Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tremek

Forumowicz
  • Content Count

    130
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tremek last won the day on May 10 2013

tremek had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About tremek

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/22/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    BI
  • Zainteresowania
    World of tanks.
    Programowanie.
    Grzebanie w VC.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    cytryna C4 2.0 AT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1) świece 2) zapowietrzony układ paliwowy. 3) lewe powietrze. br, tremek
  2. jedź ja hamownię za 100 ziko masz wszystko o silniku.
  3. wprawiony mechanik wyjęcie i włożenie zrobi w 3.5 godziny. samemu, jak się nie robiło też 3.5, ale dnia
  4. no to będę pierwszym nerwowym, problem opisany w paru podobnych tematach. interfejs w dłoń, identyfikacja padniętego czujnika temp, wymiana i naprawione.
  5. a ile tematów o tej samej tematyce chcesz zakładać?
  6. raczej nie, stawiam na standardowe zapieczenie pierścieni , jak to w tym silniku bywa. kolega ostatnio robił, koszt wyszedł około 1600 z częściami. przy okazji oglądając panewki dowiedział się że auto ma tak z 200 tyś do przodu.
  7. mógł się w złej pozycji zablokować.
  8. P0400 - na forum jest chyba książka opisana na temat tego błędu. Weryfikacja, zaślepić na chwilę EGR, np blachą z puszki po piwie, odpiąć wtyczkę. Jeśli auto odżyje, to masz winowajcę. Br, tremek
  9. marka, ilość? bo nazywanie wszystkiego ścierwem to lekka przesada.
  10. mhmm, różnie może być. jak masz dostęp do kanału to bym polecał dolanie oleju z procedury wymiany, nie jest to skomplikowane aż tak, w sam naprawiam jest rozdział a na forum wałkowane tysiąc razy. jak nie pomoże, to wiadomo, płyta, koszt c1, itp. zależy jaki skrzynia ma przebieg. zaczął bym od dolania według procedury wymiany, pomijając rozdział o zlaniu
  11. przy kick down, leci na każdym biegu do 5 tyś.
  12. jest od tego małe odstępstwo, np skrzynia biegów, jeśli mamy automat a sterownik od manuala, to trzeba przeprogramować.
×
×
  • Create New...