Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

k@rto

Forumowicz
  • Zawartość

    408
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

k@rto wygrał w ostatnim dniu 23 Styczeń 2012

k@rto ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

24 Neutral

O k@rto

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1979.09.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    FZA
  • Zainteresowania
    -

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Szybkie czarne kombi

Ostatnio na profilu byli

4 192 wyświetleń profilu
  1. k@rto

    Lodówka turystyczna 12V/230V

    mam taką od 2 lat. godna polecenia
  2. k@rto

    TWIN AUDIO

    op-com jako interfejs ogarnia, tylko na nie wszystkich softach. Ja u siebie aktywowałem vaux-com'em - chodzi o soft bo w oryg. sofcie nie miałem też tej pozycji do twin audio.
  3. k@rto

    Zakup telewizora

    no i dobry strzał. ja mam ok roku z serii as650e. bardzo dobre tv. długo szukałem po tym jak nie moglem już dostać nigdzie plazmy Panasonica i tez nie żałuje
  4. w Gąskach to byłem z 25 lat temu, a może i więcej strzelam że to była kościelna ulica bo mieliśmy do kościoła 30m na przeciwko ;o i blisko latarni. za wiele nie napisze. był spokój, fajny klimat itd. ale wspomnienia ja pikole miałem z 10 lat
  5. k@rto

    Telewizor 60 cali - jaki?

    +1 ale robił a nie robi Jeżeli miałbym szukać drugiej to tylko Panasonic.
  6. No ja na pewno na ich klocki nie dam się już namówić U mnie jest tarcza/klocki przód : Textar/Bosch tył : Zimmermann/Zimmermann i tył teraz 2x bardziej pyli i syfi jak przód w żadnym aucie jeszcze tak nie miałem
  7. k@rto

    zacisk hamulca tył!

    No na pewno coś popsute jest[emoji2] Wszystko sprawdzone ,zacisk ładnie pracuje. Opcom tez pokazuje takie same ciśnienia na każdym kole. Została mi zamiana tarcz i klocków stronami ale juz mi się nie chce.. nie napisałem ze je troche przepalilem jazda na autostradzie w DE a zatarty tloczek miałem może nawet i od tygodnia i nie wiedziałem dopóki większego przebiegu nie zrobiłem i smrodu nie poczulem. Klocki się trochę brązowe zrobiły na rantach i to będzie to. zaraz jade też na testy bo się sporo poprawiło względem piątku. Ech a na wiosnę nowe heble zakladalem. Wysłane z mojego Venue 8 3830 przy użyciu Tapatalka
  8. k@rto

    zacisk hamulca tył!

    Wszystko ładnie chodzi w nim. Prowadnice lżej niż w starym. Hamulec na tym kole jest bardzo słaby i ręczny. Wyczuwalny tylko przy podniesionym aucie. Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
  9. k@rto

    zacisk hamulca tył!

    założony zacisk z anglika polifta 1.9. był identyczny i niczym się nie roznił odpowietrzony ale dalej coś nie bangla jutro będę patrzył..
  10. k@rto

    zacisk hamulca tył!

