Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robyn212

Forumowicz
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Robyn212

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8, '07r.

Recent Profile Visitors

693 profile views
  1. Dokładnie. Na koniec zabezpieczyć jeszcze odpowiednią pastą od UV i nie trzeba lakierować. Należy pamiętać tylko aby co kilka miesięcy profilaktycznie przejechać ta pastą UV. Możesz zdradzić jak rozkleić taką lampę z polifta? Robiłem podejście ale klej jest strasznie twardy. Chciałem się dostać do odbłyśnika a nie chce ciąć lampy.
  2. Ja mam tak zabezpieczoną chłodnicę. Użyłem koszyka rowerowego metalowego, powlekanego czarnym czymś. Koszyk rozciąłem i dopasowałem do wlotu w zderzaku. Tak dopasowaną siatkę przymocowałem czarnymi małymi trytkami. Trytek w zasadzie nie widać. Oprócz tego nową chłodnicę klimy przed założeniem pomalowałem wszędzie oprócz żeberek szarym podkładem epoksydowym.
  3. A jesteś w stanie poratować jakimś linkiem do tego elektromagnesu albo jego wymiarami? Przeglądałem internet ale do tej sprężarki jest chyba kilka różnych elektromagnesów i nie wiem jaki będzie pasował u mnie. Gdzieś na jakimś innym forum doczytałem, że w takim elektromagnesie oprócz termika jest jeszcze dioda i wydaje mi się, że na niej mogło powstać zwarcie więc raczej wymiana na nowy tylko. Chciałem go wyjąć bez demontażu sprężarki. Na pewno się tak da bo robił tak mechanik poprzednim razem jak padł termik.
  4. Witam Po dłuższej przewie wracam do tematu. Do tej pory klima raz działała raz nie i temat na pewien czas sobie odpuściłem. Od jakiegoś czasu sprężarka przestała się załączać. Nawet nie słychać na chwilę tego charakterystycznego kliknięcia przy zapięciu sprzęgła. Dzisiaj postanowiłem sprawdzić to co mogłem. Zacząłem od sprawdzenia napięcia na wtyczce przy sprężarce, napięcie jest. Zmierzyłem oporność elektromagnesu, na początku pokazało mi ok. 690 ohmów. Moim zdaniem sporo za dużo bo chyba powinno być kilka ohmów (kilka lat wstecz spalił mi się termik w elektromagnesie i przy wymianie jak dobrze pamiętam to było właśnie kilka ohmów jak mierzyłem). Po pomiarze postanowiłem podpiąć na krótko elektromagnes do akumulatora aby sprawdzić czy załapie sprzęgło. Nic się nie zadziało. Sprawdzam ponownie napięcie na wtyczce, napięcia nie ma. Mierzę oporność na elektromagnesie i jest zwarcie. Sprawdziłem bezpiecznik F4 przy akumulatorze i okazał się przepalony. Po wymianie bezpiecznika napięcie wróciło ale po podpięciu wtyczki bezpiecznik przepala się ponownie więc ewidentnie jest coś nie tak z tym elektromagnesem. Czy wie ktoś może jakie wymiary powinien mieć elektromagnes? Sprężarka klimy to SANDEN SD7V16 13217307 MODEL 1269. Coś czuję, że jest zwarcie gdzieś na uzwojeniu i ponowna wymiana termika nic nie wniesie. Czy ktoś wymieniał samodzielnie ten elektromagnes i mógłby napisać jak to wymienić samemu? Zastanawie mnie też czemu zrobiło się zwarcie na uzwojeniu po podaniu napięcia bezpośrednio z aku. Jeździłem cały czas na włączonej klimie więc napięcie było podawane na elektromagnes a bezpiecznika nie paliło.
  5. Na soczewkach osadza się taki mleczny nalot. Zarówno na płaskiej jak i wypukłej stronie. Pozbycie się nalotu trochę poprawi jakość oświetlenia ale nie na tyle ile byśmy oczekiwali.
  6. Wczoraj zrobiłem krótką trasę i nie było problemu z ciężko wchodzącymi biegami. Wychodzi na to, że było za dużo oleju.
