Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darwoj10

Forumowicz
  • Zawartość

    646
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

darwoj10 wygrał w ostatnim dniu 11 Styczeń

darwoj10 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Neutral

O darwoj10

  • Urodziny 1970.09.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SNC

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    SIGNUM Z19DTH

Kontakt

  • Telefon
    608023532

Ostatnio na profilu byli

1 082 wyświetleń profilu
  1. Kombi - wpada w poslizg

    To nie strzał przerabiałem to już dwa razy w swoim signum zawsze padały tuleje pływające w bananach Niektórzy mechanicy to "cudotwórcy" zrobią coś nie robiąc tego dobrze. Najważniejsze ,że winowajca znaleziony.
  2. Kombi - wpada w poslizg

    Jak będziesz sprawdzał hamulce sprawdź też w jakim stanie są tulejki na bananach . Często przyczyną myszkowania po drodze i nie stabilności w zakrętach są wywalone tuleje pływające w bananach. Te luzy rzadko wychodzą na szarpakach najlepiej sprawdzić montówką.
  3. Niedziałające podgrzewanie prawego lusterka

    Czy drzwi zamykają się na jeden klik i drugi ryglują ? ten błąd to jest B3797 - Drzwi kierowcy, przerwany obwód silnika zabezpieczenia przed kradzieżą (04) - Obecny
  4. Niedziałające podgrzewanie prawego lusterka

    "B1640 Obwód podgrzewania lusterka pasażera usterka " szukaj w instalacji.
  5. Niedziałające podgrzewanie prawego lusterka

    a numer błędu i opis
  6. Niedziałające podgrzewanie prawego lusterka

    Albo zaśniedziałe styki na lusterku miałem tak u siebie po podłączeniu kompa wszystko się wyjaśni.
  7. Zanim zaczniesz się martwić podłącz komputer i sprawdź błędy to powinno rozjaśnić sytuację.
  8. Klapy wirowe z19dth

    Teoretycznie mógł by się częściej wypalać, ale dokładnie nie wiem u mnie z dpf-em i egr-em w tej chwili wypalanie waha się między 900 a 1200 km. Na forum było pisane o emulatorach egr-a ale nie rozmawiałem z nikim kto z tym jeździ. U mnie za wy programowanie egr-a powiedzieli mi 200 cena zbliżona do emulatora.
  9. Klapy wirowe z19dth

    Trzeba tylko pamiętać o pozostawieniu nastawnika klap żeby błędami nie waliło. U siebie mam tak zrobione i wszystko jest ok , ale nie długo egr poleci do kosza. Chyba , że się zdecyduję na program to dpf też.
  10. Klapy wirowe z19dth

    Wymienić kolektor na zaślepiony i problem z głowy , potem jeżeli miał byś ochotę pozbyć się egr-a i dpf-a
  11. Klapy wirowe z19dth

    Tak i również brak mocy w dolnym zakresie obrotów i gwałtowny przyrost mocy powyżej ok 2000 obrotów oraz błąd P2279 nieszczelność w układzie wlotowym.
  12. Podczas uruchamiania po dłuższym postoju spadek napięcia i takie kwiatki wychodzą. Ale to przecież wiesz
  13. Problem Kolektor?

    Tak tryb awaryjny występował po nagrzaniu się silnika i najpierw był przy przyspieszaniu a potem przy hamowaniu silnikiem , listwa spadała z 3 klapy tej sterującej i miałem nieszczelny zawór egr po podmianie na szczelny i wywaleniu klap z kolektora wszystko się uspokoiło.
  14. Problem Kolektor?

    Od kolektora musisz zacząć , jeżeli nadal ten błąd będzie się pojawiał trzeba szukać nieszczelności w układzie wlotowym. A na 90 % to wina kolektora , miałem tak samo na dole muł od ok 2000 ciągnoł jak głupii i pow. 3000 tryb awaryjny i błąd P 2279 po wymianie kolektora na zaślepiony i naprawie mechanicznej części egr-a spokój .
  15. Miałem bardzo podobnie , sprzęgło w jedną stronę kręciło się z oporem a w drugą nie. I cały czas stukot nasilający się wraz z włączaniem odbiorników prądu. Po wymianie sprzęgła wszystko wróciło do normy.
×