Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gela

Forumowicz
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About gela

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/18/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Opole
  • Zainteresowania
    instr. AFF, Tandem

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Signum Z30DT, CB X14XE+LPG, AH Z17DTH

Kontakt

Recent Profile Visitors

959 profile views
  1. Uszanowanie, obudowa filtra paliwa łapie lewe powietrze, przy większym obciążeniu (np. tryb sport) daje podobne efekty jak w zaworkach scv. Po odkręceniu dekla obudowy i wypuszczeniu powietrza auto jeździ do pewnego czasu i znów to samo. Obudowa to to nie jest, wymieniałem. Ktoś ma doświadczenie gdzie układ paliwowy może zasysać lewe powietrze? Lanie ropy tylko do połowy baku i jeżdżenie z odkręconym korkiem nie pomaga- odpowietrzenie raczej dobre. Jeszcze spróbuję wymienić zbiornik
  2. Ja mam regenerowany IDS w Gdańsku. Auta nie oszczędzam, 2500 km drogami Ukrainy. Myślę że przejechałem na nim ok 100 tys km. Tylko jeden, reszta jeszcze oryginały. Wszystkie już są lekko zapocone
  3. mogli uszkodzić czujnik podczas czyszczenia?
  4. To wynika z tego że lepiej byłoby gdyby kolektory miały mniejszy prześwit by auto mniej paliło?
  5. A wypowie się spec jakiś dlaczego zaczął więcej palić po czyszczeniu kolektora i egra? Generalnie była naprawiana gruszka od regulacji (?) klap wirowych. Komputer pokazuje dobre spalanie, a rzeczywiste zrobiło się 0,7-0,8 większe.
  6. Uszanowanie, najpierw opis: Skończyły się hamulce, mechanik wymienił tarcze i klocki przód tył. Po ok. 1500 km zaczęły się wibracje przy hamowaniu, reklamacja i wymiana tarcz przód. To samo za jakiś czas. Zmieniłem mechanika, wymienił tarcze przód, klocki i piasty (wcześniej rzeczywiście tarcze nie leżały równo na piastach). Od tej pory wyczuwam wibracje podłogi i kierownicy, przy hamowaniu kierownica jeszcze nie lata za bardzo. Co dalej sprawdzać, przeguby, półosie? Ktoś z podobnym czymś walczył?
  7. Mam złe doświadczenia z zaworkami, gdzieś już o tym pisałem- u mnie nie wystarczyło wymienić samych zaworków, okazało się że pompa paliwowa piłkuje i jest do wymiany. Kupione z tej okazji nowe/używane wtryskiwacze i dopiero po wymianie zbiornika paliwa (pewnie był zasyfiony) wszystkie problemy z niskim ciśnieniem na listwie i szarpaniem minęły
  8. Jak miałbym Ci poradzić i mechanikowi: Zerknąć na pompę paliwa czy nie piłkuje- widać opiłki na dnie obudowy filtra paliwa. Wymiana samych zaworków może nie być skuteczna. U mnie dopiero podziałała wymiana zbiornika paliwa, wyczyszczenie układu paliwowego, wymiana pompy z zaworkami.. Zbiornik paliwa to było ostatnie co bym pomyślał, ale chyba to najbardziej pomogło. Ktoś pisał że tam gdzieś może zapychać się filtr, i ten zbiornik "produkuje" pęcherzyki powietrza. Plus to że może też wrzucać na układ inny syf
  9. O ile pamiętam regenerowałem za 400 gdzieś w Gdańsku
  10. Widzę swoje posty z 2013, mamy połowę 2015. Walczę dalej. Jedna pompa wtryskowa wymieniona- piłkowała i rzucała opiłki na układ. Wydaje się że druga używana pompa ma to samo. Mój mechanik ma już dosyć tego auta. Ostatni raz będę wymieniał pompę i czyścił cały układ, plus rozmagnesowanie zaworków scv
  11. W DVD90 jest fabryczna opcja DAB, dawno nie zaglądałem, ale tak mi się kołacze we łbie. I można podłączyć odbiornik cyforwy.
  12. Hi, mamy już wdrażane cyfrowe radio w PL, montował już ktoś do CD70/DVD90 konwenter/dekoder (czy jak to zwać) cyfrowy? Jakieś konkretne propozycje co kupić? Luk
  13. Zasugeruję mechanikowi, dzięki.
  14. Kontynuacja szarpania, niskiego ciśnienia na listwie, zaworków scv- jak pisałem wcześniej, pompa paliwowa, wtryski wymienione, zrobione 1000km, problem z równą mocą się pojawił. Jestem sfrustrowany, mechanik szuka dalej- nieszczelności, wymienimy samą listwę. Katastrofa ostatnio
  15. Kupiłem używane wtryski i pompę- 1400 PLN za wszystko. Za kilkukrotne rozbieranie pompy, razem z rozrządem, czyszczenie układu paliwowego jeszcze nie zapłaciłem. Auto jeździ przyjemnie, i wydaje mi się ze nawet mniej pali niż na starych zapchanych wtryskach
×
×
  • Create New...