Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bexa

Forumowicz
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About bexa

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/06/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mayenne, Francja
  • Zainteresowania
    Muzyka, gry video, polowanie, łowienie, Filmy ...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Signum 2005r 1.8L + LPG Z18XE

Recent Profile Visitors

305 profile views
  1. Mechanik mi mowil przez telefon ze tyle palil oleju ze cos mogl sie spalic w ukladzie wydechowy... Chyba zostawie auto tutaj u mechanika niech zobacze co jest... Mi nie pokoi to ze dalej tyle oleju bierze...!
  2. Witam, Ja tez po remoncie Z18XE... Przed bral 1 L 10w40 na 250Km na autostrade jadac 130 - 140 na godzina, w miescie prawie nic...! Po remoncie wracajac do domu, bral mi 1L 5w30 na 500Km na autostrade jadac max 120Km/h, olej caly czarny znowu.... Juz jestem 1500Km od polski i mechanik mi mowil ze moze tak byc bo tloki nie wymienil bo nie ma, ze jechac 5000Km i zmienic olej... Jakis dziwny dzwieki sa pod maska jakby pierdzenie po dodawaniu gazu i taki szum w strone pasy i rozrzadu... Wiadomo ze nie bede jechac znowu 1500KM na reklamacje...! Nie wiem czy ie wrocic na 10w40...?
  3. Wyglada na to ze korekty sa lepsze na gazie... Dlugoterminowa juz ma 4.7% po 30Km na gazie...
  4. Ok, a moze masz specialna metoda zeby wyregulowac LPG? Bardziej patrzac na obroty, czy predkosc? Bo ja patrzylem na obroty i obciazynia silnika...
  5. Czyli dalej niewiadomo dlaczego takie korekty i zachowanie sondy...
  6. No byl raz na postoju jak wlasnie walczylem z kalibracja LPG... Dzisiaj analizowalem dalej wykresy, zauwazylem ze jest taki skok zawsze jak wiatrak sie wlacza i wylacza... Tutaj jak sie wylacza: Widac ze krotkie korekty ida do gory i mieszanka sie robi uboga na chwile... Pozniej, po malo wszystko spada, korekty krotkie i MAF: I znowu jak sie wlacza wiatrak, MAF spada na 1.5g/s, korekty do gory i mieszanka uboga na chwile... I znowu korekty spadaja po malo... Po tym na chwile tak: I tutaj jak wiatrak sie wlacza: Wtedy MAF ma skok do prawie 2.4g/s. Moze problem z napieciem?? Ide rozkrecic filtr i układ dolotowy zobaczyc czy nic tam nie blokuje...
  7. No chyba mówiłem że ostatnio na postoju prawie zgasł i kontrolka ESP mi się świeciła? I był błąd z komunikacją ecm.
  8. A kumam! Myslalem ze mialem isc do samochodu zobaczyc jeszcze raz MAF... Czyli problem z napieciem? Czy przepływomierz? Ostatnio czyscilem go płynem do czyszczenia hamulców... Probowalem go odlaczc i samochod normalnie odpalil, mialem tylko kontrolka ESP zapalona.
  9. No to nie rozumiem o co ci chodzi... Sorry..
  10. No na screeny jest MAF, to nie jest przepływomierz?
  11. Zawor podlaczony i nie szarpie... tylko te korekty dalej takie dziwne... Na Pb na postoju: Wiatrak sie wlaczyl: Wiatrak wylaczony: Na Pb 1700 Obr: Na LPG 1700 Obr: Tak ze nie wiem o co chodzi... Dla mnie to trzeba zmienic 2 sondy i kat...!!
  12. Tak? Bo to jest identyczne dzwiek... Ale ok, jutro sprawdze czujniki...
  13. Dla mnie sprawa wyjasniona...! W opcomie, jak sie robi test w ABSie tutaj: To pod maska wtedy slychac taki sam zgrzyt jak podczas ruszania. Czeli dla mnie to jest test, moze nie powonno byc taki glosny ale to.
  14. od kiedy jade na Pb ani razu mi nie szarpal. Dalej mam ten zawor zaslepiony, nie wiem czy to dlatego... Tak, ale problem jest ze na Pb pokazuje 820mV na Pb i 150mV na LPG, i nie da sie to zmienic na postoju. Sonda faluje tylko czasie jazdy, dlatego mowilem ze moze ona albo kat sie konczy. No widzialem o tym zanim kupilem, dzwonilem do Opla w FR, dalem numer VIN i facet wszystko mi mowil za darmo... Potem znizka cenowa byla... Przebieg nie jest dla mnie problem, wkurza mnie to, ze wtedy nie wiadomo co byl zrobiony a co nie, i pozniej sa wlasnie takie problemy ze nie wiem ile maja sondy i kat... Ok dzieki!
×
×
  • Create New...