Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Danii

Klubowicz
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Danii

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/22/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szprotawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Nr klubowy
    1041
  • Auto
    Vectra C GTS Z20NET 310KM 450Nm
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Recent Profile Visitors

1869 profile views
  1. Oddać auto do mechanika niech założy pasek taki jak ma być, może przez ten krótki pasek dostaje któreś łożysko bo tak to słychać
  2. Bo kasowanie błędów nie naprawi auta , trzeba je odczytać i wtedy wiadomo.w czym problem
  3. turbo sprawdzic moze sie wykreciła jedna sruba juz bylo kilka takich przypadków od jednego półksiężyca lub uszczelka miedzy kolektorem a turbo . Tak te wtyczki powinny być podłączone jedna jest od sondy a druga nie pamiętam
  4. na dynamike jazdy (czy jedzie jak trzeba i czy turbina się budzi ) , słuchac czy rozrząd nie hałasuje , jesli z LPG to popatrzeć czy jest to dobrze zamontowane zapytać jak było strojone , czy nie szarpie przy pełnym bucie tak na 4 biegu od 2 tys obrotów
  5. Byłem;) nie pamiętam w części zaopatruje się w pro choice
  6. Odpinasz węże i wyciagasz do góry z kosza nie wyjmowałem bo kupiłem komplet
  7. Demontaż siedziska tylnego , i widac czarny dekielek podważamy młotek i przecinka.w dłoń i odkrecamy pompe
  8. Ale jeśli się to przerobi to mogą zostać końcowe puchy ma tak bartek19001 (mogłem pomylić coś w cyferkach )
  9. poprostu nie masz odkręconego kranika do końca , musisz odkręcić mocniej i ciągnij delikatnie od chłodnicy powinno pomóc i wtedy spuścisz płyn
  10. i odpowietrzyc na zimnym przez odpowietrznik na weżu odpowietrza sie na zgaszonym przez odpowietrznik na wezu i powinno wystarczyć , a jak nie to jest procedura taka że rogrzewasz do 80stopni dajesz obroty na 2500 tak przez pół minuty i odpuścić na minute, dwie i tak kilka razy powinno pomóc
  11. Nie warto ,jedynie strojenie indywidualne
  12. Cały kawałek zmiany biegów plus linki trzeba wymienic
  13. jak masz kompresor to sam sprawdzisz , wystarczy dopasowac cos czym zatka sie dolot (np puszka po spreyu , butelka od piwa )przed przepustnicą i za przepływką a przez wąż od odmy idacy do turbo nabijesz cisnienie
  14. dlatego jest tak blisko , jest roznica w tej ori montowanej a tej nissensa na której icek jest praktycznie na styk
  15. a chłodnice masz ori czy zamiennik ? jeśli zamiennik to ona ma trochę inaczej uchwyty i wtedy się robi ciaśniej przy ICku
×
×
  • Create New...