Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robyn212

Forumowicz
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Robyn212

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8, '07r.

Recent Profile Visitors

536 profile views
  1. Ale nie widoczne. I działa. Druciarstwo nie większe jak hidy czy dorobienie podświetlenia nóg.
  2. Narazie zrobiłem na nich tylko ok. 1 tys. km. Nadal świecą, błędu nie wywala. Wiatraczki słychać jak na początku, dosyć głośno. Zaślepki są fabryczne. Jeżeli chodzi o ilość światła to nie miałem okazji jechać na nich w deszczu. Na suchej nawierzchni dają radę. Na regenerowanych odbłyśnikach byłoby na pewno sporo lepiej ale w polifcie wyjąć odbłyśnik to nie takie proste.
  3. Może odgrzeje kotleta. Na upartego to można sobie zrobić ze zwykłego lusterka i tak jak wspomniano wcześniej z uniwersalnego pilota. Wygląda to tak:
  4. Jeżeli się nie mylę to taśma idzie podsufitką na tył auta i schodzi skupień do Reca.
  5. O to to. Tylko to mnie jeszcze wstrzymuje przed pomalowaniem środków i regeneracją odbłyśnika. Widziałem w necie, że są niby takie specjalne noże do twardego kleju w kształcie haka, ale na ile to pomaga to nie wiem. W wolnej chwili będę ćwiczył na starej lampie. Mam zamiar zrobić taki nożyk bo kupno to ponad 9 dych. A jak się okaże lipa to pieniądze w błoto. Widziałem jeszcze, że jest jakiś płyn który niby pomaga rozkleić lampę z twardym klejem ale też nie wiem czy to coś daje. Znalazłem na YT filmik jak rozkleja koleś lampę od E60 i widać, ze jest to twardy klej bo się nie ciągnie i jakoś bez problemu mu poszło. W naszych VC jest gorzej?
  6. Jak oddzieliłeś kierunek i te chromowane obręcze od reszty? Ja mam H7 białe i jak się przyglądałem to wyglądało jakby to był jeden element. Nie widać tam żadnego łączenia.
  7. Równie dobrze może być to czujnik w zbiorniczku. Jeżeli poziom płynu jest ok to zmostkuj wtyczkę która jest wpięta w czujnik. Jak zgaśnie to czujnik do wymiany razem z obudową bo chyba nie można go wyjąć.
  8. A nie lepiej dać gotowe moduły LED na taśmie dwustronnej? Zazwyczaj są w nich 3, 4 ledy i jest to wystarczające. Ja tak mam i jestem zadowolony.
  9. Dzięki za zainteresowanie. Podczas serwisu temperatura była dosyć wysoka, ok 28 stopni. Zerknę jeszcze na temat który podrzuciłeś. Sytuacja na chwilę obecną wygląda następująco: wczoraj zrobiłem trasę ok. 20 km i klima przez cały czas działała, przy temp. zewn. ok. 25 stopni. Teraz czekam na temperatury powyżej 30 stopni.
  10. Po wymianie chłodnicy z osuszaczem układ był nabity azotem i sprawdzone czujnikiem czy nie ma wycieków. Podczas nabijania czynnika standardowo próżnia. Zobaczymy w trasie jak będę czy nadal sprężarka się rozłącza.
  11. Osuszacz był kupiony w komplecie z chłodnica Valeo. Po stronie HP podczas pracy powinno być 7-8 bar? Jesteś tego pewien? Ajakie wartości powinny być prawidłowe w opcomie? Z pdfa wynika, że ciśnienia są prawidłowe 324_Nissens2.pdf
  12. Klimatronik, tryb auto wyłączony. Wentylator sprawny załączał się. Następnego dnia po serwisie klima działała ale sprawdzałem przez chwilę, nie robiłem dłuższej trasy. Po weekendzie prawdopodobnie ją przetestuje jak będę miał trasę i zobaczymy. Czy op comem będę mógł sprawdzić ciśnienie instalacji? Czy tylko vaux com?
  13. Witam Wszystkich w te upalne dni. Mam chyba problem ze sprężarką. Miałem serwis klimy ponieważ wymieniałem chłodnicę (pociła się) oraz było mało czynnika ( odessano 131g i 2ml oleju). Po wykonanym serwisie (nabito 738g i 25ml oleju z UV) jak jeszcze auto było podpięte pod maszynę (maszyna już nie pracowała) sprawdzono wydajność chłodzenia. Na low i 4 biegu ok 7,2 stopnia. Ciśnienie z zegarów maszyny to HP ok. 15-16 bar, LP ok. 2 bar z lekkimi wahaniami . Żadnych niepokojących odgłosów nie było, klima popracowała tak z 10 min i wszystko było ok. Natomiast jak już wracałem po kilku kilometrach poczułem, że się pocę 😓, otworzyłem szybę jest lepiej, wyłączyłem klimę na ok. minutę. Ponownie włączyłem klimę, sprężarka się załączyła, zaczęło chłodzić ale przez chwilę. Pod domem patrzę na sprężarkę i oczywiście nie działa. Byłem pewien, że to znowu termik w elektromagnesie bo już raz go wymieniałem. Ale nie. Dzisiaj rano sprawdzam i klima działa. O co kaman? Miał ktoś z Was taki przypadek? Za dużo czynnika? Te 8g to traktuję to jako margines błędu. Będę wdzięczny za pomoc.
  14. Patrząc na to co pokazuje kuba 82 to chyba jednak miałem rację
  15. Witam A co sądzicie o takim zestawie REMSY? Cena to 559zł. Ale czy warto? Miał ktoś z nimi doczynienia? https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-opel-vectra-c-signum-przod-tyl-7254839261 Dobrze widzę, że są inne śruby ustalające tarczę na przód i na tył?
×
×
  • Create New...