Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

chisel

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O chisel

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczebrzeszyn
  • Zainteresowania
    Elektronika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B X25XE
  1. Robiłem swoją x25xe w listopadzie swoją na elegancko, bo jedną uszczelką płynęła woda. Kompresja była OK, auto chodziło super, tylko niestety, ta woda.Ja bym na twoim miejscu robił, o ile buda auta jest OK. Co do wymiany silnika - niestety, do środka nie zajrzysz więc może się okazać, że nowy będzie złom, albo też się wysr... zaraz. Ja robiłem wszystko sam (planowania, docierania i uszczelniaczy głowic) i wyszło mnie coś około 1500zł (w tym regeneracja alternatora). Niestety, po drodze wychodzą czasem dodatkowe wydatki, trzeba być przygotowanym. Warto zregenerować alternator, bo marny dostęp. Podobnie z chłodniczką oleju - zdiagnozować i jeśli ok to na świeżo uszczelnić. Generalnie fajna zabawa z tym, o ile ma się jakieś techniczne zaplecze. Silnik generalnie prosty, i dziwią mnie częste opinie, że np. ten silnik trudno jest złożyć, aby działał tak jak z fabryki, że to już nie to samo, że się nie planuje go, itp. Bzdury. A jeśli chodzi o olej, no to cóż, trzeba pouszczelniać - dać nowe uszczelniacze na wałkach i wale, od nowa uszczelnić misę olejowę, nowe uszczelki pod pokrywy zaworów. Jak kupę czasu nic nie było robione, no to nadszedł ten moment. Ja zmieniłem wałki od 3.0 na G+A i jestem na etapie poszukiwania wsadu od i500 ;-) Jakby ktoś miał to chętnie przygarnę.
  2. chisel

    vectra b 2.5 v6 duże spalanie

    Tych łączników to już praktycznie nie dostaniesz. Mi w zimę w mrozy przy odpalaniu jak strzeliło w kolektorze, to rozwaliło wszystkie 10. Kupiłem takie niebieskie rury silikonowe (łączniki_ odpowiednich wymiarów, założyłem, i nawet nie trzeba obejmami ściskać (kupowałem łączniki 41mm i 65mm). A to powietrze, co słyszysz, że ci puszcza z kolektora środkowego, to może być po prostu powietrze schodzące z akumulatora podciśnienia i to jest OK.
  3. Maksymalny pomiar dla tej przepływki to ok 63kg więc przepływomierz raczej wygląda na sprawny.
  4. chisel

    x18xe1 chodzi na "3 gary"

    Czujnik położenia wału to raczej trzeba by oscyloskopem podpiąć się. Spawdź kolego jeszcze ciśnienie na cylindrach przy okazji.
×