    szybkie pytanie. zapiekł się jeden tłoczek z tyłu przy demontażu porysowało się trochę gniazdo https://www.dropbox.com/sh/5v33accn7lnwc9l/AADWXcG_dBVxjXo75BV2f73za?dl=0 regenerować dając nowy tłoczek, uszczelkę itd czy cały zacisk do wymiany ?
  11. byliśmy dziś z As i krzyco jeszcze raz obejzec dokladnie autko. w sumie to chyba wiem jaka zapadla decyzja ale niech autor tematu cos napisze
  12. wg moich obliczeń powinno być więcej..chyba ze przez ostatnie 2 lata użytkowania przez pierwszego właściciela auto jeżdziło znacznie mniej. http://selvbetjening...spx?Reg=YL48763 VIN: W0L0ZCF3571041184 Kod modelu: 0JL35 Kod opakowania: PC61 REG: YL48763 Data produkcji: 20061117 Typ Silnika: Z22YH Numer Seryjny Silnika: 11618003 Typ Nadwozia: F35 Numer Wyrobu: Kod Daty: Numer skrzyni biegów: Kod kombinacji trymowej: Kod GM*Drive: XXUV Filtr Napędu: Kierownica z lewej strony Znaczenie VIN: W0L:General Motors 0:Pojazd Nie Specjalny Z:Vectra C:Vectra F35:5 Drzwiowy Kombi 7:2007 1:Rüsselsheim 041184:SERIAL NUMBER 2J8 32X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - WĘGIEL DRZEWNY 32Y = KOLOR WYKOŃCZENIA PŁATU DRZWI - WĘGIEL DRZEWNY 4XU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU 6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ 80I = WNĘTRZE-CZARNY 8V2 A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY B7Y = OSŁONA PROGU DRZWI, CHROM BA9 = POJEMNIK ZIMNA BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BTI = WEWN. LISTWA METALICZNY WĘGIEL DRZEWNY, WKŁAD ALUMINIOWY MATOWY BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA CJ2 = STEROWANIE SYSTEMU KLIMATYZACJI CT7 = DLA DANII CT7 D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DW0 = PRZYRZĄDY,CZARNY,PIERŚCIENIE SREBRNE LAKIEROWANE FW7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.83 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ JL9 = ABS K34 = STEROWANIE TEMPOMATU,US K60 = ALTERNATOR,100A KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH KD4 = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI KKV = POKRYWA,PROWADNICA,WYBIERAK ZMIANY BIEGÓW,KONSOLA NA TUNELU LCH = SILNIK BENZYNOWY Z22YH LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ0 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR) N45 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHK P92 = KOŁPAK,KOŁA 16-CALOWEGO WZÓR CAMPAGNE MY07 PAZ = PŁAT WYKOŃCZENIOWY,WEWNĘTRZNY,TUNIS PXE = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,SCALA/ELBA QFA = OPONY,215/55 R 16-93H QN1 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 SVA = UCHWYT,KOŁPAK,PRZEDNI T61 = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL) TN7 = AKUMULATOR,66AH TRP = RAMA RADIA U08 = UŻYWANY(-A,-E) Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U3F UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UJ3 UW6 = GŁOŚNIK,6 V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY VFB = OCHRANIACZ NADWOZIA,PRZED USZKODZ. TYLN. BOCZN. POSZYCIA ZEWN. VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY VHU = ZDERZAK PRZEDNI,SPORT VIM = INSTALACJA DO RADIA,BEZ WBUDOWANEGO DO TELEFONU GPS/VC1/VC2/DAB W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONY XA3 = OPEL XA7 = OGRZEWANA DYSZA SPRYSKIWACZA SZYBY PRZEDNIEJ XL1 = DLA DANII Z0I = DLA DANII Z0M = KONWERSJA MODELU ELEGANCE 2 Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY pw.
  13. k@rto

    wyłączanie niefabrycznego radia

    A co powiesz na przedliftowe ccr2006. Zrobiłem foto swojego starego. 1,2,3 pin z kostki fabrycznej zasilającej kończy żywot na nowej kostce w nowym radiu, a reszta pięknie się pokrywa. Wysyłane z mojego HTC One S za pomocą Tapatalk 2
  14. k@rto

    wyłączanie niefabrycznego radia

    w jednym ma w drugim nie i w trzecim też nie. zamiast robić wykłady może należy zrobić sobie przegląd radyjek w vc i zapytać autora jakie miał oryginalnie radio bo są i takie które maja 1:1 100% ISO i nie trzeba żadnych przejściówek.
  15. k@rto

    z22se poszarpuje; błąd ubogiej mieszanki

    Wiem że z tymi błędami to troche taka ściema. Przez 3 dni auto ledwo jeżdziło i nic , dopiero wczoraj zaczeło sie coś dziać. auto zgasło nawet mi na drodze i pojawił sie jeden bład "usterka prepustnicy" (nie pamietam kodu) a wszyscy stawiali na katalizator :/ auto juz na jałowym też sie nie wkręca na obroty jak należy i słychać gołym uchem że coś jest nie tak ale cieżko określić czy to na dolocie czy na wydechu. vc dziś już zostało w domu i dopiero po pracy moge zaczac coś grzebać. zaczne od przepustnicy zapchany był kat . autko już śmiga
×