Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dud1985

Forumowicz
  • Zawartość

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

dud1985 wygrał w ostatnim dniu 9 Czerwiec 2015

dud1985 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O dud1985

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.12.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jaworzno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Było GTS V6 3.0 Jest 2.0T

Ostatnio na profilu byli

435 wyświetleń profilu
  1. dud1985

    Rozrzad w Z20NET

    Łoooo grubo ekspert się ceni!
  2. dud1985

    Wyciek oleju Z20NET

    Witam ktoś może powiedzieć jaki tam siedzi oring? mianowicie w miejscu zaznaczonym na zdjęciu w pierwszym poście u mnie też zaczęło się pocić w tym miejscu bo z tych numerów niemoge nic znaleźć
  3. Tak wiem tak zrobię tylko wszystkie gumy są sparciałe i popękane i przy okazji myślałem wymienić tloczek
  4. Witam panowie pomoże ktoś? Potrzebuję zregenerować zaciski tył 292 wymiana uszczelek gumek i pytanie brzmi jaki tam siedzi tłoczek jakiej średnicy bo niewiem jaki zamówić ewentualnie poda ktoś link do jakiej aukcji lub sklepu?
  5. dud1985

    Kierownica z wykrzyknikiem

    Siemka z dnia na dzień przestało działać wspomaganie i już działać niechce podlaczajac op-com niemoge się połączyć z EHPS (brak komunikacji) jedyne błędy jakie są to U2111-00 brak can z elektron. Hydrauliczne. Wspomaganie. Kierownicy U2111-7f brak can z elektron. Hydrauliczne wspomaganie kierownicy U2112-71 nieznany kod błędu Prosze o pomoc gdzie szukać problemu
  6. WI tam pomoże ktoś? Pacjent 2.0 t zawsze trzymał temp. Około 85-88 jakieś 2 miesiące temu zakładałem LPG i id tego momentu temperatura oscyluje w przedziale 90 dodam że ostatnio zaczął mi delikatnie ubywać płyn oddałem auto do mechanika który stwierdził że pod po pompą wody była jakaś śruba która puszczala płyn uszczelnil ja miedziana podkładka i było Oki przez jakieś 200 km. Dziś zaś zauważyłem ubytek płynu ale już niewielki i brak śladu wycieku dolałem i zaobserwowałem że podczas jazdy temp. To 90 a na postoju 95 a w ukrytym menu aż 101! Powiedzcie gdzie szukać problemu
  7. dud1985

    silnik 3.0 V6 cdti

    Na filmiku widać ewidentnie że jest za dużo płynu, powinien być zalany do zgrzewu a że jest go za dużo to ciśnienie na rozgrzanym zawsze coś wyrzuci
  8. dud1985

    Przeguby

    mam pytanie, do wymiany mam osłony przegubów wewnętrznych strona lewa i prawa, czy do takiej wymiany trzeba ściągać cale półośki z skrzyni ? Czy jest to wykonalne od strony zewnętrznej ? I przy okazji ściągnięcia zewnętrznego przegubu wymiana gumy zewnętrznej silnik Z20net skrzynia F40
  9. duża jest różnica pomiędzy wydechem 2.8 a 2.0 2.8 przez co jest wydajniejszy
  10. dud1985

    swap z 3.0 cdti na 2.0t

    całość w okolicach 6000 tysi. PLN-ów wiem bo takiego swapa miałem u siebie w GTS-ie i szczerze polecam takiego swapa z 3.0 -20T mniej wszelakich problemów jak silniku 3.0 i tańszy w serwisowaniu
  11. dud1985

    Tryb awaryjny oraz kopciuch Y30DT

    Nie niepowinnno byc ciężko tylko trzeba ściągnąć zderzak i odsunąć chłodnicę klimatyzacji
  12. dud1985

    Tryb awaryjny oraz kopciuch Y30DT

    Problemem może być tez sam intercooler, to samo przerabiałem u siebie byla w nim dziura, w momecie butowania ogromna czarna chmura i odrazu tryb serwisowy bledy jakie były w kompie to właśnie dotyczyły Egr
  13. dud1985

    silnik 3.0 V6 cdti

    Tylko ze sprzęgło z dwumasa a ty chcesz same sprzęgło wymieniać ??
  14. dud1985

    silnik 3.0 V6 cdti

    Ja u siebie wymieniałem dwa lata temu na komplet sachs i z robota wyszło cos okolo 4200 zl.
×