Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

koroko

Forumowicz
  • Content Count

    278
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

koroko last won the day on November 21 2013

koroko had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutral

About koroko

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C Z19DT

Recent Profile Visitors

380 profile views
  1. Ja znam paru co nie polecają i omijają szerokim łukiem.
  2. Przecież sam mechanik który ustawiał Ci geometrię powiedział na koniec że według niego jest krzywo więc o czym ta rozmowa? Twój samochód twoja sprawa, nie w moim interesie jest żeby doszukiwać się niewiadomo czego. Ważne że Tobie pasuje i jesteś zadowolony. Cieszę się razem z Tobą że masz sprawną furę .
  3. Że nie masz prawidłowo ustawionej geometriii a ściąganie zniwelował przeciągnieciem zbieżności w odwrotnym kierunku do ściągania. Forum nie jest prywatną własnością, panują tu ustalone zasady i reguły. Jeżeli ktokolwiek nie wie jak się zachować na forum to jest to w interesie nas wszystkich aby taką osobę upomnieć, a przedewszystkim jeżeli tą osobą jest moderator który powinien świecić przykładem dla innych. I ostrzegam że wyzwanie może skończyć sie ostrzeżeniem od admina.
  4. Dziękuje za słowo wsparcia ale obawiam się że wywołałeś trzecią wojnę światową Bo widzisz o ile dobrze pamiętam to sam napisałeś że twój mechanik Ci powiedział że według niego masz krzywo ustawione ale ważne ze nie ściąga i klient zadowolony.
  5. Kompletnie bez sensu i nie na temat. Nie chce mi się odpowiadać na twoje wywody które w praktyce nie mają zastosowania. Napisz coś czarno na białym a nie tak żeby zamaskować że koleś bez wykształcenia mechanicznego wie więcej od Ciebie. Wtedy będziemy mogli kontynuować konwersacje. Powodzenia w zawodzie. Przykro mi że pełniąc funkcje moderatora nie rozumiesz motywacji mojego raportu.
  6. I właśnie dlatego musiałeś jeździć cztery razy na jak to nazwałeś "geometrię". Otóż myślisz się, i to we wszystkich odpowiedziach Tojego ostatniego postu.
  7. Gometriją według mnie jest ustawienie kół w odpowiednim miejscu tak żeby wszystkie cztery koła twożyły prostokąt równoramienny o czym Ty jak widać nie wiesz będąc mechanikiem. Zbieżność to regulacja zeza kół.Na dowód Twoja wcześniejsza wypowiedz. W taki sposób reguluje się tylko i wyłącznie zbieżność.
  8. Czy ja twierdze inaczej? Sorry ale twoje posty robią większy mętlik w głowie niż cokolwiek wyjaśniają. Są stronnicze i nie adekwatne do poprzedniego wątku lub pytania. Wiele osób robi zwykłą zbieżność a nie geometrię. Zbieżność można ustawiać bez specjalistycznego sprzętu. Jak jeszcze jeździłem do mechaników to najpierw kazał mi sobie samemu ustawić kierownicę na wyłączonym silniku a dopiero później podkładali obrotnice co teraz już wiem że było błędem. W innym warsztacie ustawiali mi zbieżność bez obrotnic i nic im nie powiedziałem bo niewiedziałem kompletnie nic na ten temat. Większość osób które tutaj piszą miały większe lub mniejsze problemy po ustawianiu zbieżności lub geometrii i to nie wynika z błędu osprzętu tylko i wyłącznie z błędu mechanika. Jednym z nich jest ustawianie kierownicy na wyłączonym silniku bez podstawionych obrotnic. Gdyby kombajny diagnostyczne były takie wspaniałe to tego tematu w ogóle by nie było.
  9. Odpowiedz jest prosta, jeżeli sa obrotnice to na wyłączonym, jeżeli nie ma obrotnic to na włączonym silniku. Tyle w temacie.
  10. Nie zgadzam się z opinią że obaj mamy racje. Moje zdanie wyklucza racje SLAVIO i na odwrót. My pisaliśmy o ustawianiu kierownicy przed regulacją a nie o samej regulacji. Regulacje tak jak opisałeś wykonuje się na zgaszonym silniku.
  11. Nie zrozumiałeś tego co napisałem lub nagiąłeś moją wypowiedz tak jak tobie pasuje. Na zgaszonym luz jest większy i właściwe ustawienie kierownicy jest ciężej wyczuć niż na włączonym silniku. To są moje doświadczenia, jeśli preferujesz ustawiać inaczej twoja sprawa. Każdy robi jak mu pasuje.
  12. Ma luz na krzyżaku, w momencie gdy kręci się kierownicą na zgaszonym silniku bez wspomagania działają na niego duże większe siły co zwiększa możliwość błędnego ustawienia. Ogólnie na włączonym silniku wyczuwalny luz kierownicy jest dużo mniejszy i łatwiej ją ustawić w odpowiedniej pozycji. Wątpię żeby maglownica ściągała. Jak ustawisz samochód na kobyłkach i ustawisz kierownicę skręconą to przecież sama nie wróci do pozycji zero. Moim zdaniem bajki wciskają. Ja bym się przyjrzał biciom kół, bo jeżeli występują to mogą przekłamywać wynik pomiarów. Rdza może pojawić się miedzy tarczami a piastami kół. Oczywiście to hipoteza.
  13. U Ciebie nie jest problemem krzywo ustawiona kierownica tylko źle ustawiona zbieżność. Krzywo ustawiona kierownica przy zbieżność powodowała by tylko źle ustawioną kierownicą w czasie jazdy. U Ciebie przekrzywona kierownica jest efektem kontrowania przy ściąganiu samochodu. Ustawiałeś kierownicę na włączonym czy wyłącznym silniku? Sprawdzałeś na sznurkach?
  14. Jeżeli wcześniej było ok a po wymianie końcówki jest źle to koncentrował bym się tylko na zbieżności. Ja sobie sam na sznurkach utawiałem i samochód jeszcze nigdy mi się tak dobrze nie prowadził. Nawet toczenie samochodu się poprawiło. Przód na zero utawiłem a tył z minimalnym zezem i idzie jak po szynach. Jak masz suwmiarkę lub nawet zwykłą metrówkę, trochę cegieł i nitkę to sobie sam możesz sprawdzić. Cim i czujnik skrętu nie ma nic wspólnego z prowadzeniem się samochodu. Luz na krzyżaku nie ma nic wspólnego ze ściąganiem.
×
×
  • Create New...