Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wiktor3966

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wiktor3966

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra C GTS

Kontakt

  • GG
    4716736
  1. Wyszło na to , że cały komputer padł , czyli kolejne wydatki....
  2. Jakby to było to , to z angola by pasował ? i czy musi też być z 1,8 ?
  3. byłem , wyszły błędy na wszystkich cylindrach i EGR . Potem oddałem samochód do lakiernika żeby mi zderzak poprawił i tam przyjechał inny spec i powiedział że jakiś sterownik padł , ale narazie nie wiem jaki to sterownik.
  4. do odpowiedzi powyżej , sprawdzałem tylko EGR a przepustnicy za mojego użytkowania nie dotykałem,jestem umówiony w ASO na znalezienie przyczyny , tak więc poinformuję w poście co było przyczyną PS.teraz po przekroczeniu 4 tyś obr. wracając do jałowych zaczął gasnąć.
  5. Wypiąłem wtyczke od EGR i nic się nie poprawiło , jest tak samo jak wcześniej....jakieś pomysły ? Halo....jest tu ktoś.?
  6. tak , pali się check i wyświetla się auto z kluczem.Zapomniałem dodać że był na komputerze i wyszło że problemy były na drugim cylindrze + EGR . w EGR była wypięta wtyczka. tyle co mi wyszło....
  7. Witam.silnik Z18XE rocznik 2002. Problem polega na tym że auto straciło moc , podczas odpalania silnika silnik jakby się dusił i szarpie na wolnych obrotach , po chwili sam podciąga do 1,5 tyś i pracuje normalnie do czasu ruszenia , kręci się maksymalnie do 4 tyś obrotów po czym znowu zaczyna szarpać i tak w kółko.Dodam że ostatnio przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczął świstać.Prosiłbym o pomoc. PS,wymiana świec nic nie dała.
  8. Też mam ten problem , czasem wogóle nie słychać ale jak zacznie naparzać to strach lecieć 90 nawet czasem na prostej drodze sobie stuknie,albo jak postoi 2 dni i potem ruszę.Wymieniłem wszystko oprócz amorków bo podczas gdy stuka słyszę jak ładnie pracują to raczej nie to.mechanik mi powiedział że może to być guma między kielichem a sprężyną ale to też mało prawdopodobne bo sprężyna siedzi sztywno....
  9. No ja mam w swoim własnie klosze hella.
  10. Tego nie sprawdzę w 100 % ale czy poprostu w innych vectrach jest tak samo jak w mojej ,krótko mam ten samochód tak więc wole się zapytać zamiast zamartwiać . Dzięki za odpowiedzi panowie
  11. Dobra Okej a przy okazji zapytam się o klosze lamp , mam te z ciemnymi wstawkami , to czy mają gdzieś z przodu logo producenta lub coś innego ?
  12. Mam 1.8 w benzynie , a mocowania maski są stalowe bo magnes się przyczepia.
  13. @knorski , a możesz mi powiedzieć dlaczego akurat maska jest a aluminium a błotniki i drzwi z metalu ?
  14. Witam.Mam pytanie może i banalne ale trochę mnie to zdziwiło, otóż czy w przedlifcie maska jest plastikowa aluminiowa czy metalowa ? mam siłowniki do niej ale magnes nie reaguje na maskę . Dodam też że nie jestem pewny co do bez wypadkowości mojej vectry .
  15. wiktor3966

    CB w Signum

    wejdzie w tą obudowe cb radio alan 48 plus multi ?
×
×
  • Create New...