Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

norbert007

Forumowicz
  • Content Count

    503
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Neutral

About norbert007

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 08/18/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jarosław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Zafira a

Kontakt

  • GG
    12621801

Recent Profile Visitors

421 profile views
  • ep87

  1. Elm327. Chyba znalazłem częściową przyczynę. Serwo. Mierząc z serwem 0.2v na przepływce a bez 0.4.
  2. A czemu akurat 925? Oryginalnie jest 800. Sonda gm.
  3. Ale przy takim spadku przepływki to musiałaby być duża dziura
  4. Ile ma wynosić napięcie zasilania czujnika temperatury w przepływie? Na wpietej i wypietej.
  5. Ciśnienia nie sprawdzałem, a odlot psikałem.
  6. Gazu nie ma. Korekta długoterminowa +10 a krótko to różnie nie raz 0 raz 14. Dodam że auto normalnie odpala, ma moc nie szarpie. Czasami zdarzy się tylko że na ciepłym odpala za drugim razem bez kręcenia. Tylko czemu jest tak mały przepływ powietrza przy 800 obrotach.
  7. Witam mam problem co prawda nie z Vectra, a tym razem z zafira a. Silnik z18xe. Objawy: - nierówna praca na wolnych obrotach - błąd p0170 tylko na wolnych obrotach - sonda na wolnych obrotach ~0.2v - przepływomierz ~1.5g/s do ~70g/s max (podmieniany na inny bez zmian) Brak nieszczelności w dolcie, nowe świece irydowe, cewka podmieniany.
  8. Sprawdź czy jest napięcie na wejściu do cewki. Jak będzie to cewka. Zresztą możesz sobie kupić używaną cewkę na podmianę do VA to chyba jakieś grosze są.
  9. Rozumiem że iskry nie ma na żadnym baniaku. Podłącz sobię świece bezpośrednio do cewki i zobaczysz czy jest iskra. Odkręć też kopułkę sprawdź styki i palec.
  10. Podjedź kolego na SKP i stań na stanowisku do sprawdzania amortyzatorów. Otwórz maskę i przyłóż ręke do górnego mocowania. Jak będziesz czuł stuki podczas wibracji to poduszki. Miałem kiedyś problem w swojej vectrze, że po tygodniu od założenia nowej poduszki dalej stukała. To do warsztatu jeszcze raz rozłożone złożone i cisza. Po tygodniu to samo. Podejżewam że chłopaki nie wiedzieli jak złożyć poprawnie kolumne.
  11. Porównywał ktoś czy włączniki eco są takie same przed liftem i po lifcie?? Da radę zmienić tylko front na poliftowy żeby działało?? Już sam sprawdziłem przełączniki są inne.
×
×
  • Create New...