  7. Z czasem powinno to trochę się zmniejszyć. Możesz jeszcze samemu spróbować podociskać to i podgrzać jednocześnie suszarka. Niestety te kropkowane obwódki są wstrętne do oklejenia, żeby tego nie było widać. I U mnie wygląda to tak. Kropki są wypukłe, jak woda wyparuje spod folii to niestety pokazują się pęcherzyki wokół.
  8. Dużo osób z forum tak wymieniało i nie było problemu. Po odkręceniu dekla mechanizmu różnicowego dużo więcej zleci? Olej odessałem bardzo dokładnie, po dłuższym postoju i w ciepły dzień. Wydaje mi się, że jeżeli olej został to w reszcie obudowy a nie w części nad deklem. Oleju też wlałem tyle ile inni wlewali. Jak będę miał chwilę to spróbuję odessać z 2 setki oleju i zobaczę jak będą biegi wchodzić ale pewnie będzie to po Nowym Roku. Ten poziom oleju nie dawał mi spokoju jak napisałeś o nim i poszedłem sprawdzić. Odciągnąłem strzykawką ok. 180ml. Było go trochę za dużo bo jak odkręciłem korek to olej się wylewał mimo, że przechyliłem auto. Teraz poziom jest minimalnie poniżej otworu w pozycji poziomej auta. W Święta będzie trochę jazdy to się okaże czy pomogło.
  9. Witam wszystkich. Mam problem z ciężko wchodzącymi biegami na zimnym silniku po dłuższym postoju. Dotyczy to wszystkich biegów. Przez pierwszych kilka kilometrów biegi wchodzą ciężko jakby było z -30 stopni, nic nie zgrzyta. Na boki wajcha lata normalnie. Objawy ustępują momentalnie, od ręki a nie stopniowo. Zauważyłem, że tak się dzieje po pewnym czasie po wymianie oleju w skrzyni. Wymieniłem na olej GM czerwony. Stary olej odciągnąłem strzykawką, trochę ponad litr. Wlałem 1,5 litra, ostatnią setkę przez odpowietrznik. Czy wymiana oleju może mieć coś wspólnego z ciężko wchodzącymi biegami? Może jest za dużo oleju? Albo skrzynia zapowietrzona ale ona chyba sama się odpowietrza? Sam nie wiem. Czy ktoś miał podobny przypadek jak ja i się z tym uporał? Na forum trafiłem na podobne tematy ale tam problem dotyczył konkretnych biegów albo objaw pojawiał się po wymianie sprzęgła, skrzyni a ja wymieniłem tylko olej. Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
  10. Miał ktoś styczność z firmą MTS? Warta jest zainteresowania? Znalazłem cała rurę za 203zl ale nie wiem jak z firmą. https://motostacja.com/czesci-samochodowe/?keywords=%205854448,%20&type=nameoes
  11. Mam pytanie do szpilek które są w katalizatorze Z18XER od strony plecionki. Nie ważne czy wymieniamy samo złącze czy całą rurę to i tak nie unikniemy odkręcenia wydechu od katalizatora i bardzo duże prawdopodobieństwo urwania szpilki. Rozumiem że przy zerwaniu szpilki trzeba ją rozwiercić i zastosować śrubę z nakrętką bo ciężko będzie kupić szpilkę. Jaka śrubę najlepiej zastosować? Czy są jakieś specjalne śruby do wydechów czy wystarczy zwykła aby się zmieściła?
  12. tak jak kolega cichy napisał soczewki się czyści a nie wymienia Soczewka jest szklana więc jak może zrobić się mętna w środku.
  13. Tak, soczewkę się czyści ponieważ zachodzi mlecznym nalotem. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale przy wyjmowaniu odbłyśnika nie czyszczą soczewki? Jeżeli tak to źle o nich świadczy bo aby wymienić odbłyśnik trzeba go wyjąć razem z soczewką i oddzielić od niej a wtedy to wystarczy ją tylko dobrze przetrzeć.
  14. 50mm to średnica zewnętrzna rury? Możesz podesłać link gdzie kupowałeś?
  15. Hej. Ogarnąłeś temat tej plecionki? Też jestem przed jej wymianą i kusi trochę ta z obejmami ale nie wiem jak tam jest z miejscem na te obejmy. Jaki miałeś wymiar tej plecionki? Te 50mm to średnica zewnętrzna rury?
×
×
  • Create New...