Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

nowy200

Forumowicz
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O nowy200

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1981.03.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vc 1,9 cdti (x19dth)
  1. nowy200

    Wymiary bagażnika i ...

    A ja cały bagażnik wiatru
  2. Odgrzeje kotleta. Z VIN wynika,że posiadam TC+ESP (i czuć że działa) a nie ma kontrolki od tego na desce.Nawet op-comem w testach nie zapala sie kontrolka.Przepalona żarówka czy trzeba to aktywować?
  3. nowy200

    Poradnik do OP-COM

    Witam.Mam O-C china 08-2010. ver.1.45.Mogę go odpalić tym oprogramowaniem:OP-COM wersja071128PL bez ryzyka uszkodzenia interfejsu?
  4. nowy200

    Czujnik tył od poziomowania xenonów

    w UEC tylko to i nic poza tm
  5. nowy200

    Czujnik tył od poziomowania xenonów

    Mam ruch lewostronny a po włożeniu bezpiecznika 37 zmienia się na ruch prawostronny ale kontrolka AFL dalej miga i kalibracja nic nie daje. Wszelakie testy lampy przechodzą:dynamiczne doświetlanie (chodzą na boki podczas testu) kornery się zapalają więc o co chodzi? Co się ma robić podczas kalibracji lamp?U mnie się nic nie robi jak stały tak stoją i dalej :B1001 - Brak kalibracji Układu Kontroli Elektronicznej (ECU)
  6. nowy200

    Czujnik tył od poziomowania xenonów

    Dobra ok tylko powiedz mi jak?Wykonuję kalibrację klikając aktywuj,czekam i po jakichś 30s. test zmienia się na nieaktywny a błąd jak był tak jest. Piszecie żeby czekać nawet 10 min.Nawet jak test zmieni status na nieaktywny?
  7. nowy200

    Czujnik tył od poziomowania xenonów

    Odgrzeję kotleta. Wymieniałem SAS bo padł.Po wymianie i kalibracji wszystko działa jak należy tyle że miga kontrolka od AFL i jak mniemam nie ma autopoziomowania. Test początkowy przechodzą lecz podczas jazdy na boki już ksenony nie chodzą. Taki oto błąd: OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows hkj OP-COM - Okno odczytu CAN> 2005|Vectra-C / Signum|Nadwozie|AHL/AFL (Poziomowanie reflektoró Odczyt informacji... Identyfikator: 0x0201 Nazwa systemu: AFL-Epsilon Numer części:24453414 Numer wersji oprogramowania: Du & Ka V.KW4403 Opis systemu: HELLA0401 Kod alfa: Data produkcji: 02400240011103280224 Code Index and version: 001 05 Łączna ilość kodów: 1 B1001 - Brak kalibracji Ukladu Kontroli Elektronicznej (ECU) (42) - Obecny O co tu chodzi?Po kalibracji nic się nie dzieje i dalej błąd wywala.Już nie wiem gdzie i co mam szukać. W Op-com/test elementów wykonawczych na czujnikach przód tył nic nie pokazuje tylko ---. Bezpieczniki F19 i F20 sprawdzone.
  8. nowy200

    naprawa CIM ?

    Właśnie mam ikonkę kierownica z ! i głupiejące ksenony i przy kręceniu kierownicą mryga AFL. Po wnikliwym zagłębieniu sie w lekturę na ten temat takiej przypadłości padło na SAS. Nie mam ESP. Ale dobra sa sobie poradze.
  9. nowy200

    naprawa CIM ?

    Dobra napisał że ma znaczenie czyli jak mają być ustawione skoro ich ustawienie ma znaczenie?Bo mnie sie wydaje ze bede musiał przed kalibracją rozebrać jeszcze raz.Pytam dokładnie bo nie mam ani op-coma ani techa do kalibracji a skoro sa zle ustawione to po co płacić 2x za kalibracje.
  10. nowy200

    naprawa CIM ?

    U mnie jest taki problem ze wszystko było ok i kierunki i zadnych lampek tylko od AFL i głupiały ksenony przy skręcie tzn chodziły lewo-prawo (skręt kierą w lewo to lampki w lewo przez chwile i spowrotem do jazdy na wprost same wracały pomimo skrętu kierą).Rozebrałem SAS bo z tego co wyczytałem na forum to raczej jego wina,przelutowałem (wygrzewania w piekarniku nie prubowałem )i poskładałem do kupy.Ale nie wiem czy dobrze bo podczas jazdy na wprost ksenony świecą max w lewo.ale jak skręce lekko w prawo to wracają do położenia jazdy na wprost.I tu nasuwa sie pytanie czy te kółka zębate mają swoje miejsce jak mają być ustawione czy to nie ma znaczenia?I pyt nr:2 czy po kalibracji czujnika ksenony wrócą na swoje miejsce tzn do jazdy na wprost tak jak mają byC?
  11. nowy200

    naprawa CIM ?

    Witam czy po rozbieraniu SAS ma znaczenie położenie tych kółeczek zębatych? Po złożeniu wszystkiego do kupy ksenony świecą max na lewo. Kalibracja pomoże?
  12. Ale czy je się rozpoławia na tych zgrubieniach czy nie czy od chłodnicy trzeba i od budy odkręcić i wyjąć w całości?
  13. Witam.Pytanie czy węże od klimatyzacji rozłącza się w tym miejscu? http://imageshack.us...rJecqZqnk5nd1tM
  14. nowy200

    Pomocy! Help! Hilfe! :)

    to wypijmy i nie wierćmy A czym i jak wyczyścić czujnik przepływomierza coby go nie popsuć?
  15. nowy200

    Pomocy! Help! Hilfe! :)

    Przeczytałem teraz potrzebuje konkretnej odp. tak lub nie (warto czy nie warto)
×