Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

carl0

Forumowicz
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About carl0

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 2.2 GTS

Recent Profile Visitors

280 profile views
  1. Zrobiłem dzisiaj wymianę oleju w skrzyni, żeby mieć pewność, że mam dobry olej (1940182). Wlałem całe dwa litry bo na korku kontrolnym olej pojawił się dopiero przy ok. 1.9L. Nie zauważyłem na korku wlewu żadnego żółtego oznaczenie ale w razie potrzeby gdyby biegi nadal ciężko wchodziły będę chyba musiał stopniowo dolewać. Zagadka: Mechanik powiedział, że wlał mi do skrzyni 2L oleju. Po spuszczeniu oleju miarka pokazywała 1L. Pytanie: gdzie się podział ten brakujący litr?
  2. A jak jest u was z tłoczkiem? Można go z łatwością wepchnąć? U mnie jak wyczułem, że tarcza się mocno grzeje to zajrzałem do zacisku aby spróbować wcisnąć tłoczek. Tłoczek bardzo ciężko się wciskał/wkręcał. Dopiero po kilkukrotnym wypchnięciu tłoczka, przesmarowaniu płynem i ponownym wciśnięciu można go z łatwością wciskać/wkręcać. (Czeka mnie wymiana na nowy). Dlatego sugeruję to sprawdzić bo to m.in. też wpływa na grzanie się tarczy.
  3. Jeśli Ci się świeci check to musisz skasować bo sam nie zgaśnie
  4. Przy takiej ilości szczegółów, które opisałeś proponuję udać się do jakiegoś dobrego warsztatu.
  5. Na zgaszonym silniku wchodzą lżej
  6. Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  7. Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  8. Co to znaczy "zabić"? Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  9. Tak wg tego manuala ale ja mam taki lewarek http://sklep.dixi-car.pl/images/GNIAZDO KULISTE F23 5.jpg
  10. U mnie blokuje się w pozycji centralnej, inaczej nie da się wepchnąć blokady.
  11. Sprawdź sprężanie w cylindrach. PS Powiem tak, mniej będzie Cię kosztować dolewanie oleju
  12. Przy demontażu skrzyni linki nie były odpinane ale próbowałem regulować... zablokowałem dźwignię i wypiąłem linki. Dźwignia blokuje się w pozycji "luzu"? Po uruchomieniu silnika biegi wchodzą ciężej, najciężej wsteczny. Czy poziom oleju lub rodzaj oleju ma na to wpływ? Nie wiem ile i jaki olej mi zalał mechanik.
  13. Silnik poskładany, auto wskrzeszone, tylko teraz jest jeden problem - biegi ciężko wchodzą Ktoś przerabiał ten temat, że po ponownym montażu skrzyni (F23) biegi ciężko wskakują?
×
×
  • Create New...