Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

C!tek

Forumowicz
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About C!tek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/27/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Signum 1.9 CDTI '08, Corsa C 1.3 CDTI '06

Kontakt

  • Telefon
    696526436

Recent Profile Visitors

371 profile views
  1. Skoro nawet rzeczoznawca sam mówi, że można coś ponegocjować to negocjuj.
  2. VIN: W0L0ZCF3541100615 Opel Vectra C 5-drzwiowe kombi Znaczenie nr VIN: Producent: General Motors Płyta: Vectra Model: Vectra C Nadwozie: 5-drzwiowe kombi Kod nadwozia: F35 Rok modelowy: 2004 Fabryka: Russelsheim, Niemcy Numer seryjny: 100615 Informacje o modelu: Data produkcji: 21.04.2004 Kierownica po stronie: lewej Wyprodukowano dla: Niemiec Kod silnika: Z18XE Nr silnika: 20CY2415 Kod GM Drive:: XXRP Numer I rejestracji: FD-MO 225 Farba zewnętrzna: Srebrny ( Star Silver III ) 157 - metalik, 2 warstwy Kody wyposażenia: 2H9 Silnik benzynowy 1.8 16V 80I Wykończenie wnętrza: czarne 80X Wykończenie siedzeń: czarne 80Y Wykończenie boczku drzwi: czarne A33 Szyby drzwi tylnych sterowane elektrycznie A51 Przednie siedzenia kubełkowe A53 Fotele przednie: regulacja 6-cio kierunkowa, regulacja podparcia lędźwiowego AF8 System antynapadowy z kontrolą zamków drzwi bocznych (dodatkowe ryglowanie) AH4 Fotel kierowcy: komfortowy z regulacja ręczna, 6-cio kierunkową i regulacją odcinka lędźwiowego AHA Fotel przedni lewy z regulacją podparcia lędźwiowego AHB Fotel przedni prawy z regulacją podparcia lędźwiowego AY0 Poduszki powietrzne dachowe przód AY5 Zagłówek tylny środkowy pokryty tkaniną BD8 Listwy dachowe w kolorze nadwozia BW4 Listwy ozdobne okien bocznych: chromowane BXF Listwa wewnętrzna drzwi: wiąz C60 Klimatyzacja sterowana ręcznie C77 Nadmuch powietrza na drugi rząd siedzeń C95 Oświetlenie wewnętrzne przednie z podwójną lampką do czytania D09 Podłokietnik przedni środkowy D75 Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia DB1 Podłokietnik przedni środkowy, wykończenie górne pokryte winylem DDG Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie z podgrzewaniem, składane ręcznie DH6 Osłony przeciwsłoneczne dla kierowcy i pasażera z podświetlanym lusterkiem DT4 Popielniczka i zapalniczka (pakiet dla palących) DW0 Zestaw wskaźników: czarne tarcze, srebrne pierścienie lakierowane EA1 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego lewego EA2 Kieszeń w oparciu siedzenia przedniego prawego FX1 Przełożenie końcowe przekładni głównej: 3.94 FX3 ESP - układ stabilizacji toru jazdy JL9 Układ ABS K09 Alternator: 120A KC8 Gniazdo elektryczne 12V w przedziale bagażowym KKV Ramka dookoła dźwigni zmiany biegów M25 Ręczna skrzynia biegów 5-biegowa typu F17 CR MM3 Wyposażenie dla ręcznej skrzyni biegów N65 Koło zapasowe dojazdowe, stalowe NC0 Wyposażenie dla krajów Unii Europejskiej NR0 Kierownica 4-ramienna skórzana NT4 Norma emisji spalin: EEC 05 NW9 Układ kontroli trakcji (TC) elektroniczny, zaawansowany PAZ Wykończenie wewnętrzne: Tunis PBM Wykończenie siedzeń: Muna/Amana QD2 Felgi aluminiowe 6 1/2J x 16, 5 szprych QFA Opony 215/55 R16-93 h SVB Tylny uchwyt na napoje T96 Przednie światła przeciwmgielne TN6 Akumulator: 55Ah TR0 Oświetlenie wewnętrzne tylne z podwójną lampką do czytania U08 Klakson: wielotonowy U66 Głośniki: 7 sztuk U68 Komputer pokładowy/informacyjny z układem kontrolnym U91 Antena dachowa: radiowa krótka UA6 Autoalarm UY8 Radio CDR 2005 V2T Relingi dachowe: malowane proszkowo V4J Identyfikacja: wprowadzone od połowy roku VG2 Usunięto wosk zabezpieczający karoserię VK8 Schowek na okulary VY7 Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą W1Y Przyciski sterowania radiem na kierownicy W2N Usunięto boczne emblematy i napisy W8X Dodatkowe elementy do instalacji radia Y67 Wyświetlanie informacji układu kontrolnego: sygnalizowanie niskich poziomów płynu chłodzącego i spryskiwaczy, spalonych żarówek świateł głównych, awarii alarmu i pilota zdalnego sterowania Z0L Konwersja modelu Elegance Z1F Prędkościomierz w km/h
  3. I to w dodatku do kilkunastoletnich aut które miały x właścicieli i do końca nikt nie wie co takie auto przeżyło. Ja sobie zmieniłem lampy na nowe, wymieniłem kierownice tylko dlatego bo miałem takie widzimisię. Strach pomyśleć co by niektórzy napisali gdyby Vin rozkodowali i ogarnęło, że auto ma więcej niż fabryka dała 😛
  4. Pewnie ta ultra fioletowa szyba czołowa go skusiła No i plastiki zrobione na wysoki połysk Tego typu ogłoszenia zawsze omijałem szerokim łukiem bo co do zasady nic dobrego tam nie było. P.S. Dolny plastik na kierownicy nie powinien być w tym samym kolorze co te srebrne z przyciskami?
  5. Miałem identyczny zamiar. Czarny dach i lotka+ czarne lusterka i czarne felgi. Pomysł ewoluował i wyszło tak: czarny dach+czarno srebrne felgi+lusterka chrom+klamki chrom. Do tego przednie lampy z ciemnym środkiem.
  6. C!tek

