Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Witboj

Forumowicz
  • Content Count

    5891
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Witboj last won the day on April 21 2015

Witboj had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About Witboj

  • Rank
    *Założyciel Klubu VKP*

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie

Recent Profile Visitors

1395 profile views
  1. 41 downloads

    Wentylator nawiewu - jak naprawiÄ Opel oczywiĹcie szczotek nie sprzedaje, tylko caĹe wiatraki drogie jak diabli. Nawet uĹźywki chodzÄ po 250 zĹ… Na szczÄĹcie prawie pasujÄ standardowe szczotki do alternatorów Bosch 8 x 10 mm. W wiatraku jest 8 x 9 mm. Koszt dwóch szczotek to ok. 16 zĹ. Na szlifierce stacjonarnej naleĹźy je zmniejszyd do wĹaĹciwego rozmiaru oraz obcinamy koocówki na ĹrubkÄ. NastÄpnie wyciÄgamy wentylator (patrz porada nt. dezynfekcji klimy), odkrÄcamy dwie Ĺrubki, zaciÄgamy plastikowÄ osĹonkÄ, wyciÄgamy stare szczotki (odcinamy je zachowujÄc odpowiednia dĹugoĹd przewodu), dolutowujemy nowe szczotki, oczyszczamy tor pracy szczotek papierem Ĺciernym, skĹadamy wszystko do kupy i juĹź. Wentylator gĹoĹniej dziaĹa dopóki szczotki siÄ nie dotrÄ. Jakie sÄ najczÄstsze objawy startych szczotek? Wentylator raz dziaĹa a raz nie. Lepiej dziaĹa przy wiÄkszych prÄdkoĹciach jazdy oraz na szybszych prÄdkoĹciach obrotowych, na niĹźszych prÄdkoĹciach obrotowych oraz na postoju moĹźe nie dziaĹad wcale. W koocu w ogóle nie dziaĹa. JeĹli wybieracie siÄ w gorÄce kraje, a przebieg auta oscyluje w granicach 200 tys. proponujÄ wyciÄgnÄd wentylator i sprawdzid gruboĹd szczotek, jeĹli w najcieoszym miejscu wynosi ok. 8mm wymienid. OpracowaĹ Witboj
  2. Witboj

    Lusterko Lewe

    Nic nie pomaga, traciłem całe lusterka, szybki, obudowy. Miałem oznakowane, a raz nawet pękniętą ukradli. Ostatecznie smigam z najtańszą wersja lusterek bez elektryki, ze zdjetymi osłonami plastikowymi - wylada obrzydliwie, ale od dwóch lat zero kradzieży...
  3. A zcytałeś juz kody błedów za pomocą softecha? klimatronik czyta tez euroscan.
  4. Witboj

    EGR

    eeee... po zaślepeniu egr już nie bedzie miał wpływu na silnik, tzn. będzie się paliła kontrolka ale silnik będzie działał dobrze. Jan nie zaślepisz to nie dojsć, że będzie kontrolka to jeszcze będą problemy z silnikiem. Oczywiście najlepiej kupic nowy i zaślepic, tylko kasa zupełnie inna jest wtedy potrzebna...
  5. Ale na immobilizer nic nie wskazuje... Ani nie ma jego błędu anie kontrolka się tak nie zachowuje - przecież piszesz, że "wymruguje" kody błędów a nie mruga jednostajnie, co by oznaczało wadę immo Zresztą przy błędzie 1230 MA MRUGAĆ!!! Błędem lamdby się nie przejmuj, spozostał widocznie nie wykasowany po wymianie sondy. Ale może być też tak, że własnie nastapiło zwarcie z udziałem sondy i stąd zakłócony jest obieg pradowy Tak samo darujmy sobie na razie TC - tu na 99% pomoże wykasowanie błędu po usunięciu usterki. . Skupmy się na przekażniku - czy wykasowałeś błąd na początek? Czy dysponujesz miernikiem uniwersalnym? Czy masz faks? Najlepiej zadzwoń 880442597
  6. A może po prostu sam tłumik? A może plastikowe nadkola sie poluzowały? A może szczęki hamulca ręcznego mają za duzy luz? jak tam ręczny?
  7. Jednak EGR zdecydowanie lepiej czyścić po zdemontowaniu acetonem lub rozpuszczalnikiem nitro.
  8. warto też się zainteresować, czy nie przecieka chłodniczka oleju a nawet od razu wymienić to uszczelnienie (pasta silikonową się to uszczelnia) bo to typowa usterka 2,5 - wcześniej czy później w kazdej poleci...
  9. No nie do końca - każdy z opisanych sposobów słuzy tak naprawdę do czego innego. Ta śrubka pod lewarkiem słuzy do regulacji siły, jaką trzeba uzyć, do zaciągnięcia ręcznego. Kobieta powinna być w stanie zaciagnąć na 7 ząbek. Prawidłowa regulacja zawsze polega na uzyciu OBU sposobów.
  10. Tak, tylko rysunki o będnie są z VA, przerobić się autorom nie chciało... W VB zawsze na górze. Ja wiem, że nie widać tego urządzonka do regulacji - tyle razy to robiłem a zawsze go chwilę szukam, bo ono powinno być nasmarowane białeym smarem silikonowym i czasami ten smar też przesłania...
  11. witboj a co tu robi moj nick???Witboj nabiera na to coraz wiecej osob. :mrgreen: :mrgreen: Hehe Witek niedlugo sie nie opedzisz od "zdziwionych" :roll: Sorki za OT Wywaliłem to z podpisu - spełniało rolę świetnie - na reszcie ktoś zaczął czytać ten post ale tylko po nocy miałem 5 pytań na PW... To Gawara mnie podpuścił...
  12. No mają racje - a na dokładkę plastikową osłonę parownika się rozcina a potem klei... poczytaj we wiadomym programie...
  13. A myślisz, że na kim się wzorowałem :mrgreen: . Skoro u Ciebie trzymało sie przez kilka lat wczesniej, to szukałem lakiernika, który zna się na robocie :cool: . No widzisz - taka kolej rzeczy, dzisaj sie na Tobie wzorują ;-) Mi się już tuningi znudziły. Spojlery pościagane (ostatni bastion - na zderzaku przednim tez już kończy swój zywot) - ale listyw będą oczywiście pomalowane nadal. I tak największy efekt dają felgi - widać to u Ciebie, było widać u mnie. Ale za to 15-stki są bardzo wygodne i mają dłuuuuugi żywot.
  14. Nie będzie dobrze. Maluj pod kolor albo kup inny zderzak. Przerabiałem to w 1,6. Wygląda inaczej jak oryginał i złazi (u mnie już po 3 miesiącach zaczęła)
×
×
  • Create New...