Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BEATyfikowany

Forumowicz
  • Content Count

    1119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About BEATyfikowany

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Pug 607

Recent Profile Visitors

616 profile views
  1. Ten zaworek na ktorym przewodzie przy filtrze sie montuje ? I jak go montowac z obejmami czy macie inne patenty ?
  2. Wymienione, jednak bez kątówki sie nie obeszło z jednej strony dwóch śrub nie mogłem odkręcić szczególnie dolna nawet nie drgnęła, lecz z drugiej strony auta poszło elegancko bez cięcia. Klucze to 19 oraz 17. Czas wymiany jakies 30 min z dwoma lewarkami.
  3. Witam wszystkich, Jutro noszę się z zamiarem wymiany łączników stabilizatora (przód), proszę Was o podpowiedź co i jak z tym oraz jakie klucze sobie przyszykować.
  4. Ok radio działa. Tylko co da takie połączenie ? Bo złączyłem zolty z zoltym czerwony z czerwonym i działa, również jak podłącze zolty z czerwonym i czerwony z zoltym to też działa. Pytam bo nie chce nic popalić ?
  5. Też nie wiem czy właściwą kostkę iso kupiłem ponieważ u mnie w oryginalnej kostce w drugim gniezdzie od dołu wchodzi czerwony kabel,a w tej z tego gniazda wychodzi żółty podpisany jako +12v battery i nie jest połączony z tą kostką więc do radia juz nie dochodzi (na zdjęciu zaznaczyłem) zdjecie zrobione kierunkiem wkładania tej w oryginalną kostkę inaczej się nie da Link do zdjęcia Chyba że odetne czerwony z oryginalnej i podepnę pod ten żółty w nowej kostce ktora wchodzi do radia jako 12v constant ? (zaznaczone na niebiesko)
  6. Kurcze wyglada na to ze nie dochodzi prąd....Bezpieczniki sprawdzałem wszystkie ok. Jakieś pomysły co dalej ? Bez radia to nie fajnie sie jezdzi
  7. Radio w 100% sprawne w innym aucie działa. Kable są ok. A jak to sprawdzić miernikiem bo z działu elektryk jestem zielony ?
  8. Witam Nie wiem czy w dobrym dziale piszę jeśli nie to proszę o przeniesienie. Jakiś czas temu włamano mi się do auta i skradziono radio ze wzmacniaczem z bagażnika. Nie zauważyli że mam dwa Dorwałem sobie wczoraj nowe radio i kupiłem kostke ISO bo oryginalna ma 3 wyjścia, a radio jest na dwa więc te mi nie weszły. Oczywiście wpiąłem mocno kostkę w kostkę daje na zapłon stacyjkę i tu zonk nie włącza się radio, wzmacniacz również bo on się włącza z radiem naturalnie. Sprawdziłem na wszelki bezpiecznik od zasilania wzmacniacza no i okazało się że jest idealny. Pany....co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić ? Kostka jaką kupiłem to ta : Kostka ISO Proszę o pomoc.
  9. Yhm. A jak wyciagnać całą obudowe filtra ? I nową wstawic ?
  10. Nie będę zakładać nowego tematu dlatego pytanie zadam tutaj. Jak się odkręca lub wyciąga całą obudowę filtra bo chciałbym wymienić ? I proszę także o informację po co jest ta śruba plastikowa u dołu obudowy ? Kiedyś ją odkręciłem lekko coś syknęło i to byłoby na tyle
  11. No tak też pomyślałem żeby najpierw to zrobić. Czyli także mogę się spodziewać że po raz drugi pompa pada tak ? Co do wycieków patrzyłem kilkukrotnie i nic nie zauważyłem
  12. Witam Dziś odczytałem błędy mojej victorii wyszły P1635 oraz P0190. Wiem że pierwszy dotyczy świec żarowych natomiast wszystkie były wymieniane na nowe w zimie. Drugi nie bardzo już wiem ponieważ wyczytałem kilka spornych odpowiedzi. Dodam, że pompa była regenerowana 2 lata temu. Check zapala się zaraz przy odpaleniu po dodaniu gazu znika później zapala się na dłużej gdy jadę stałą prędkością na 5 biegu między 80, a 100km/h wtedy muszę zwolnić do ok 60km/h i znika. Nawet już nie zaciąga tak od dołu te turbo. Czy ma to coś wspólnego może z zapowietrzonym układem paliwa ? Dziś zauważyłem że lekko spadły obroty w ubiegłym roku wymieniałem kopułke górną filtra paliwa i było ok na rok teraz znów to samo.
  13. z tego co wyczytalem gdzieś na temat tego mechanizmu to trzeba rozwiercić 4nity i prowadnica wychodzi podobnie jak jest na instrukcji którą podales wyżej.
  14. z tego co wyczytalem gdzieś na temat tego mechanizmu to trzeba rozwiercić 4nity i prowadnica wychodzi podobnie jak jest na instrukcji którą podales wyżej.
×
×
  • Create New...