Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

WolwoS51

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About WolwoS51

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/17/1995

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostróda
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16V
  1. Ok w porządku, a na LPG przepływka nie ma nic do rzeczy a przed wymiana głowicy pracował normalnie teraz musiałem podkręcać obroty na przepustnicy żeby nie gasł silnik. Silniczek korkowy zmieniany, i dalej to samo. Sprawny przepływomierz podpięty dalej to samo. Dodatkowa w chwili gdy przełącze na LPG zapala się na stałe kontrolka [TC]
  2. Dzisiaj byłem pod kompem P0100 P0340 P0500 Przepływomierz podmieniałem i dalej to samo, czujnik położenia wałka był walnięty przed remontem i silnik chodził normalnie z tym że odcinał przy 4,5k rpm. Teraz ewidentnie za duża dawka paliwa i nie wiem czy to może być spowodowane
  3. Check się świeci dodam że przed remontem było wszystko w porządku. Do tego zapłon odcina przy 4,5k rpm. Spalanie jest ogromne zrobiłem 30km i 15l poszło
  4. Witam zacznę od początku mam problem z moją Vectrą B 2.0 16V. Miałem przygodę że przeskoczył rozrząd i pogięło zawory, zdemontowałem głowicę wiadomo planowanie wymiana zaworów docieranie uszczelniacze upg itp itd. Po montażu wszystkiego silnik odpalił bez problemu lecz chodził dziwnie. Niestety nie da rady go normalnie użytkować silnik gaśnie na wolnych, obroty falują, śmierdzi benzyną, kopci na czarno jak diesel. Świece po wykręceniu strasznie czarne. Odpala bez problemu. Co sprawdziłem? Ciśnienie sprężania wynosi 16barów na każdym cylindrze, rozrząd ustawiony poprawnie, czyszczony kolektor ssący. Podczas jazdy przy zerwaniu przyczepności mruga TC tak jak to powinno być lecz po chwili świeci się ciągle. Ktoś miał podobny przypadek ?
  5. Mam to samo, na benzynie działa jak należy, a na LPG nie działa, pewnie dlatego że system nie jest wpięty w instalacje gazową bo przy jeździe na benzynie gdy koła łapią uślizg dawka paliwa jest odcinana.
  6. Przed wymianą też tak było ale właśnie ta tuleja wahacza wzdłużnego była wybita i myślałem że to przez to. Niedawno byłem oblukać i chyba dam tą tuleje odwrotnie i powinno załatwić problem, teraz jest tak jak powinna być bo patrzyłem na schematach.
  7. Założona tak jak ma być, przed chwilą sprawdzałem. Pojechałbym na geometrie ale co z tego jak już braknie regulacji nawet po poszerzeniu otworów.
  8. Widać to gołym okiem nawet stałem ostatnio obok innej Vectry i widać było mocno. Które tuleje główne te tuleje przednie duże ?
  9. Nie chodzi mi o negatyw, chodzi mi o schodzenie się kół patrząc z góry samochodu / \ a nie z tyłu bo negatyw to mi akurat nie przeszkadza.
  10. Witam mam taki problem wymieniłem w vectrze z tyłu: -4x tuleja pływająca -2x guma stabilizatora -2x tuleja przednia. Przed wymianą stukało i pukało, więc wymieniłem i problem zniknął lecz gdy patrz z tyłu samochodu to tylne koła schodzą się z przodu do siebie. Czyli patrząc z góry samochodu koła stoją w takiej pozycji / \ . Położyłem się pod samochód sprawdzam tą regulacje na 3 śruby i nie było już możliwości regulacji bo już była wykorzystana na maxa, więc wyjąłem wahacz i poszerzyłem te otwory lecz to nie dało zbyt wiele a otwory poszerzyłem o jakieś 0,5cm. Dodam że mam twarde i niskie sprężyny. Czy schodząc w dół koła właśnie kładą się w takiej pozycji ? W czym może być problem ?
  11. To jest tylko tymaczasowe rozwiązanie, gdyż osobiście przeszkadzało by mi takie coś, pozatym jest zrobione porządnie(zaizolowane konektrory koszulką termokurczliwą) więc nie musisz się martwić bo o zagrożeniach wynikających ze zwarcia w instalacji równierz wiem A o lamentach mogłeś zachować dla Siebie gdyż chyba chciałeś coś zasugerować moim stażem na forum, a w sytacjach wymienionych przez CIebie poradziłbym sobie sam bez koneicznośći głupich pytań.
  12. A no to nie doczytałem że o silniczki chodzi, jaką rzeźnie dobrze się trzymają , nawet jeśli dotkie masy to od czegoś jest bezpiecznik nie ?
  13. Dzisiaj lampy zostały zamontowane, montaż przebiegł dosyć sprawnie;) Jedyny problem z wtykami do lamp, ktoś pisał że od zasilacza od PC pasują ale nie znalazłem żadnych pasujących. Tymczasowo zastosowałem konektory, jak się znajdą poliftowe kostki to takie zastosuje. Lampy na pierwszy rzut oka sprawiają dobre wrażenie, wykonanie jak za tą kase bardzo dobre. Świecą o niebo lepiej od przedlifotwych no i wizualnie jakoś lepiej to się prezentuje Pozdrawiam
  14. Wielkie dzięki panowie, szukałem DEPO i nie mogłem znaleźć
  15. Siemka, może mi ktoś powiedzieć jakiej jakości są te lampy z linku ? http://allegro.pl/opel-vectra-b-99-02-reflektory-lampy-lewy-prawy-i3235414980.html Gdyż chciałbym je zamontować w vectrze przed liftem, a orygianlne w dobrym stanie ciężko znaleźć a jak już to ludzie sobie cenią jakby były ze złota.
×
×
  • Create New...