Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darwoj10

Forumowicz
  • Postów

    501
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

darwoj10 wygrał w ostatnim dniu 1 Marzec 2014

darwoj10 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Neutral

O darwoj10

  • Urodziny 1970.09.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SNC

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    SIGNUM Z19DTH

Ostatnio na profilu byli

598 wyświetleń profilu
  1. U mnie przy podłączeniu przycisków podświetlają się mimo, że nie mam jeszcze mat w fotelach bezpiecznika i przekaźników.
  2. Najlepszy będzie taki na którym znajdzie się znaczek F1 Nie mogłem się powstrzymać .
  3. Zamieniać DL na UY to raczej słaby pomysł.
  4. 1 Dokładnie tych klocków masz jeszcze sporo 2 Chodzi tu o powierzchnię przylegania podczas zużywania się klocka, powierzchnia przylegania zwiększ się 3 Istotna jest także grubość tarczy
  5. A w serwisie wymiana oleju z filtrami we wrocku 199
  6. Podłączę się do tematu w prawdzie u mnie jest błąd P0190 czujnik ciśnienia paliwa poza zakresem, objawem jest delikatne poszarpywanie przy spokojnym rozpędzaniu w zakresie 1500 do 2000 obrotów i czasami spalanie na wolnych obrotach od 1,5 do ponad 2 L/h, Sprawdzałem napięcie na kostce czujnika wychodzi 5V. Moje pytanie jak sprawdzić sam czujnik i jakie wartości powinien mieć przy pomiarach.
  7. A jakie błędy są?
  8. Jaki to błąd, numer i opis?
  9. A czy to nie normalne , że diesel dymi
  10. Ja miałem 160 gram czynnika i klima jeszcze chodziła tylko strasznie syczała.
  11. Podłącz komputer i sprawdź błędy bez tego to wróżenie z fusów.
  12. F1 2135 F2 2135 F3 3735 G 1613
  13. Ja w signum mam Q1 1600 a Q2 750
  14. Przy słabym dole obrotów wywala czasami błąd ( P2279 wykryto nieszczelność w układzie wlotowym), mogą to być nieszczelne klapy w Z19DTH lub nieszczelny EGR i ciśnienie ucieka do wydechu albo nieszczelność gdzieś miedzy turbiną a kolektorem, a czyściłeś mapsensor ?
  15. Jak zdejmowałeś przepustnicę do czyszczenia to nie zajrzałeś do kolektora jak wygląda w środku ?