Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Loleq:):*

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Loleq:):*

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/20/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łęczna
  • Zainteresowania
    Wszystkiego po trochu

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2.5 99r.

Kontakt

  • GG
    5914323
  • Telefon
    794637545

Recent Profile Visitors

377 profile views
  1. Hej, mam właśnie taki objaw po odpuszczeniu gazu auto robi znaczące szarpnięcie na wszystkich biegach, jest to jedno szarpnięcie nie spadają wtedy obroty ale na midzie spalanie od razu sie zeruje i wskoczy dopiero jak znów dodam gazu co odpowiada za pokazywanie spalania chwilowego w midzie, że zeruje go po szarpnięciu? Auto normalnie przyspiesza, ale przy naciśnięciu sprzegła trzyma obroty w okolicy 1100-1200 obrotów/min, po wrzuceniu na luz stabilizuje się miedzy 800-900 z niewielkimi wahaniami Obstawiam jakaś nieszczelność w dolocie albo ten egr przepuszcza świeże powietrze i sonda może wariować?
  2. Przeprowadzałem teraz zmianę danych w dowodzie rejestracyjnym i wygląda to tak, że potrzebujesz przegląd rozszerzony ze względu na zmiany konstrukcyjne ( w moim przypadku zmiana 1.8 na 2.5, choć nadal uważam, że zmian konstrukcyjnych nie było, zmieniła się masa i nacisk na oś wszystko co fabrycznie było dozwolone). Co diagnosta to inna bajka, mnie wysłano do rzeczoznawcy z PZMOT'u, choć okazało się, że nie był konieczny bo jego dokumentacja ostatecznie nigdzie nie została podpięta, rzeczoznawca wymagał dowodu zakupu silnika i faktury, że przekładki dokonał warsztat zgodnie ze sztuką. Potem azymut do diagnosty z opinią, a tam okazuje się, że rzeczoznawca nie jest konieczny, konieczny za to jest dokument przekładki silnika z warsztatu, który ma uprawnienia do zmian konstrukcyjnych( wymagał tego WK od diagnosty) kolejne koszty i dopiero udało się to zapiąć na ostatni guzik z przeglądem do WK i mamy dowód, ja dodatkowo musiałem zrobić wagę auta bo rzeczoznawca tego wymagał koniec końców każdy szuka dupochronu choć swap był fabryczną przekładką silnika występująca w tym modelu a nie swapem jakiś hybryd z 4 aut i cięciem i spawaniem konstrukcji auta. Rzeczoznawca na pytanie a co jak chciałbym włożyć silnik z innego modelu odpowiada, że nikt tego nie podklepie na pewno on nie wyda pozytywnej opinii bo producent tego nie przewiduje, zaś inny diagnosta stwierdził, że nie ma problemu jeśli wszystko będzie na oryginalnych punktach mocowań auta Pozdrawiam
  3. Po odkręceniu śrub z progów i łącznika kolumny kierownicy co z tym mocowaniem to wyjdzie bez problemu czy są tu jakieś ukryte śruby? I drugie pytanie, w aucie nie ma w tym momencie silnika i sanek czy mogę rozkręcić tą belkę gdy auto jest uniesione (przód) czy skończy się to "przekoszeniem budy" w sumie nie ma już żadnego obciążenia z przodu
  4. Jak jest z tymi rozmiarami bo czytałem, że trzeba zmierzyć suwmiarką, bo katalogowo może być średnio z doborem, wraz z wiekiem auta i przebiegiem, stabilizator "wyciera" się w miejscu montażu gum stabilizatora Do Vectry V6 17mm czy 18mm?
  5. Wahacz wzdłużny trzy śruby "koszyk" wahacza posiada fasolkowe otwory dzięki, którymi można wykonać korektę Zdjęcie poglądowe
  6. Śruba mocująca tuleje główną wahacza wzdłużnego M12 X 80 /2szt.Śruba mocująca wahacze poprzeczne do wahacza wzdłużnego M12 X 80 /4szt.Śruba mocującą łącznik stabilizatora M10 X 50 /2szt. Ewentualnie poczytaj tu: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/133619-zarwana-sruba-lacznika-stabilizatora/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/175291-pytanie-o-wymiary-srub-mocujacych-tylny-wahacz/
  7. Polecam skorzystanie z usług firmy Unixstorm.org w kontakcie mailowym możesz wynegocjować korzystne warunki przy zakupie zarówno konta www jak i samej domeny.
  8. Co do tej klapy to z niemiec przyjechała na zenderowskich alusach i ze "spojlerem" pewnie przy usuwaniu lotki wykonał clean looka, sprzedający chce maksymalnie zarobić bo alusy są chyba na tablicy lotki nie widziałem poza niepełnym zenderem to troszke golas w wyposażeniu wiecej info w linku: Zender
  9. A wiesz może coś o śrubie mocującą drążek reakcyjny do zwrotnicy na tylnej osi ?
  10. http://konektor5000.pl/index.php?p447,yosan-jm-3031-jm3031-turbo-black-tuning-konektor myślę, że tu ci pomogą dobrać inną gruszkę bez problemu
×
×
  • Create New...