Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotrek15

Forumowicz
  • Ilość treści

    210
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

1 obserwujący

O piotrek15

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.06.29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Konstancin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Dziewczyny,alkohol,muzyka itp

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS Z19DTH OPC Srebrna strzała+wirus

Ostatnio na profilu byli

420 wyświetleń profilu
  1. No dobra Panowie przyznaję zaliczyłem gafę 😄 Słowem wyjaśnienia chodziło ,, podług twoich starych sprężyn'' = według(wedle) twoich starych sprężyn. Myślę że każdy zrozumie 😀
  2. Na eibachu będziesz miał tył niżej o 15mm podłóg twoich starych ponieważ to jest tak że XJ jest -20 od zwykłego zawiasu, a z kolei eibach jest -35 podług serii i z kolei -15 podłóg XJ2.
  3. Apropo mixolu to weż lepiej orlenowski ale ten czerwony olej semisyntetic. Ja osobiście leje mannol 2t, jak masz dpf to lepszy będzie Ravenol 2t półsyntetyk.
  4. Jedynie szkoda ze beru nie zamontowałeś bo duzo lepiej grzeją na YT są testy to ngk słabo wypada to juz bosch lepszy jest.
  5. Słuchajcie gdzieś kiedyś czytałem ze z insigni pasuje 2,0cdt,i tam siedzi bosch 2,2kW nr opel 55572065 to pewnie ładnie by kręcił.
  6. Jak odpalasz to poczekaj aż przestanie pracować pompa w baku, bo tyle ile kręci pompa tyle grzeją świece tj jakieś 30 sek
  7. Potwierdzam u mnie obroty też sa w granicy 900 nawet ciut więcej przy dzisiejszych mrozach.
  8. Najszybciej będzie i dd góry i od dołu, ale ja wyciągałem od góry i dało rade. Nie jest cięzko, ale jedna śruba jest niewidoczna i po omacku trzeba ją odkręcać. Ogólnie prosta robota potrzebne klucze to 10 i 13mm oczkowe, a najlepiej takie oczkowe co mają w sobie grzechotkę. W sumie to napisz może jaki masz silnik bo ja mówię o z19dth
  9. Wygląda na czujnik na listwie bo mówisz ze fizycznie ciśnienie dochodzi do wtrysku, a czujnik pokazuje że jest 0,65, są listy z 2 czujnikami i z jednym ( od 2007 jest jeden) może też jest różnica w pompie między jednym, a dwoma czujnikami.
  10. Nie ma opcji demontażu kolektora bez demontażu pompy cr. Śruby od kolektora są zasłonięte pompą i do tego jak odkręcisz nakrętki kolektora to musisz go zdjąć ze szpilek co za tym idzie pompa przeszkadza, aha jest też konieczność wykręcenia jednej ze szpilek pompy cr
  11. To i ja na potwierdzenie napiszę, Z19DTH 2008 rok zuż chwilowe bez klimy na rozgrzanym 0,6-0,7 na klimie 1,0-1,2. Pozdr.
  12. Siemanko, z miesiąc temu założyłem ten emulator i od kliku dni zaczęło mi wywalać błąd P0100 od przepływomierza, myślicie ze ten emu coś nawala?
×
×
  • Utwórz nowe...