Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dancio77

Forumowicz
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About dancio77

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra 1.6 16V

Recent Profile Visitors

184 profile views
  1. A nie będzie to czujnik wału korbowego? Myślałem, że od niego bierze się sygnał obr/min
  2. Dmuchawa nie padła bo na krótko działała. Już wszystko działa! Otóż śrubki są tam konieczne i wchodzą M4! druga strona medalu, warto sprawdzić przekaźnik od klimatyzacji bo w moim przypadku on sie spalił i padły tranzystory a wówczas dmuchawa nie działa w ogóle. Teraz wszystko chodzi jak powinno Również na tych tranzystorach innych niż w poradzie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
  3. WIELKIE DZIĘKI! Jak ty to znalazłeś kolego? Wpisywałem wszystko i takiego czegoś jesszcze nie widziałem! Pozdrawiam możliwe, że jutro się za to zabieram. I trzymajcie kciuki by zadziałało. Zamontowałem tranzystory o oznaczeniu MJ11015G BM1309 MEX i nie działa Nie zamontowałem śrub jeszcze bo te co kolega ma w poradzie to są za duże. Czy ktoś może pomóc co mam dalej robić? Zima idzie a ja dalej bez nawiewu Rzeczywiście tak jest, że jak szczotki padły to wentylator pada stopniowo? Jeżeli go popchnę jak na klimatroniku mam na 9bieg to powinien się zakręcić? Bo robiłem tak i nic, nagle padł. Dodam ze dmuchawa na krótko do aku działa. Napiecie na kostce od wentylatora jest dosc slabe bo 9v i ciezko je bylo uchwycic miernikiem Kupilem nowy przekaznik chyba r7 w takim miejscu byl i nawiew dzialal dwa razy na 9biegu poczym znow nie dziala mysle ze wina przekaznika jest teraz bo facet jakies glowno sprzedal
  4. coś czytałem, że pedał gazu trzeba rozkręcić i cięzko wyjąć te tranzystory. ile wydam kasy na zakup nowych tranzystorów? Powiedzcie jeszcze czy tam go trzeba przylutować czy tylko te 2 śruby rozkręcić i wymienić?
  5. Witam, Wczoraj wracając z pracy nie działał mi nawiew na żadnym biegu. Sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki w skrzynce. Z tego co wyczytałem to nie ma przekaźnika w skrzynce tylko jest coś tam innego. Kupiłem już szczotki ale okazuje się, że nie potrzebnie chyba bo gdy ruszę go ręką to i tak nie chce działać, Stało się to nagle, bez żadnej ingerencji. Komputer pokazuje takie błedy: 00055 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU) Nie występuje 00032 - Problem z obwodem przekaźnika dmuchawy Obecny 00025 - Za niskie napięcie motoru dmuchawy Obecny 00026 - Nie aktywny motor wewnętrznej dmuchawy Nie występuje 55 i 26 już są od dawna i nic moge z nimi sobie poradzić. Ale skupmy się na 32 i 25. Czytałem o tranzystorach czy opornikach. Kompletnie nie wiem gdzie one się znajdują. Czy ktoś zechciałby nasunąć jakąś poradę jak sobie z tym poradzić? Co i gdzie mam rozebrać ? Co kupić?
  6. Cześć, dziś odwiedziłem kanał i mam wyciek oleju przypuszczam że leci uszczelki miski olejowej lub z simmeringu. Moglibyście zerknąć czy dobrze myślę? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/252808f632b53f7e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/36730bc31c649d95.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/63eea5ce0c32ba03.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b784797cc819e5e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d47dab1b855c781.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6697bee3a784f8ef.html Pozdrawiam Piszcie śmiało co myślicie o tym
  7. Mój drogi to nie jest wyjście na łatwizne. Tak po prostu musi być dla tego motoru! Silnik jest jaki jest i nic w nim nie zmienisz... a żeby sobie zaoszczędzić na oleju wlewasz doktorka i tyle. Nic się nie dzieje jak zalejesz. Gdyby coś się działo to by tego nie sprzedawali. Próbowałeś go kiedyś lać? Coś przez niego ci się zepsuło? Jedna opcja jest też taka, żeby zmienić syntetyczny olej na mineralny ale to będzie różnica przy dolewaniu +/- 4zł/l. Kolego nic nie zrobisz poprostu. Ja nie z tych co mam wydać 1000zł na wymiane pierścieni i planowanie głowicy i mechanika który to zrobi. Oczywiście mógłbym to zrobić sam! Ale nie mam warunków tzn. brak garażu bo narzędzia zakupiłem ostatnio.
  8. Źle wałki rozrządu ustawione. Wystarczy, że przeskoczy o ząbek i już jest lipa
  9. Jedyna opcja by tak nie stukało i nie paliło dużo oleju to zalać mu 2 doktory i dolać olej tak z półlitra. Wycisza prace i ogranicza koszty użytkowania w sensie kupna oleju. Sam już zalałem aż 3 doktory ale z odstępami oczywiście min. połrocznymi więc nie bójcie się tego robić. Są różne teorie ale czytałem że niby zakleja filtr oleju. Moi drodzy filtr kupiłem za 8zł to jak zaklei nie ma wydatków jeżeli wcześnie zareagujecie. Poprostu to jest jedyna opcja dla tego silnika. Uwierzcie! Warto spróbować
  10. no to weź żarówkę albo miernik i sprawdź czy na czerwonym kablu jest prąd po załączeniu stacyjki na 1 poziom.
  11. https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=FGiHnjsrWL3xYM&tbnid=DJ_KJtw-4jf5sM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Fzlacze-iso-audi-opel-seat-skoda-vw-renault-fiat-i2981715622.html&ei=dP81UZyIKoa-PcaugJAD&bvm=bv.43148975,d.ZWU&psig=AFQjCNF5Zm7G84F7FU2xMzO7AIsezIqoJA&ust=1362579684520771 Takie coś powinieneś mieć ja miałem w pioneer. Ogólnie nie szybko złączka tylko takie konektory czy cos to sa tak szybko nazwałem i dlatego
  12. zamień kable żólty w czerwonym bodajże. Bo radia oryginalne miały pozamieniane te kabelki właśnie. Kup kostkę taką specjalną albo dostałeś ją razem z radiem gdzie masz takie szybko złączki.
×
×
  • Create New...