Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rajszewiak

Forumowicz
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Rajszewiak last won the day on December 11 2015

Rajszewiak had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About Rajszewiak

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/22/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C 2.0T

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. Ten silnik powinien temperaturę powietrza brać z przepływomierza ale dziwnym zbiegiem okoliczności nie łączył czujnik temperatury zamontowany w zderzaku jak pokazywał właściwą temperaturę to auto chodziło normalnie jak pokazywał -30 to obroty falowały po czym zaczęły rosnąć i za chwilę pokazywało się spalanie stukowe . Wiem że czujnik nie powinien wpływać na pracę silnika ale jak nie działał to się działy dziwne rzeczy . Jak będziesz w okolicy to wpadnij to się ogarnie wiązkę i będzie po problemie z elektryką jeżeli chodzi o rozrząd to musisz podjechać do osoby która jest w stanie go sprawdzić bo coś dziwnie on chodzi.
  2. Proszę bardo. W niektórych 2.0t po montażu lpg jest problem z odpowietrzeniem układu. Objawy są identyczne jak by była uszkodzona pompa wody lub termostat,znam osoby które kupiły termostatów dedykowanych do Z20NET i nie mogli odpowietrzyć układ. Termostat WAHLERA dedykowany do SAABA ma wyższą temperaturę otwarcia co przy lpg jest na plus,dodatkowo ma inną konstrukcję dzięki której łatwiej się odpowietrza. Termostat środka chłodzącego WAHLER - WA4154.88D - Saab 9-3 , 9-5 http://www.autosklep-car-man.pl/produkt-30091.html A co do nowego tematu są osoby dla których jest to bardzo pomocne info.
  3. To w taki razie pierścienie się nie ułożyły
  4. Co rozumiesz przez ''remont silnika'' dla mnie remont silnika to kompleksowa obróbka głowicy szlif wału i osiowanie, nowe tłoki nad wymiarowe itp. Dla nie których remont silnika to wymiana pierścieni na starych częściowo zużytych cylindrach i wymiana panewek.Często się zdarza że po takiej niby naprawie nie widać dużych zmian jedyne jest wpompowanie gotówki i niewielka satysfakcja.
  5. Są też termostaty z mniejszymi temperaturami otwarcia ja mam silnik v VC 2.0t 270 ps z lpg i u mnie jest wszystko OK a temperatura otwarcia jest 85-86 i przy ostrej jeździe na lpg nie ma problemu fakt że ja mam chłodnicę wody z 3,2 ale opcji przegrzewania silnika nigdy nie zauważyłem.
  6. Cześć info dla osób które mają problem z termostatem w silniku 2.0t Z20NET albo problem z odpowietrzeniem układu.Polecam termostat z saaba 9-3 210ps oznaczenie silnika B207R są tańsze niż te dedykowane do OPLA łatwiej się odpowietrzają i np można na zimę można kupić termostat WAHLERA który sią otwiera prz 89 stopniach.
  7. Jak się nie mylę to af40 do tego silnika nie założysz co do f40 z seryjnym Dumasem to pasuje idealnie z 3.0 vc 177ps
  8. F40 którą montowaliśmy i przy 180 km/h miała 3000 obrotów pochodziła z VECTRY C 3.0 cdti 177km faktycznie ta z 2.0t na 6 biegu przy 3000 obrotów ma 140km/h a z saaba aero 2.0t przy 3000 ma 150 lub 155 km/h
  9. Sanki do wszystkich modeli VC i Signum są takie same ale na twoim miejscu szukał bym sanek oryginalnych mogą być używane najlepiej z aut które nie miały osłony pod silnikiem z tego względu że są mniej skorodowane.
  10. A mówiłem to nie możliwe że do montażu lpg był ok a po montażu lpg nie działa to był by dziwny zbieg okoliczności żeby coś się popsuło, chociaż tego nie wykluczałem ale miałem rację . Pozdrawiam
  11. Przypomniał mi się jeden cytat ''Mądremu wystarczy napomknąć, a głupiego nawet biciem się nie nauczy'' co tam że będzie świecił po czubkach drzew po oczach itp ale on znaki będzie w deszczu widział dobrze a to że z przeciwnej strony będzie jechał kierowca i zostanie oślepiony i może się rozbić wjechać w pieszych lub w jakiegoś rowerzystę to jest nie ważne zamontuj sobie hidy w lampach w halogenach i proponuję ze cztery szperacze na dachu będzie wypas i tak żebyś był bardziej widoczny w deszczu fajnie działa tylne przeciw mgielne
  12. Jak tam złożyłeś 6 do 3,2 my do 3.2 montowaliśmy wszystkie możliwe skrzynie z opla 2,2 dti przełożenie 3,6 z SAAB-a 2,2 dti przełożenie 3,8 i f40 z 3.0 y30dt jeżeli chodzi o ekonomię to polecam 6 bo na 6 biegu przy 180 km/h masz zaledwie 3000 obrotów jedyny minus to na 6 zapomnij o tempomacie nie będzie działał jeżeli chcesz żeby auto szybciej przyspieszało i było bardziej elastyczne montuj z vectry 2,2 dti ale auto będzie więcej paliło.
  13. Cześć Miałem podobne problemy w moim aucie była to honda civic 1,8 vti 169km Podczas hamowania lub podczas szybszej jazdy wystarczyło wcisnąć sprzęgło i auto gasło Miałem zrobiony dolot powietrza i przez to silnik gasł Podjedź do gazownika i niech ci ustawi opcję po zejściu na niższe obroty żeby auto chodziło na benzynie przez kilka sekund
  14. od góry balansu nie zobaczysz a lewe kółko jest ustawione tak jak powinno być i znak na wale pokrywa się z rozrządem jest ok pozdro w razie pytań zadzwoń
×
×
  • Create New...