Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

husky200

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About husky200

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    do morza 50km;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Fiat126p,golfy,passaty,VC2.0T, VC2.0T lift

Recent Profile Visitors

283 profile views
  1. wygląda to pięknie ale ja jestem zawsze pełen podziwu skąd Wy bierzecie na to wszystko czas... moja żona i dzieciaki nie rozumieją, że tata chciałby odrobiny prywatności z VIKI
  2. a może warto rozważyć 2.0 turbo benz.? Ja już nie chciałbym nigdy diesla a trochę nimi pojeździłem
  3. hej Bartek, widziałem, że masz 300+, małe pytanko ile kosztował Cię sprzęgło. Robiłeś kompletne dwumasa/jednomasa czy jak? Najważniejsze jaki koszt bo mi już ledwo żyje ...

    poza tym Zdrowych i Wesołych:)

  4. turbina 14 t - ilość koni niecałe 250KM ,spalanie gazu trasa 11,5-12 litrów LPG , miasto 16 LPG
  5. hej tu założyciel tematu... muszę tylko wtrącić w przerwie rozmowy o 300 KM, że mam autko zrobione. Wina w 100% leżała po stronie gazownika i jego nieumiejętności oraz partactwa.... obecny gazownik nie miał żadnego problemu - wtryski barracuda, redoktor gold, komp. tech i wszystko śmiga do końca obrotomierza bez najmniejszego problemu ( do tego instalacja bardzo estetycznie zrobiona, wtryski pod plastikową osłoną). Jedyny mankament to kończąca się turbina i widmo jej wymiany;/
  6. instalacja zdemontowana - kasa zwrócona ...teraz pora na innego gazownika, który doprowadził moje auto do porządku na benzynie....oby to był strzał w "10" no chyba, że mój samochód jest jakiś niesamowity
  7. Auto odżyło ale jeżdżę tylko na benzynie. Instalacji w ogóle nie uruchamiam bo wtryski są za słabe + źle wwiercone, wężyki za małe, reduktor nie wyrabia ale główny problem to elektryka, która jest powpinana byle jak i nie tam gdzie trzeba. Mechanik - fascynat, który mi to robił ma saaba z tym samym silnikiem zrobionego na 250KM z gazem i śmiga mu wszystko rewelacyjnie. Jak zobaczył tą instalację to się załamał.
  8. Wiecie po kilku latach "dieslowania" przyszedł czas na benzynę w turbo i pomyślałem sobie, że teraz założyć gaz to prościzna bo sprzęt i wiedza poszły na tyle do przodu, że nie powinno być z tym żadnego problemu a tu jednak małe zdziwienie. Teraz już wiem na co zwracać uwagę ale jak koledzy piszecie wszystkiego trzeba dopilnować samemu. Teraz co najgorsze czeka mnie batalia z gazownikiem by odzyskać kasę...
  9. No i wszystko się wyjaśniło...dzięki pomocy mechanika fascynata udało się naprawić autko. Problemem mojego samochodu jest zrąbana instalacja gazowa.. Samochód odżył na benzynie i nie wywala żadnych błędów. Jutro jadę do gazownika walczyć o zwrot kasy...za źle wykonaną instalację, za słaby reduktor, za słabe wtryski i wiele innych za...
  10. dzięki kojot za pomoc ...mam nadzieję, że ten kolega "magik" odczaruje mi moje autko... a wtedy może i ja zacznę szukać większej mocy
  11. kwestia doboru podzespołów nie należała do mnie tylko do gazownika, który wypróbował kilka rodzajów wtrysków oraz dwa reduktory i zawsze ten sam problem więc stwierdził, że wina leży po stronie silnika i tak się "bujam" w tą i z powrotem ;/ nie pozostaje mi nic innego jak zdiagnozowanie co dzieje się z benzyną by wydrzeć wszystkie argumenty gazownikowi. Wtedy musi dobrać dobrze komponenty albo zwrot kasy. Tylko, gdzie szukać fachowej pomocy. gazownik - Kokoszkowy koło Starogardu Gd. - http://gaz-elek.pl/ - z polecenia a na razie kicha;/
  12. Panowie ja nie wiem czy przed LPG było ok (nie było błędu) ale z tego co pamiętam problem był z tą dynamiką do 4 tys. Zgodzę się, że koszt świec jest niewielki ale nie chcę po kolei wszystkiego wymieniać na czuja bo już nie potrzebnie kupiłem cewkę, moduł, hamownia itp. Napisałem na forum pomorskie by dogadać się z kimś kto ma opcoma i może uda się coś wyszukać ...
  13. Op-coma niestety nie mam ...napiszę do kogoś na forum pomorskie - może ktoś się na tym zna i mi pomoże. Gazownik świece sprawdzał i wszystko niby ok nie mnie to oceniać - on powinien wiedzieć czy są dobre. Autko mam od około 4 miesięcy i jak go kupiłem to nie było żadnego błędu tylko z tego co pamiętam to vectra miała problem, że do 4 tys obrotów nie miała werwy a powyżej rewelacja. Po założeniu gazu dopiero ujawnił się ten cholerny check engine i w/w błąd. Najlepsze jest to, że zakład do którego teraz oddałem auto niby jest dobry a powiedzieli, że po wymianie cewek, wymianie modułu poddają się. Jedyne co stwierdzili to to bym szukał dobrego elektronika;/ masakra...
  14. i moje kolejne rozczarowanie moduł kupiony...wymieniony i dalej błąd i objawy nie ustąpiły . teraz już nie mam pojęcia co dalej ;/
  15. niestety to nie cewka.. teraz okazuje się, że moduł cewki... i tak pewnie będzie do bólu aż w końcu coś trafią .... a na komputerze pokazuje następujący błąd: P1312 - jednostka cewek zapłanowych rząd 1 - zakłócenie funkcji obwodu prądowego
×
×
  • Create New...