Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robyn212

Forumowicz
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Robyn212

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C 1.8, '07r.

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. tak jak kolega cichy napisał soczewki się czyści a nie wymienia Soczewka jest szklana więc jak może zrobić się mętna w środku.
  2. Tak, soczewkę się czyści ponieważ zachodzi mlecznym nalotem. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale przy wyjmowaniu odbłyśnika nie czyszczą soczewki? Jeżeli tak to źle o nich świadczy bo aby wymienić odbłyśnik trzeba go wyjąć razem z soczewką i oddzielić od niej a wtedy to wystarczy ją tylko dobrze przetrzeć.
  3. 50mm to średnica zewnętrzna rury? Możesz podesłać link gdzie kupowałeś?
  4. Hej. Ogarnąłeś temat tej plecionki? Też jestem przed jej wymianą i kusi trochę ta z obejmami ale nie wiem jak tam jest z miejscem na te obejmy. Jaki miałeś wymiar tej plecionki? Te 50mm to średnica zewnętrzna rury?
  5. A z diesla 1.9 podejdzie? Bo chyba też jest krótszy.
  6. Nie zakładałem. Jakoś odpuściłem temat. Może kiedyś przyjdzie na to czas.
  7. Ale nie widoczne. I działa. Druciarstwo nie większe jak hidy czy dorobienie podświetlenia nóg.
  8. Narazie zrobiłem na nich tylko ok. 1 tys. km. Nadal świecą, błędu nie wywala. Wiatraczki słychać jak na początku, dosyć głośno. Zaślepki są fabryczne. Jeżeli chodzi o ilość światła to nie miałem okazji jechać na nich w deszczu. Na suchej nawierzchni dają radę. Na regenerowanych odbłyśnikach byłoby na pewno sporo lepiej ale w polifcie wyjąć odbłyśnik to nie takie proste.
  9. Może odgrzeje kotleta. Na upartego to można sobie zrobić ze zwykłego lusterka i tak jak wspomniano wcześniej z uniwersalnego pilota. Wygląda to tak:
  10. Jeżeli się nie mylę to taśma idzie podsufitką na tył auta i schodzi skupień do Reca.
  11. O to to. Tylko to mnie jeszcze wstrzymuje przed pomalowaniem środków i regeneracją odbłyśnika. Widziałem w necie, że są niby takie specjalne noże do twardego kleju w kształcie haka, ale na ile to pomaga to nie wiem. W wolnej chwili będę ćwiczył na starej lampie. Mam zamiar zrobić taki nożyk bo kupno to ponad 9 dych. A jak się okaże lipa to pieniądze w błoto. Widziałem jeszcze, że jest jakiś płyn który niby pomaga rozkleić lampę z twardym klejem ale też nie wiem czy to coś daje. Znalazłem na YT filmik jak rozkleja koleś lampę od E60 i widać, ze jest to twardy klej bo się nie ciągnie i jakoś bez problemu mu poszło. W naszych VC jest gorzej?
  12. Jak oddzieliłeś kierunek i te chromowane obręcze od reszty? Ja mam H7 białe i jak się przyglądałem to wyglądało jakby to był jeden element. Nie widać tam żadnego łączenia.
  13. Równie dobrze może być to czujnik w zbiorniczku. Jeżeli poziom płynu jest ok to zmostkuj wtyczkę która jest wpięta w czujnik. Jak zgaśnie to czujnik do wymiany razem z obudową bo chyba nie można go wyjąć.
  14. A nie lepiej dać gotowe moduły LED na taśmie dwustronnej? Zazwyczaj są w nich 3, 4 ledy i jest to wystarczające. Ja tak mam i jestem zadowolony.
  15. Dzięki za zainteresowanie. Podczas serwisu temperatura była dosyć wysoka, ok 28 stopni. Zerknę jeszcze na temat który podrzuciłeś. Sytuacja na chwilę obecną wygląda następująco: wczoraj zrobiłem trasę ok. 20 km i klima przez cały czas działała, przy temp. zewn. ok. 25 stopni. Teraz czekam na temperatury powyżej 30 stopni.
×
×
  • Create New...