Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Danii

Klubowicz
  • Content Count

    154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Danii last won the day on May 5

Danii had the most liked content!

Community Reputation

20 Neutral

About Danii

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/22/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szprotawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Nr klubowy
    1041
  • Auto
    Vectra C GTS Z20NET 310KM 450Nm
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Recent Profile Visitors

2151 profile views
  1. 220 -230 km powinno dać radę cooler by się przydał lepszy napewno Polecam Turbo LPG z Tczewa jedynie słusznie od podnoszenia mocy w tym silniku
  2. Maksymalny moment, bo ten który był dostępny w serii jako max po programie jest już 200-250 obrotow wcześniej
  3. Danii

    Chip Tuning - Diesel

    Dziwne te wykresy praktycznie identyczne jak namalowane w paincie
  4. Nie wiem o jakich kitach montażowych mowisz
  5. Podkładki miedziane pod przewody ,uszczelkę między kolektor a turbo ,nowe nakrętki do przy kręcenia wydechu do turbo ,płyn chłodniczy na dolewke
  6. Oddać auto do mechanika niech założy pasek taki jak ma być, może przez ten krótki pasek dostaje któreś łożysko bo tak to słychać
  7. Bo kasowanie błędów nie naprawi auta , trzeba je odczytać i wtedy wiadomo.w czym problem
  8. turbo sprawdzic moze sie wykreciła jedna sruba juz bylo kilka takich przypadków od jednego półksiężyca lub uszczelka miedzy kolektorem a turbo . Tak te wtyczki powinny być podłączone jedna jest od sondy a druga nie pamiętam
  9. na dynamike jazdy (czy jedzie jak trzeba i czy turbina się budzi ) , słuchac czy rozrząd nie hałasuje , jesli z LPG to popatrzeć czy jest to dobrze zamontowane zapytać jak było strojone , czy nie szarpie przy pełnym bucie tak na 4 biegu od 2 tys obrotów
  10. Byłem;) nie pamiętam w części zaopatruje się w pro choice
  11. Odpinasz węże i wyciagasz do góry z kosza nie wyjmowałem bo kupiłem komplet
  12. Demontaż siedziska tylnego , i widac czarny dekielek podważamy młotek i przecinka.w dłoń i odkrecamy pompe
  13. Ale jeśli się to przerobi to mogą zostać końcowe puchy ma tak bartek19001 (mogłem pomylić coś w cyferkach )
  14. poprostu nie masz odkręconego kranika do końca , musisz odkręcić mocniej i ciągnij delikatnie od chłodnicy powinno pomóc i wtedy spuścisz płyn
  15. i odpowietrzyc na zimnym przez odpowietrznik na weżu odpowietrza sie na zgaszonym przez odpowietrznik na wezu i powinno wystarczyć , a jak nie to jest procedura taka że rogrzewasz do 80stopni dajesz obroty na 2500 tak przez pół minuty i odpuścić na minute, dwie i tak kilka razy powinno pomóc
×
×
  • Create New...