Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darwoj10

Forumowicz
  • Zawartość

    752
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

darwoj10 wygrał w ostatnim dniu 10 Kwiecień

darwoj10 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

21 Neutral

1 obserwujący

O darwoj10

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1970.09.20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SNC

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    SIGNUM Z19DTH

Kontakt

  • Telefon
    608023532

Ostatnio na profilu byli

1 376 wyświetleń profilu
  1. darwoj10

    Paląca się kontrolka ESP

    Może mieć. A błąd który podajesz związany jest chyba z komunikacją czujnika.
  2. darwoj10

    Paląca się kontrolka ESP

    Może to być wina czujnika kąta skrętu.
  3. Chciał bym zamontować multicontury czy ktoś mógł by mi powiedzieć co z instalacji musiał bym dołożyć żeby działały. Zrobiłem zdjęcia kostek pod fotelami. Fotel kierowcy Fotel pasażera
  4. darwoj10

    Paląca się kontrolka ESP

    Podłącz kompa i sprawdź błędy.
  5. darwoj10

    PROBLEM! Gaśnie licznik podczas jazdy

    Przepraszam kolego ale nie doczytałem o jakie auto chodzi . Może zrób to co pisał arturross 15 .
  6. darwoj10

    PROBLEM! Gaśnie licznik podczas jazdy

    Zimne luty na pinach kostki licznika. Sprawdź czy ożyje po otwarciu drzwi w czasie jazdy.
  7. Da się wymienić sam czujnik szkopuł w tym żeby go równa nabić.
  8. Dość długo walczyłem z parującymi lampami. Problemem w lampach przed liftowych jest uszczelnienie regulacji lampy, woda spływająca po rynience błotnika kapie centralnie na śrubę regulacyjną i przesącza się do wnętrza lampy, jednym rozwiązaniem jest wymiana oringu, lecz nie jest to proste dlatego po zastanowieniu zdecydowałem się zastosować doraźne lecz skuteczne roizwiązanie. Po dokładnym odtłuszczeniu tej, że śruby naniosłem na nią i jej okolice smar w spreyu taki który po odparowaniu rozpuszczalnika zostaje gęsty i jest odporny na wilgoć psiknąłem go dość grubą warstwę, przed odparowaniem wpływa w szczeliny między śrubą a obudową lampy i uszczelnia ją, dla pewności naniosłem jeszcze warstwę na wierzch . Problem parowania reflektorów zniknął . Zapewne przed okresem jesiennym trzeba będzie powtórzyć zabieg
  9. darwoj10

    Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Problem rozwiązany przy dużej pomocy kolegi Furmana , okazało się, że niezbyt dokładnie wyczyściłem cewkę i nie chowała się do końca, po poprawce wszytko śmiga aż miło.
  10. darwoj10

    Regeneracja ogranicznika drzwi [Vectra C]

    Wygodniej jest zdjąć tapicerkę.
  11. darwoj10

    Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Czyściłem EGR-a i po skręceniu go z cewką okazało się , że przepuszcza rozkręciłem jeszcze raz i sprawdzałem bez cewki , okazał się szczelny po dokładniejszych oględzinach okazało się ,że podczas skręcania cewka naciska na trzpień zaworu i delikatnie go otwiera. Czy to normalne i czy zeszlifowanie trzpienia cewki nie pogorszy pracy zaworu . Wygląda, że trzpień cewki jest o ok 1 mm za długi.
  12. darwoj10

    Wyje a nie chłodzi

    Jest włączona cały czas. Kolo od klim powiedział mi, że jak klima jest wyłączona to najwięcej czynnika ucieka przez sprężarkę bo olej nie jest rozprowadzony po układzie.
×