Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lary1993

Forumowicz
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Lary1993

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/14/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Zainteresowania
    Mechanika samochodowa.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16V

Kontakt

  • GG
    3981185

Recent Profile Visitors

192 profile views
  1. Dziwny mechanik. Kupil zrbil dupnelo za brama pkwinien to wymontowac od tamtefo goscia odzyskac kase znalezc drugi silnik wlozyc sprawdzic przejechac sie troche.. .Po takiej akcji nie dal bym juz mu trzeci raz samochodu ..
  2. Czyli co sprawdzić na innym op comie ?
  3. Siema. Po długiejjjjj przerwie powróciłem do Viki B 2.0 16V 1999r Mianowicie mam błąd poduszek powietrznych po podłączeniu do op com mam takie coś " 32- Za niska rezystancja obwodu po-duszki powietrznej kierowcy". Ok za nim tu napisałem zmieniłem taśmę pod kierownicą.Nadal nie mogę skasować jeszcze zmieniłem poduszkę to samo wchodząc w bloki pomiarowe mam tak jak na załączonym obrazku. Z góry dzięki za pomoc i jeżeli umieściłem to w złym dziale wybaczcie .....
  4. Siema. Powiem wam tak chce kupić jakieś oprogramowanie (interfejsa) mam na to 400 500 zł i przydało by się do opli tych starszych i nowszych AUDI I VW. Tego wszystkiego jest od zarąbania i im więcej o tym czytałem tym jeszcze bardziej zgłupiałem. Z Góry dzięki za odpowiedź
  5. Jak chcesz parametry to musisz mieć przyrządy żeby ustawić koła. Wiecie zrobiło się ciepło przyszedł czas na wymianę tulei i zawieszenia przedniego. Ja tam się nie będę bawił wyrzucę wahacze z tyły przodu na prasę i z głowy a potem jadę na zbierzność i nie będę patrzył czy mi tnie opony czy nie bo tyle co zapłacę za zbierzność to jest jedna opona używana i nie w dobrym stanie .
  6. Kolego po pierwsze sprawdziłeś w ogóle czy cylinderki pracują, bo wymienić klocki to nic trudnego a nie przeczyściłeś może a raczej napewno cylinderka i on stoi. Nie ruszyłeś samoregulatora nie ustawiłeś ręcznego. Jak ustawić ręczny jest na forum http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/19547-regulacja-recznego/
  7. No cóż dzięki koledzy. Jutro pojeżdżę zobaczymy co się okaże i dam znać.
  8. No to mnie Panowie pocieszyliście nas dobranoc . Jutro jadę szukam jakiś dobrych klimarzy. Czyli jak wiatraki pracują oba, bo tak u mnie jest to sprężarka sprawna. A co do tego że przy chłodnicy to raczej nie bo belka doszła do wiatraka ale ruszyła go milimetr no może dwa. Jak gdzieś ta nieszczelność na przewodach będzie, to sprawdzenie tego i wymianie czy tam naprawia to z jakimi kosztami mam się liczyć? Wiecie jacy są ludzie widza że ktoś się nie zna to walą sobie ceny takie jakie im pasują . No i nabicie od nowa klimy no to wiadomo 150zł tak jak wszędzie
  9. Skoro mówisz że jest tych kabli tyle to już ktoś coś kombinował i robił to po swojemu. Takie coś co napisałeś nie jest możliwe. Ja to bym brał miernik i patrzył napięcie na tych przewodach ale to dosyć trudne bo impuls idzie szybko trzeba mieć pewność że to te kable od zamykania auta a potem trzeba mieć pewność że to przewody od zamykania szyb. Ja bym tak to robił , ale może koledzy mają inny pomysł.
  10. Ciekawe jakim to cudem te przewody się zamieniły a nie byłeś bardziej dociekliwy i nie pytałeś jaki to przewód od czego do czego on prowadził ?
  11. Ciekawe to jest Ja z tym problemu nie miałem może trzeba mieć zamknięte szyby i dopiero to robić lub mogłeś machnąć się o jakiś przewód tak miał np:mój kolega ale u niego nie było reakcji żadnej przy zamykaniu
  12. Jutro jak się nie doczekam mojego laptopa to tak zrobię. Chodź co raz to bardziej jestem przekonany ze wina potencjometru. Wiesz mnie to nie denerwuje tylko mojego sąsiada
  13. Siema. Wiem jest pełno tego wszystkiego na ten temat lecz na moje pytanie konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Viki z automatyczna klimatyzacją, była ona nabijana chyba pod koniec września, no i zrobiło się cieplej klima chodziła aż do wczoraj . Teraz daje ciepłe powietrze delikatnie schłodzone można powiedzieć bardzo delikatnie. No wiec jak to sprawdzić co z tą sprężarką , przewodami. Kiedy załączam klime na 17 stopni czy w ogóle inne temperatury słychać syczenie jakieś tam koło deski rozdzielczej przez jakieś 5 minuty może mniej w zimę uderzyłem lekko przodem ale belka zderzeniowa została podgięta, pocałowała się z wiatrakiem po wymienię belki wiatrak chodzi lecz jest on krzywy może mieć to jakiś wpływ? Nie jest też to możliwe ze przez zimę gdzie klima nie chodziła skończył się czynnik klimy a 150zł na drodze nie leży. Od czego zacząć żeby znaleźć tą przyczynę. Piszę do was bo odnośnie klimatyzacji to ja jestem bardzo ciemny wole sobie silniki rozkładać . Podajcie jakieś pomysły bo nie ukrywam ciężko jeździć bez, chociaż schłodzonego powietrza i nie ma to jak na dworku ciepło a w samochodzie również ciepłe leci
×
×
  • Create New...