Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Robyn212

Forumowicz
  • Ilość treści

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Robyn212

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8, '07r.

Ostatnio na profilu byli

455 wyświetleń profilu
  1. Jak polecisz czymś z tubki to raczej tego już nie rozkleisz, tak mi się wydaje chyba że są jakieś dedykowane uszczelniacze w tubie do takich rzeczy. Jeżeli coś byś źle złożył i musiał z powrotem to rozkleić to będzie problem. Uszczelka butylowa powinna być ok.
  2. Warsztaty nie są głupie i nie chcą się użerać z ubezpieczycielami o wyciągnięcie od nich kasy za naprawę jeżeli nie mają zaakceptowanej wyceny u ubezpieczyciela sprawcy.
  3. Soczewki się nie wypalają, są szklane. Tylko pokrywają się mlecznym nalotem. Soczewki do czyszczenia z dwóch stron. Klosze do polerki i najważniejsze, odbłyśniki do regeneracji. Jeżeli masz przedlifta będzie ci łatwiej rozkleić lampę aby wyjąć odbłyśniki. Nie jestem pewien czy się da je wyjąć od tyłu, w polifcie nie.
  4. Technologia pewnie ta sama ale klej sporo twardszy. Dlatego też drudniej jest go zmiękczyć jednocześnie na całej powierzchni i oddzielić klosz od reszty.
  5. Do polifta jeszcze trudniej się dostać.
  6. Jest ich trochę na Aliexpress. Wystarczy w szukajce wpisać np. H7 LED 360. Są to jedne z droższych ledów na Ali. Tylko pytanie czy są warte swojej ceny dlatego też zapytałem czy ktoś miał z nimi doczynienia.
  7. Witam, odgrzeje po raz kolejny temat. Czy ktoś osobiście spotkał się z takimi ledami jak z filmu poniżej? Jest mnóstwo żarówek led o różnych budowach i radzajach zastosowanych ledów co daje różne efekty a te z linku wyglądają sensownie.
  8. Może w tytule warto dodać dopisek, że problem został rozwiązany.
  9. To jest chyba zjawisko Ten Typ Tak Ma. U mnie jest podobnie. Może nie opadnie do końca ale jest opuszczone. Na razie z tym nie walczyłem.
  10. Bo GM jest bardzo popularnym olejem i wydaje mi się, że łatwo trafić na podróbkę w przeciwieństwie do Gulfa. Ponadto sporo osób z tego forum uważa GM za badziew. Nie mam wielkiej wiedzy nt. oleji dlatego czytam między innymi to forum. Wiem, że Gulfa robi Gulf a GM kto rozlewa? Do tej pory lałem GM ale chciałem teraz z ciekawości spróbować czegoś innego. Poniżej karta Gulfa. Jeżeli komuś się chce może porównać z GM. Zastanawiałem się jeszcze nad Texaco. Gulf-Formula-ULE-series.pdf
  11. Suma sumarum zamówiłem 5w30. I tak będzie lepszy niż GM-owski.
  12. Mam krótkie pytanko. Który olej byście wybrali z tych dwóch: Gulf ULE 5W30 czy Gulf ULE 5W40. 5W30 spełnia wymagania dexos2, 5W40 nie. Silnik Z18XER. 5W30 NORMY I APROBATY: ACEA C3, API SN, GM dexos2 API SN, MB-Approval 229.51, Volkswagen 502 00, 505 00, 505 01, BMW Longlife-04 5W40 NORMY I APROBATY: ACEA C3, API SN, Ford WSS-M2C917-A API SN, MB-Approval 229.51, Volkswagen 502 00, 505 00, 505 01, BMW Longlife-04, Porsche Engine Oil Category „Porsche A40”
  13. Chciałem uniknąć zmiany długości dolotu bo chyba jest to jakoś liczone pod konkretny silnik. A zauważyłem, że jak jest chłodniej to jednak lepiej jedzie.
  14. Ale lakier to nie pierwszy lepszy chyba. Ja trochę się obawiałem lakierowania samemu bo ilu ludzi tyle instrukcji jak to zrobić. Ja u siebie zmatowiłem to papierami od 800 do 2500, następnie polerka pastami Menzerna, dobre odtłuszczenie i na koniec zabezpieczyłem to pastą Megsa do reflektorów, podobno dobrze zabezpiecza. Minęło 2,5 miesiąca prawie i jak na razie jest ok.
  15. Witam wszystkich Mam pytanie do posiadaczy silnika Z18Xer i rurę dolotu. Jak wiemy łapacz powietrza w tym silniku jest przy lewej lampie za grilem. Ja u siebie gril w tym miejscu mam pełny, między żeberkami nie ma prześwitu. Czy wszyscy tak macie? W tej chwili jest zaciągane powietrze z komory silnika i zastanawiam się czy jest może sens zrobić przed wlotem perforację w grilu aby doprowadzić świeże powietrze. Jest sens? A może już ktoś to robił i mógłby powiedzieć czy coś to dało. Pozdrawiam Wesołych Świąt
×
×
  • Utwórz nowe...