Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

darwoj10

Forumowicz
  • Content Count

    848
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

darwoj10 last won the day on April 10 2018

darwoj10 had the most liked content!

Community Reputation

25 Best

1 Follower

About darwoj10

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 09/20/1970

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SNC

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    SIGNUM Z19DTH

Kontakt

  • Telefon
    608023532

Recent Profile Visitors

1935 profile views
  1. Kolego i to może być przyczyna problemów, one mogą być zablokowane ale na pewno nie będą szczelne. Wymień kolektor na taki bez klap , zostaw nastawnik niech sobie chodzi "na sucho".
  2. Jeżeli jest dostęp sprawdził bym ciśnienie oleju manometrem, jeżeli manometr pokaże , że ciśnienie jest ok od razu po uruchomieniu czujnik do wymiany.
  3. 1. Zdjąć go i zajrzeć do środka. 2. Wydaje mi się ,że ktoś go wywalił i źle zmodyfikował soft. 3. Wywal klapy, nie naprawiaj ich bo to nie ma sensu za jakiś czas problem powróci , zamontuj kolektor bez klap, tyko zostaw podpięty nastawnik i wszystko będzie ok.
  4. Napisz do kolegi paco69 on ma opka i jest z twoich okolic.
  5. Najlepiej podłączyć pod opka lub techa.
  6. Ja mam ryglowanie w signum i normalnie się otwiera kluczem. Chyba , że zapiekł się bębenek zamka to wtedy się nie da.
  7. Witam , czy spotkał się ktoś z paliwem w kostce regulatora ciśnienia ? Właśnie wymontowałem pompę i okazało się , że w kostce z kostki regulatora wypłynęła ropa . Wcześniej śmierdziało mi paliwem dlatego zdecydowałem się na jej wyjęcie i uszczelnienie, ale okazało się , że pompa sucha tylko ta nieszczęsna kostka. I teraz moje pytanie czy wymiana uszczelek regulatora coś pomoże, czy wymieniać regulator ?
  8. Na niemcy i austrię nie ryzykował bym wycinki, a poza tym jak jest wszystko ok z silnikiem to nie ma problemów z filtrem . Ja jeżdżę praktycznie tylko miasto i nic złego się nie dzieje. EGR zaślepiony blaszką z dziurkami , klapy wywalone.Jeżeli filtr jest przytkany to trzeba go dobrze wyczyścić, i nie mówię tu o specyfikach do kominków.
  9. Mrugająca kontrolka w tym aucie informuje o problemie z dpf-em. A w skodzie o problemie z czujnikiem hamulca. Tak teraz producenci ułatwiają nam życie.
  10. Mrugająca kontrolka nie koniecznie informuje o problemie ze świecami, najcześciej mówi o prblemie z dpf-em.
  11. Według mnie zacząć trzeba od sprawdzenia kostki na przewodzie czujnika ten błąd wskazuje chyba na przerwę w obwodzie. Co do dpf-a radził bym szybko załatwić sprawę kompem. Czytałeś PW ?
  12. To po czyszczeniu i zamontowaniu trzeba komputerem zapisać mu wymianę filtra. Z czujnikiem najlepiej było by podmienić na próbę.
×
×
  • Create New...