Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

tremek

Forumowicz
  • Zawartość

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

tremek wygrał w ostatnim dniu 10 Maj 2013

tremek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutral

O tremek

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.04.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BI
  • Zainteresowania
    World of tanks.
    Programowanie.
    Grzebanie w VC.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    cytryna C4 2.0 AT

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 1) świece 2) zapowietrzony układ paliwowy. 3) lewe powietrze. br, tremek
  2. tremek

    Czy warto i ile zalozenie do 3.2 v6

    jedź ja hamownię za 100 ziko masz wszystko o silniku.
  3. wprawiony mechanik wyjęcie i włożenie zrobi w 3.5 godziny. samemu, jak się nie robiło też 3.5, ale dnia
  4. no to będę pierwszym nerwowym, problem opisany w paru podobnych tematach. interfejs w dłoń, identyfikacja padniętego czujnika temp, wymiana i naprawione.
  5. a ile tematów o tej samej tematyce chcesz zakładać?
  6. raczej nie, stawiam na standardowe zapieczenie pierścieni , jak to w tym silniku bywa. kolega ostatnio robił, koszt wyszedł około 1600 z częściami. przy okazji oglądając panewki dowiedział się że auto ma tak z 200 tyś do przodu.
  7. tremek

    Problem z odpaleniem

    mógł się w złej pozycji zablokować.
  8. tremek

    Problem z odpaleniem

    P0400 - na forum jest chyba książka opisana na temat tego błędu. Weryfikacja, zaślepić na chwilę EGR, np blachą z puszki po piwie, odpiąć wtyczkę. Jeśli auto odżyje, to masz winowajcę. Br, tremek
  9. marka, ilość? bo nazywanie wszystkiego ścierwem to lekka przesada.
  10. tremek

    Wymiana oleju w skrzyni biegów [AF40]

    mhmm, różnie może być. jak masz dostęp do kanału to bym polecał dolanie oleju z procedury wymiany, nie jest to skomplikowane aż tak, w sam naprawiam jest rozdział a na forum wałkowane tysiąc razy. jak nie pomoże, to wiadomo, płyta, koszt c1, itp. zależy jaki skrzynia ma przebieg. zaczął bym od dolania według procedury wymiany, pomijając rozdział o zlaniu
  11. tremek

    automat dziwne zachowanie?

    przy kick down, leci na każdym biegu do 5 tyś.
  12. jest od tego małe odstępstwo, np skrzynia biegów, jeśli mamy automat a sterownik od manuala, to trzeba przeprogramować.
×