Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Nomad

Forumowicz
  • Content Count

    2233
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Nomad last won the day on May 18 2013

Nomad had the most liked content!

Community Reputation

231 Briliant

About Nomad

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 11/27/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, Kobiet(a/y)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra B '97 x16szr & SAAB 9-3 II Aero by Hirsch

Kontakt

Recent Profile Visitors

4275 profile views
  1. Hej, uzywalem poradnika podlaczenia mida w vectra b2 1.6 16V  i mam pytanie.

    u mnie eu jest z prawej strony silnika i nie ma w nim czerwonej wtyczki tylko sa dwie czarne dwurzedowe czyli w kazdej wtyczce

    sa dwa rzedy zlaczy.

    Wychodzi z gornej wtyczki kabel czarno-brazowy ale po podpieciu pod niego mida niestety nie dziala zuzycie paliwa.

    Czy moze w czarnej wtyczce powinienem sie podpiac pod inny kabel?

    Dziekuje za ewentualna pomoc i pozdrawiam

    1. Nomad

      Nomad

      W 16V powinieneś mieć przewód w złączu X7 na podszybiu...

      a jeśli nie to gdzieś w temacie z dyskusją do porady jest tabelka któy pin w jakiej wtyczce dla sterowników poszczególnych silników.

  2. Te d1s z linku wyżej są dla tych którzy wkładają soczewki d1s w miejsce np. zwykłych lamp, albo soczewek halogenowych. Te adaptery z powyższego postu są do HIDów H7 bo nie da się ich zamocować seryjnym uchwytem (w seryjny wkłada się żarówkę i mocuje w lampie, HID ma z tyłu kable i w seryjny nie wejdzie).
  3. Porównanie w Cabrio kolegi:
  4. Spoko, jak nie zapomnę to przy robieniu sfotografuję, natomiast testowo miałem już włożone u kolegi w cabrio i różnica była ogromna, nawet w dzień.
  5. Ledy już mam... http://allegro.pl/zarowka-led-ba15s-6w-wsteczny-cofania-can-bus-fv-i5714435879.html
  6. Spoko, dzięki za odpowiedzi. Tak patrzę to w sumie przy użyciu ledów z canbusem chyba będzie jednakowo (czy dam go na stałe przed, czy przełącznie) a przynajmniej nie będzie się grzał na włączonych, z drugiej strony to raptem oszczędność x sekund... więc trochę mija się z celem ;).
  7. Hej, chcę wpakować LEDY w światła cofania, przejrzałem ostatnich 10 stron ale nie znalazłem konkretów... a wiem że conajmniej kilka osób ma zrobione. 1. żeby nie mrugały wiadomo że muszę dać przekaźnik - to nie problem. 2. ponieważ światła cofania nie są zasilane stale więc po wpięciu samego przekaźnika będzie błąd żarówki, i tu potrzebny jest opornik (canceller) i teraz pytanie jak go wpiąć żeby działało jak powinno ? Taka opcja będzie ok ?
  8. kolejność losowa: 1. Honda S2000 2. Fiat 125p najchętniej z silnikiem z wersji torowej (3.2 z fiata 130 lub 1.8 16V) od biedy 2.0 na Volumexie 3. Buick GNX 4. Volvo 262C bertone 5. Volvo 850 T-5R 6. Brabus W124 7.3 7. MB CL215 w wersji CL65 AMG 8. Porsche 959 9. Dopieszczony SAABik
  9. Wiadomo że ile osób tyle opinii, bardzo dużo też zależy od tego gdzie się kupuje... Ja już dość dawno temu kupiłem Della XPS15 (seria L502x) na bardzo dobrej wówczas konfiguracji (i7, FHD, GeForce GT 540M 2GB, BR+DVDRW) w cenie prawie podstawowej wersji. Do tej pory chodzi bez problemów i da się pograć nawet w nowe gry (obecnie gram w Fallouta4) chociaż wiadomo że nie na max jakości.
  10. 13 24437340 6101328 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH (NLS.- USE 24462907 61 01 329) 13 24462907 6101329 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH (NLS.- USE 13162370 11 01 035) 13 13162370 1101035 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH 16 13216024 6102360 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,RH 17 13216025 6101348 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH 10 24462908 6102340 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,RH (NLS.- USE 13162371 11 02 033) 10 13162371 1102033 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,RH 10 24462907 6101329 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH (NLS.- USE 13162370 11 01 035) 10 13162370 1101035 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH 13 13216024 6102360 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,RH 14 13216025 6101348 COVER,PROTECTIVE,FRONT WING,LH
  11. Nad takim tylnym rozwiązaniem na 314 lub 302 też się zastanawiałem... tylko zastanawia mnie kwestia mocowań pod zaciski. Ruscy na tył wkładali ponad 300mm na raczej fabrycznym zacisku (a przynajmniej w zestawie nic nie pisało o konieczności zmiany) ale ceny mieli chore. Ew. kiedyś gdzieś spotkałem się z adapterem przerabiającym zaciski bez ręcznego na możliwość użycia linki (coś w stylu mini pompki hydraulicznej). fotka adaptera (by CEIKA): Ruski tył (336x30 ?? speedparts.ru):
  12. A przejście przewodów do HIDów masz uszczelnione ??
  13. Nomad

    Lakier customowy

    Oriental Blue i pakiet OPC
  14. Jak rozumiem chodzi Ci o odcięcie górnej krawędzi... bo część soczewek ma tak: ___/ ___/ a część:___/''''''''___/'''''''''' Jeśli o to chodziło to warto dopisać że zależy to głównie od producenta soczewki a właściwie projektora (bo soczewki czyli szkła są te same)... np w większości modeli Helli jedyną różnicą między halogenem/xenonem (ew. bihalogenem/bixenonem) jest gniazdo żarówki/palnika.
×
×
  • Create New...