Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grzesku

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grzesku

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/25/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żurawica

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra 1.7 TD

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. Cześć wszystkim mam mały problem z linka gazu w vectra b 1.7 td, przy ściąganiu linki zgubiłem zabezpieczenie które zapobiega spadaniu linki z łapy, czy ktoś owe zabezpieczenie posiada mógłby podać nr częsci lub po prostu zrobić zdjęcie jak to wygląda, abym mógł takie dorobić niestety poszukiwania w internecie zakończyły się niepowodzeniem.
  2. własnie tez nie wiem mój wyglada identycznie jak tez z podanej aukcji, chyba trzeba bedzie zaryzykować
  3. chciałbym odnowić temat mam, vectre 1.7 td z 97 r, chciałbym kupić parownik czy z każdego innego modelu będzie taki parownik pasował? np: http://allegro.pl/vectra-b-nagrzewnica-klimatyzacji-krakow-i5094925024.html
  4. Nie ma wyjscia bede zwalał skrzynie, w każdym badz razie obstawiam doscisk sprzegła, ale po sciagnieciu zobaczymy, nie wiem tylko jeszcze czy bede robił to sam czy dam jakiemus mechanikowi,., wszystko i tak do pewnie do wymiany tarcza docisk, pewnie odrazu wysprzeglik,, aby uniknąc ewentualnej kolejnej awarii i wymiany, dam znać może jeszcze w tym tyg jesli bedzie czas to zrobić, co było przyczyna, dzieki za opowiedzi, pozdrawiam sprawa wyjasniona, rozsypała sie tarcza sprzegła, docisk i wysprzeglik sprawnme
  5. Czyli uwazasz ze cale sprzeglo, ale przy zgaszonym silniku moge wrzucac biegi bez problemu sprzeglo ani sie nie slizga ani nic czemu wiec uwazasz ze tarcza razem z dociskiem
  6. Tak odkrecalem, dalo die odpowoetrzyc, jakies cisniennie wiec tam bylo po odkrecaniu odpowietrznika i pompowaniu pedalem plyn tryskal, pompka wiec sprawna ? Moze jest zbyt slabe cisnienie i tak naprawde nie jest sprawna ??
  7. odpowietrzyłem raz jeszcze, dolałem płynu równo z wlewem i tak pompowałem pedałem przez jakiś czas nie ubyło ani grama, przy wciskaniu pedała widać jednak zmieniającą się objętość płynu w zbiorniczku, co znaczy że jeśli się nie da ? odpowietrzyć? wiec 100 % pompka?
  8. jesli wina pompy powinna być chyba znaczna różnica na pedale sprzegła? i jak sprawdzić czy faktycznie ten płyn nie ubywa? albo inaczej jak sprawdzic ze pompa jest zj**..... ?
  9. tak jak napisałem, nie widać różnicy w zbiorniczku płynu hamulcowego, patrzyłem pod spód jest silnik cały wilgotny ciężko stwierdzić czy to cieknie płyn hamulcowy czy miska jest mokra od ostatnio wymienianego oleju i uszczelniania miski olejowej
  10. w zbiorniczku płynu hamulcowego nie widac różnicy. aczkolwiek nie ma sie juz chyba nad czym zastanawiać długo czekać nie musiałem, dzisiaj wracałem z pracy sprzęgło padło całkiem (auto ściągałem na holu), bez możliwości wrzucenia biegu nie reaguje na wciśniecie pedału, aczkowliek nie widać różnicy przy jego wciskaniu, wnioskuję więc ze pompa jest sprawna, nie wysprzęgla w ogóle czyli prawdopodobnie wysprzeglik, pytanie czy na pewno?
  11. pytałem w sklepie, zaproponowano mi aku KAGER produkcji BOSCHA, za 250zł - 74 aH 680 A, ale nadal jednak zastanawiam się nad tym Wolfem cena 205zł (z przesyłką), mamy tutaj 750A, Czytałem też poprzednie posty niektórzy dość mocno narzekają na BOSCHA? wiec nadal jestem w pkt wyjścia
  12. odpowietrzyłem sprzęgło, sytuacja sie unormowała, ale dzisiaj znów miałem taka sama sytuacje i znów jest dobrze, bede musiał po prostu jezdzić i poczekac co bedzie dalej, bede szukał dalej jesli padnie całkiem,
  13. tak własnie zrobię zapewne dzisiaj wieczorem i dam znać co z tego wynikło,
  14. czytałem konkretnej odpowiedzi jednak nie uzyskałem, hmm czyli możliwości podciągnięcia brak, jedynie przyczyny mozna szukać w wysprzegliku bądź pompie????
×
×
  • Create New...