Witamy na Vectra Klub Polska

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.
Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:
- Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
- Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
- Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
- Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
-
Zawartość
129 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
7 NeutralO Danii

-
Ranga
Średnio obeznany
- Urodziny 1990.11.22
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Szprotawa
Dodatkowe pola
-
Województwo
lubuskie
-
Nr klubowy
1041
-
Auto
Vectra C GTS Z20NET 310KM 450Nm
-
Oddział VKP
Zachodniopomorski
Kontakt
-
Z20NET i ponad 300KM - jakie modyfikacje, jak wygląda eksploatacja tego potwora
Danii odpisał doki na temat w mechaniczny
Dokladnie tak jak piszesz , woda przez te dwa węże a olej z drugiej mańki -
Z20NET i ponad 300KM - jakie modyfikacje, jak wygląda eksploatacja tego potwora
Danii odpisał doki na temat w mechaniczny
No Exist robił adapter do podlączenia zewnętrznej chłodnicy zamiast fabrycznej i wysyłał komuś do testów , tylko że to do 2,8 . także chyba najrozsądniej byłoby właśnie w miejsce oryginalnej podpiąć węże -
jak zlozysz to cyknij jakies foto i nagraj dzwiek ciekaw jestem jak to bedzie chodzic
-
Z20NET i ponad 300KM - jakie modyfikacje, jak wygląda eksploatacja tego potwora
Danii odpisał doki na temat w mechaniczny
Tutaj masz handelek https://forum.vectraklub.pl/forum/145-sprzedam-samochody/ -
Przewod idący od pokrywy zaworów do turbo ,odpinamy od pokrywy i dmuchamy tak do 2bar max
-
Czy da rade to zalezy od tego jakie masz wtryski ,a turbo to jak szukać to od saaba 93 aero 210 koni . I wymiana wtryskow bardziej sie przyda przy takim podniesieniu mocy jesli gaz ma dac rade
-
Z20NET i ponad 300KM - jakie modyfikacje, jak wygląda eksploatacja tego potwora
Danii odpisał doki na temat w mechaniczny
Mozesz miec olej w ic i zaciaga , byl czyszczony uklad dolotowy po regeneracji ? Olej Ci bierze ? -
W temacie białej VC Woocascha było chyba kojarzę że robił u siebie takie słupki
-
Kłótnie o hamownię a do zrobienia programu w aucie jest ona wcale nie potrzebna Jedynie do tego żeby porównać wynik przed i po ewentualnie pochwalić się na forum także nic na temat
-
Danii zaczął obserwować Vectra OPC 2.8 V6 - Z28NET - Zmiana seryjnej turbosprężarki na większą.
-
Vectra OPC 2.8 V6 - Z28NET - Zmiana seryjnej turbosprężarki na większą.
Danii odpisał No Exist na temat w mechaniczny
Dość nie dawno okres od pół roku temu do jakoś miesiąc dwa temu Bo między innymi jedną z tych turbin posiadam -
Który saab miał 252 konie z tym silnikiem fabrycznie ?
-
Pewnie taki co wgra gotowca się znajdzie ale to będzie lipa i brak zadowolenia z jazdy albo płacz przy uszkodzeniu silnika przez np za mało paliwa Potrzebny ktoś kto napiszę program pod Twoje auto tu polecam TurboLpg Sprzęgło to zależy od stylu jazdy czyli jak kto dba tak ma. Jak się jeździ z głową wymienia oleje filtry świece na czas to wszystko OK
-
sportmile kojarzę że robiło Isię OPC coś tam im wyszło ale nie zadowoleni i pisali że nigdy więcej czyli się poddali
-
Marcin grzebane miał swoje 2.8 które już się sprzedało z tego co kojarzę wyszło tam 300+ i chyba jakieś 500+ momentu Ale chyba jeszcze nie udało się rozwiązać zagadki co blokuje ten silnik ze tylko tyle daje się z niego wyciągnąć
-
jak masz taki mokry ten czujnik to ja bym sprawdził wszystkie czujniki w układzie dolotu i jak będą takie jak ten to wyczyścić benzyna ekstrakcyjną wtedy zrobił reset ECU