Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

carl0

Forumowicz
  • Zawartość

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O carl0

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kalisz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 2.2 GTS

Ostatnio na profilu byli

271 wyświetleń profilu
  1. Zrobiłem dzisiaj wymianę oleju w skrzyni, żeby mieć pewność, że mam dobry olej (1940182). Wlałem całe dwa litry bo na korku kontrolnym olej pojawił się dopiero przy ok. 1.9L. Nie zauważyłem na korku wlewu żadnego żółtego oznaczenie ale w razie potrzeby gdyby biegi nadal ciężko wchodziły będę chyba musiał stopniowo dolewać. Zagadka: Mechanik powiedział, że wlał mi do skrzyni 2L oleju. Po spuszczeniu oleju miarka pokazywała 1L. Pytanie: gdzie się podział ten brakujący litr?
  2. carl0

    brak mocy

    Przeanalizuj prace sond
  3. carl0

    Trzyma zacisk PP oraz LT

    A jak jest u was z tłoczkiem? Można go z łatwością wepchnąć? U mnie jak wyczułem, że tarcza się mocno grzeje to zajrzałem do zacisku aby spróbować wcisnąć tłoczek. Tłoczek bardzo ciężko się wciskał/wkręcał. Dopiero po kilkukrotnym wypchnięciu tłoczka, przesmarowaniu płynem i ponownym wciśnięciu można go z łatwością wciskać/wkręcać. (Czeka mnie wymiana na nowy). Dlatego sugeruję to sprawdzić bo to m.in. też wpływa na grzanie się tarczy.
  4. Jeśli Ci się świeci check to musisz skasować bo sam nie zgaśnie
  5. drugi rząd - cylinder 2, 4, 6
  6. carl0

    Silnik 2.2 16v direct

    Przy takiej ilości szczegółów, które opisałeś proponuję udać się do jakiegoś dobrego warsztatu.
  7. Na zgaszonym silniku wchodzą lżej
  8. Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  9. Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  10. Co to znaczy "zabić"? Z tego co się dowiedziałem to olej dla skrzyń opla, syntetyczny, czerwony, ilość wlana 2l (z tego co wiem powinno być 1.75l)
  11. Tak wg tego manuala ale ja mam taki lewarek http://sklep.dixi-car.pl/images/GNIAZDO KULISTE F23 5.jpg
  12. U mnie blokuje się w pozycji centralnej, inaczej nie da się wepchnąć blokady.
  13. carl0

    Z22se dymi

    Sprawdź sprężanie w cylindrach. PS Powiem tak, mniej będzie Cię kosztować dolewanie oleju
  14. Przy demontażu skrzyni linki nie były odpinane ale próbowałem regulować... zablokowałem dźwignię i wypiąłem linki. Dźwignia blokuje się w pozycji "luzu"? Po uruchomieniu silnika biegi wchodzą ciężej, najciężej wsteczny. Czy poziom oleju lub rodzaj oleju ma na to wpływ? Nie wiem ile i jaki olej mi zalał mechanik.
  15. Silnik poskładany, auto wskrzeszone, tylko teraz jest jeden problem - biegi ciężko wchodzą Ktoś przerabiał ten temat, że po ponownym montażu skrzyni (F23) biegi ciężko wskakują?
×