    Chip Tuning - Diesel

    Zadowolę się wynikiem na poziomie 140-150KM. Grunt żeby czuć było różnice na plus pod pedałem.
  7. C!tek

    Chip Tuning - Diesel

    Dzięki wielkie. Praktycznie jestem już zdecydowany. Przed urlopem mam nadzieję, że będę mógł już się cieszyć z tych dodatkowych 30-40KM.
  8. C!tek

    Chip Tuning - Diesel

    A dla skrzyni M32? I rozmawiamy o sytuacji gdy DPF i EGR zostają w aucie.
  9. C!tek

    Chip Tuning - Diesel

    Sprawa wygląda tak, Z19DT 120KM, skrzynia M32, na pokładzie DPF, EGR... Sprzęgło z dwumasą ma ok. 40 tyś km. Jest możliwość bezstresowego podniesienia mocy żeby się przyjemniej jeździło bez wywalania ekologii i bez szkód dla skrzyni (która do polecanych nie należy)? Chodzi mi póki co tylko i wyłącznie o chiptuning bez inwestycji w zmianę podzespołów, wszystko na seryjnych gratach. Ot, żeby troszkę lepiej to jechało (Signum '08). Widziałem wykresy kilku tunerów którzy robili ten silnik i osiągali bezproblemowo okolice 155-160KM przy zostawionej ekologii. Czy jest to realny wynik? Nie chciałbym aby z tego powodu poleciała mi skrzynia czy cokolwiek innego.
  10. C!tek

    Lampy

    W skandynawii były auta ze zwykłymi lampami i spryskiwaczami. Co to znaczy ,,wyglądające jak xenon"? 🤔
  11. Jednak to inne auto. Nie zgadza się nr. tablicy rej oraz fakt, że ten o którym myślałem to diesel. Sorry za zamieszanie. Powodzenia 😉
  12. Niestety dzisiaj nie było go na parkingu. O ile to ten sam no ale kolor, felga, początek tablic rej oraz fakt, że to przedlift pasują. Chociaż mogę się mylić. Ten o którym myślę to wyglądu nie ma żadnego- ktoś estetą ewidentnie nie jest. Wiecznie brudny, lakier w słabym stanie, alumy zmieniają kolor na czarny od brudu i pyłu Jeżeli się na niego natknę to dam znać.
  13. Coś mi się wydaje, że to auto z mojego osiedla i parkuje pod moim blokiem. Przyjrzę się jutro 🙂
  14. C!tek

    Virtual Tuning

    Dzięki. Dach już od roku mam czarny ale dzięki za zdjęcie. Rozważałem lotkę klapy dać też w czerń ale muszę się zastanowić czy rzeczywiście mi się to podoba
  15. Wieczorem będę montował ori GM bagażnik do mojego Siga bez relingów. Nie mam do niego instrukcji (bagażnik używka). Czy potrzebne są jakieś narzędzia do montażu? Możecie mi po krótce napisać jak to zamontować? Podobno banał ale wolę wiedzieć
×
×
  • Create New...