Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

łukasz vectra B

Forumowicz
  • Content Count

    681
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

łukasz vectra B last won the day on September 3 2012

łukasz vectra B had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About łukasz vectra B

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 02/12/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Konstantynów Łódzki
  • Zainteresowania
    :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    --- Opel Vectra B --- 1.8 16V . X18XE . 96r.

Recent Profile Visitors

1258 profile views
  1. witam kolego.mam takie pytanie,czy uporales sie z problemem czujnika alka rozrzadu?mi cierpliwosc juz sie konczy.co roku czujnik wymieniam a teraz to nawet dwa tygodnie nie wytrzymal.moze cos mi podpowiesz,jak sobie z tym poradziles?pozdrawiam i czekam na jakas porade

    1. łukasz vectra B

      łukasz vectra B

      powiem tyle nie opłaca sie kupowac czujników nowych przez internet lepiej poszukać orginalnego ze szrotu lub rozbitka

  2. chyba miedzianym silikonowy nie jest podatny na temperatury
  3. też muszę wymienić kilka kabli na wiązce , natomiast ta znajduje się za listwą wtryskową w podłużnym plastikowym ,
  4. tak wiec problem nie ustąpił nowe świece nowe przewody czyszczenie przepustnicy czyszczenie nagaru preparatami do benzyny i dalej raz na jakiś czas samo zapłon się zdarza :/ ręco opadają
  5. odgrzeje kotlecika ;D panowie jaką uszczelkę pod kolektor wydechowy najlepiej kupić jakiej firmy do X18XE żeby za rok znów nie wydmuchało
  6. raczej mikro-styk poszedł przerabialiśmy te tematy nie raz tylko trzeba poszukać sam sobie kiedyś naprawiałem te mikro-styki
  7. to podmień sterownik i zobacz jak samochód sie zachowuje co do kupna sterownika to nie jest on taki drogi , na pewno na forum ktoś ma do tego modelu lub bratniego
  8. podmień czujnik wału korbowego on jak traci rezystencje to silnik nie odpala
  9. panowie termostat jeszcze raz termostat , nie ma co sie rozpisywać tylko wymieniać , ja ostatnio wymieniłem i cały czas 90 stopni trzyma czy mam klimę włączona czy nie czy ogrzewanie na fu cały czas 90
  10. odkope temat ,i jak tam jakieś porady pomogły ???? tez mam z tym problem i nie mam LPG nigdy nie miałem , problem pojawia sie po przejechaniu większego dystansu niestety szukam odpowiedzi na to pytanie z rok czas , czemu się tak robi na jakimś forum ktoś napisał (cytuje . Adama Walko) 1. Niewłaściwe ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu ( zbyt późny). 2. Przegrzanie silnika. 3. Za duża prędkość obrotowa biegu jałowego silnika ( powinna mieć 600 do 800 obr./min. 4. Niesprawny zawór elektromagnetyczny odcinający dopływ paliwa. 5. Niewłaściwe paliwo. Np. za niska w stosunku do potrzeb silnika liczba oktanowa ( dla benzyny) lub obniżona stała Volbiego ( dla LPG - teraz gaz też już jest "chrzczony"). 6. Za mała wartość cieplna świec zapłonowych. ZZe swojej praktyki powiem, że istnieją różne bardzo trudne przypadki do ustalenia dokładnych powodów! Kiedyś miałem możliwość nawet demontażu silnika wraz z jego dokładną analizą, a powodem był przylepiony w komorze spalania koksik z nagaru, który po wyłączniu zapłonu żarzył się i w ten sposób "dopalał" resztki mieszanki.
  11. a może zawór nagrzewnicy nie chce się otworzyć , jeśli chodzi o nagrzewnice to prawdopodobnie cały kokpit trzeba rozebrać troche grzebania przy tym jest wiec warto poszukac innych przyczyn jak np zepsute pokrętło które nie reaguje lub właśnie zawór
  12. ciekawe jak długo ta poprawa miejmy nadzieje ze na zawsze koniec z tymi obawami
  13. kupiłem Wahlera myślę za dobra cenę i już po wymianie i muszę powiedzieć że to jednak byłą wina termostatu nie czujnika , teraz temperatura trzyma się ok 90 stopni pod czas szybkiej jak i wolnej jeździe dodam ze w X18XE jest banalna wymiana na zimnym silniku to pewnie ok 30 min max , ja czekałem aż ostygnie , najdłużej schodzi z wyciągnięciem płynu chłodzącego z obiegu , ja to zrobiłem jak w poradzie na YT strzykawką z rurką , spuściłem ok 3 litrów i co mnie zdziwiło jak zalałem z powrotem ten płyn to stan poziomu jest większy niż był a odpowietrzałem układ na otwartym zbiorniczku az temp dotarła do 100
  14. u mnie po letnim czyszczeniu krokowca , teraz zimą jak przymrozki cos ok -4 i więcej to ranne odpalanie jest problematyczne ,obroty nie trzymają się 850 tylko często gęsto 400-500 czasem trzeba trzymać nogę na gazie żeby nie zgasł ewidentna wina korkowca? , bo nawet aromatyczne ssanie sie nie załącza które trzyma obroty powiej 1tyś.
  15. też mi świruje cos termostat chyba , jak jadę to zegar pokazuje między 80 stopni a niebieskimi liniami to wina termostatu tak? i teraz sie zastanawiam co kupić wahlera http://motoneo.pl/czesci-opel/opel-vectra-b_hatchback_38_-31114/Uklad_chlodzenia/Termostat/Termostat/#kat czy może Gatesa http://opelczesci.com.pl/pl/p/Termostat-Astra-G-H-Zafira-B-Sintra-Vectra-A-B-Calibra-Frontera-A-Omega-B-Zafira-A-1.8-2.0/654 tylko oni pisza ze to wahler ;D cos chyba nie tak , dodam jeszcze ze dziś sprawdzałem ciepłotę rury która prowadzi z termostatu do chłodnicy i przy wychylaniu sie już za niebieskie pole rura była ciepła
×
×
  • Create New...