Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

darwoj10

Forumowicz
  • Content Count

    894
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

darwoj10 last won the day on April 10 2018

darwoj10 had the most liked content!

Community Reputation

25 Best

1 Follower

About darwoj10

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 09/20/1970

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SNC

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    SIGNUM Z19DTH

Kontakt

  • Telefon
    608023532

Recent Profile Visitors

2304 profile views
  1. Lepiej podłączyć opkoma i posprawdzać co się dzieje i dopiero potem zabrać się do roboty.
  2. Gdzie mieszkasz ? Mam opka i służę pomocą.
  3. Zacierają się ośki ramion, da się to zreanimować , tylko trzeba zdemontować mechanizm rozebrać go wyczyścić i nasmarować.
  4. A po czyszczeniu ustawiałeś komputerem wymianę dpf-a na nowy ?
  5. Lampy najczęściej parują dlatego , że przedostaje się do nich woda przez śrubki do regulacji reflektorów, są w bardzo nie fortunnym miejscu, a mianowicie woda spływająca po rynience błotnika leci centralnie na nie i dostaje się do reflektora . Jak temu zaradzić ? Można na dwa sposoby jednym jest wymiana oringów na tych " śróbkach " nie jest to proste ( jest na necie filmik jak to zrobić ) osobiście nie polecam . Drugi sposób . Po odparowaniu wody z reflektora dobrze oczyścić i odtłuścić ową śrubkę regulacyjną ja to zrobiłem zmywaczem do hamulców i szmatką na śrubokręcie, potem brzegi tej śrubki potraktować smarem w spreyu, ale takim który po odparowaniu pozostanie glutem czynność powtórzyć po ok pół roku. Problem zniknie.
  6. Sprawdź czy w tym drugim jak to nazywasz położeniu przełącznik zostaje czy odbija i wraca do położenia poprzedniego . Jeżeli nie pozostaje to nie jest to dodatkowe położenie przełącznika. A jaką to ma funkcję opisał wcześniej kolega Cretux .
  7. Kolego co tu wyjaśniać . Zrób tak wyłącz zapłon nie wyciągaj kluczyka ze stacyjki i w ciągu 8 sekund naciśnij przełącznik wycieraczek w dół i zobaczysz ramiona zaczną się przesuwać w lewo tak długo jak będziesz trzymał przełącznik. A czy to jest drugie położenie czy położenie poniżej pierwszego, bo kiedy puścisz przełącznik to on sam wróci do położenia poprzedniego, to już pies drapał jak to nazwiemy.
  8. Ja używam aerotwin-y bo w fabrycznych zawsze coś przymarza. Tam zawsze jest kilka mocowań różnych.
  9. Pewnie to kolega rozumie jako drugie położenie. Tylko nie bawił się autem i nie wpadł na to.
  10. Po to aby zatrzymać je w dowolnym położeniu na szybie np. do wymiany pióra .
  11. Tak jak pisze kolega , powinno ci to wyjaśnić temat.
  12. Kondek .Ten czujnik w kolektorze to NIE CZUJNIK PODCIŚNIENIA tylko czujnik ciśnienia doładowania MAP sensor. robbo możesz podać opis tego błędu 1902
  13. Na desce nie widać, ale w pamięci będą zapisane.
×
×
  • Create New...