Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dedert

Forumowicz
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About dedert

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC GTS 2.0T, 174KM, 2004r

Recent Profile Visitors

790 profile views
  1. Czy jeśli słychać pracę silnika ale klapa nie zawsze otwiera (dopiero za którymś razem) to trzeba wymienić cały zamek? Czy jest jakiś sposób żeby wyłączyć jakoś podświetlenie podsufitki które przeszkadza nocą. Gdy zacina się zamek światło nie gaśnie
  2. a są jeszcze viki z niższym przebiegiem z rocznika 2004?
  3. Świece rozumiem zostawiam oryginalne? W sumie to nawet nie pamiętam jakie oznaczenia u mnie siedzą. Będę chyba robił w turbo LPG i dostałem wytyczne żeby lepiej zaopatrzyć się w mocniejsze wtryski, zielone chyba i turbinę 14T z przewodami. Tylko że ja mam wyciętego cata i na jednym cylindrze jest słabsza kompresja a przebieg to 330 tys z czego sam zrobiłem 200tys. LPG na stag czerwony, wtryski gazu sam nie wiem ale jakieś pod większą moc
  4. Ok a z mocniejszą turbiną można jeździć bez zmiany mapy?
  5. Czy to do mojego zapytania?
  6. Czy jeśli wymienię wtryski na saabowskie zielone i turbinę od aero to czy można jeździć tymczasowo normalnie bez zmiany softu?
  7. Turbinę wymieniałem w zeszłym roku ale raczej na taką samą jak oryginał. Gdybym wiedział że można mocniejszą wsadzić to pewnie bym to zrobił. Co w takim aucie do pod noszenia mocy musi być w pełni sprawne? U mnie kompresja na jednym cylindrze jest mniejsza, norma to chyba 14 a na jednym jest 11. Kat wycięty, rury od opc, hamulce większe.
  8. Wiem będzie najwyżej na wtorek, z tym że i tak to pewnie jest wina ECU a nie przepustnicy
  9. Obojętnie która wersja? Widzę ze są Pro, ver 1, ver2.
  10. Dobrze a kto tu się tym zajmuje? Coobcia widzę już nie ma na forum
  11. Tak tylko kryngielit mogę kupić tu na miejscu a z drakena mi dojdzie za kilka dni
  12. Czy poleci ktoś coś na bluetootha sprawdzonego?
  13. Jako początkujący interesujący się tematem zapytam czy po podniesieniu mocy do seryjnego wyposażenia (mam tylko wydech od OPC i wyciętego cata) sprawdzał ktoś jak mocno wzrośnie spalanie dla tych ok 200KM? Mam auto na LPG, wtryski z tego co pamiętam są mocniejsze, a auto pali w cyklu mieszanym 9,5-10 L na 100km
  14. Czy to są te same ECU co w saab 2.0T o oznaczeniu 5380068 5166806?
  15. Czyli te wszystkie boshe to podróbki są rozumiem? Myślałem że jak robią dobre opcomy to i wszystko jasne inne. Ile biorą firmy za fizyczna naprawę ECU? Moja viki ma już ok 330 tys, nie wiadomo ile pochodzi i średnio mi się widzi wywalać tysiaka na ECU jak za jakiś czas może stanąć na środku drogi i dokończyć żywota
×
×
  • Create New...
UP