Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wisnia77

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wisnia77

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/18/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnobrzeg

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra B Zender
  1. Wisnia77

    Gaz ulatuje

    mam ten sam problem po prostu ten zawor kulowy do ktorego wpinasz pistolet nie trzyma i ucieka gaz ktory jest nagromadzony w rurce, dzwonilem do gazownika mowil zeby podjechac to zrobia to na gwarancji ale jakos nie mam czasu narazie
  2. kurde nie pamietam kodu błedu ale objawy wskazuja na sterownik silnika
  3. pokazalo tylko ze cewka ale podmieniona i dalej tak chodzilo, stawiam ze cos z glowica albo wypalony zawor boo na zimnym silniku mi popychacze hydrauliczne klepaly wczesniej
  4. Witam, od wczoraj mam problem z moja vectra b silnik Z18XE B+G , samochod odpala normalnie pracuje na 4 cylindry, jednak po chwili pracują juz tylko 3 cylindry, swiece zmienione listwa zaplonowa podmieniona i nic nie pomoglo, ktos mial podobny problem ? gdzie szukac przyczyny, pozdro
  5. mi rownież stuka i dziwnie skrzypi jak krece kolami na postoju szczegolnie na betonie lub asfalcie nie za kazdym razem i wyszlo ze do wymiany lozyska amortyzatorow juz sie wystraszylem ze maglownica ale podjechalem do znajomego mechanika i mowi ze to lozyska
  6. Wisnia77

    Virtual Tuning

    Panowie trzeba mi przerobic troszkę Opla Corse C http://d.motofakty.p...c-hatch.310.jpg i zalozyc jej te felgi oraz tylne szyby dac na czarno http://img07.allegro...4/51/3787045103 z gory dziekuje za pomoc
  7. u mnie się skonczylo z BREUbezpieczenia tak ze nie uznali mi lampy przedniej blotnika i tylnych drzwi bo wedlug nich mialem to uszkodone przed kolizja haha i wyplacili 2tys, ale nie podarowalem im tego i w poniedzialek ma przyjechac biegly sadowy i sprawa idzie do sadu. no i nie oczekiwany zwrot w sprawie, po postraszeniu calej tej pseudo ubezpieczalni BREUbezpieczenia bieglym sadowym i rozprawa w sadzie stwierdzili szkode calkowita i przyznali mi 4800zl, a na poczatku wycenili wszystko na 2032zl
  8. no i wlasnie mnie tak zbulwersowali tym ze wg nich lampa blotnik i drzwi byly uszkodzone przed kolizja ze jestem w stanie isc do sadu z ta sprawa tyle dobrze ze wezwalem policje sa zdjecia i jest notatka to nawet w sadzie sa przegrani na poczatku bylem sklonny zaproponowac tej kobiecie dogadanie sie bez wzywania policji ale jak wyskoczyla z tekstem " jak jezdzisz ch*j*" to odrazu zadzwonilem po policje, powinno byc 4 lub 5 kontretnych firm ubezpieczeniowych, co do PZU (ja sie przenosze tam bo mam tam dom i ubezpieczenie zdrowotne) to moze zalezec na kogo trafisz moj kumpel mial szkode calkowita wyplacili mu dobra kase i nie narzekal a znowu tesciu mial skasowany zderzak i lampe w starym citroenie i dostal 3000 a ten citroen nawet nie byl tyle wart
  9. Chlopie lepiej nie licz gdzie jest najtaniej tylko wez sobie PZU albo cos podobnego ostatnio babka ktora miala w BREUbezpieczenia rozwalila mi caly bok w Viki i teraz mam same problemy z nimi, najpierw przyslali kosztorys na 2900 pozniej na 2360 a na natepny dzien na 2000 wkurzylem sie i odprowadzilem auto do zaufanego warsztatu on przejal cala sprawe i co sie okazalo ze lampe przedni blotnik i tylne drzwi mialem uszkodzone przed kolizja, a wcale tak nie bylo bo mialem cala Viki bez zadnych wgniecen, mnie to troche ruszylo ale ten znajomy sie tym nie przejal bo mowi ze poradzi sobie z nimi nawet w sadzie bo jest notatka na policji i sa zdjecia, a sam wie jak wygladal moj samochod, ja wlasnie wypowiedzialem umowe w MTU i przenosze sie do PZU bo nie chce aby ktos mial takie klopoty jak mam ja teraz.
  10. Teraz wlasnie wrocilem z pracy wsiadlem w viki wyjechalem z garazu i przejechalem sie nia kawalek, i nic nie szarpalo ale tak jak enjama mowisz wezme sie za czyszczenie egr krokowca i przepustnicy przegladne tez swiece akurat nie dlugo bedzie 10 i matki boskiej pienieznej to kupie swiece (jakie polecacie ?? )i obudowe od filtra bo tez mam do wymiany, moze jakies namiary na krokowca egr-a i przepustnice gdzie to jest zamontowane, jak i czym czyscic, silnik Z18XE pozdro
  11. wlasnie dzis na hamowaniu mi pokazywalo momentalne spalanie najpierw wyskoczylo 0.0L a pozniej roslo i roslo i zatrzymalo sie na 16.8L :/ nie LPG nie posiadam, na zimnym po odpaleniu pokazuje 3,2L pozniej spada do 0.9-1.1L, i nie dzieje sie to za kazdym razem raz szarpie jak jest zimny a raz nie ale to nie szarpanie zdarza sie raz na 10:P
  12. Witam piszę z problemem po odpaleniu i jezdzie na zimnym silniku vectra szarpie tak jak by sie dlawila przerywala, zauwazylem tez ze przy wcisnietym sprzegle pokazuje mi momentowe spalanie 5-20L a wczesniej bylo 0.0L, sondy sa wymienione oby dwie bledy byly skasowane i check engine sie nie swieci byl spokoj jednak te problemy wystepuja od kilku dni, mial ktos cos takiego u siebie ?? prosze o pomoc pozdro
  13. Panowie mam problem z sonda B2(kolory kabli 2 biale, czarny i szary) bo mi padła, czym rozni sie B2 od B1(ktora wymienialem w zeszlym miesiacu) jak rozpoznac ze to B2 a nie B1 bo znajac moje szczescie to w sklepie mi powiedza ze nie ma znaczenia ( moze i nie ma) dlatego wole sie Was podpytac niz wydac kase bezsensu, pozdro
  14. mi tak mrygało na dołkach jak zmienilem zarowki na ledy W5W w podsufitce, wystarczylo scisnac styki i problem znikl
×
×
  • Create New...