Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrek15

Forumowicz
  • Content Count

    211
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

1 Follower

About piotrek15

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/29/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Konstancin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Dziewczyny,alkohol,muzyka itp

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS Z19DTH OPC Srebrna strzała+wirus

Recent Profile Visitors

440 profile views
  1. Jak kolega wyżej, też mam eibachy -30 i jestem mega zadowolony.
  2. No dobra Panowie przyznaję zaliczyłem gafę 😄 Słowem wyjaśnienia chodziło ,, podług twoich starych sprężyn'' = według(wedle) twoich starych sprężyn. Myślę że każdy zrozumie 😀
  3. Na eibachu będziesz miał tył niżej o 15mm podłóg twoich starych ponieważ to jest tak że XJ jest -20 od zwykłego zawiasu, a z kolei eibach jest -35 podług serii i z kolei -15 podłóg XJ2.
  4. Apropo mixolu to weż lepiej orlenowski ale ten czerwony olej semisyntetic. Ja osobiście leje mannol 2t, jak masz dpf to lepszy będzie Ravenol 2t półsyntetyk.
  5. Jedynie szkoda ze beru nie zamontowałeś bo duzo lepiej grzeją na YT są testy to ngk słabo wypada to juz bosch lepszy jest.
  6. Słuchajcie gdzieś kiedyś czytałem ze z insigni pasuje 2,0cdt,i tam siedzi bosch 2,2kW nr opel 55572065 to pewnie ładnie by kręcił.
  7. Jak odpalasz to poczekaj aż przestanie pracować pompa w baku, bo tyle ile kręci pompa tyle grzeją świece tj jakieś 30 sek
  8. Potwierdzam u mnie obroty też sa w granicy 900 nawet ciut więcej przy dzisiejszych mrozach.
  9. Najszybciej będzie i dd góry i od dołu, ale ja wyciągałem od góry i dało rade. Nie jest cięzko, ale jedna śruba jest niewidoczna i po omacku trzeba ją odkręcać. Ogólnie prosta robota potrzebne klucze to 10 i 13mm oczkowe, a najlepiej takie oczkowe co mają w sobie grzechotkę. W sumie to napisz może jaki masz silnik bo ja mówię o z19dth
  10. Wygląda na czujnik na listwie bo mówisz ze fizycznie ciśnienie dochodzi do wtrysku, a czujnik pokazuje że jest 0,65, są listy z 2 czujnikami i z jednym ( od 2007 jest jeden) może też jest różnica w pompie między jednym, a dwoma czujnikami.
  11. Nie ma opcji demontażu kolektora bez demontażu pompy cr. Śruby od kolektora są zasłonięte pompą i do tego jak odkręcisz nakrętki kolektora to musisz go zdjąć ze szpilek co za tym idzie pompa przeszkadza, aha jest też konieczność wykręcenia jednej ze szpilek pompy cr
  12. To i ja na potwierdzenie napiszę, Z19DTH 2008 rok zuż chwilowe bez klimy na rozgrzanym 0,6-0,7 na klimie 1,0-1,2. Pozdr.
×
×
  • Create New...