Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pieczar

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pieczar

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie

Recent Profile Visitors

160 profile views
  1. I jak tam? Udało się rozwiązać problem? Ja miałem sporo problemów, bo występowały dokładnie te same objawy i postanowiłem kupić tani zamiennik termostatu. Po wymianie problem nie ustał. Objawy dalej były te same więc kupiłem nieco lepszy, dokładnie taki https://www.iparts.pl/czesc/termostat-ukladu-chlodzenia-magneti-marelli-352317000910,0-95-352317000910-1546432.html i tym razem się udało. Ogólnie jestem ciekaw czy miałeś ten sam problem i doradzam żeby nie kupować najtańszych części do samochodu :)
  2. 225 to już szeroka guma i może być z tym problem jak pisze kolega powyżej. Ja zostanę przy 215 lub przy 205 bo w jednym autku już tak miałem, że wszystko założone - przymierzam się do jazdy i obcieranie. Oponki trzeba było opchnąć więc na olx. Ja jednak z innym pytankiem - jakie oponki macie w swoich VB? Ja myślę nad Continentalami, gdyż akurat tutaj https://www.ucando.pl/k/opony/U2101 jest promka na nie, ale nie wiem czy nie lepiej wybrać np. Michelin? Dodam, że dużo jeżdżę.
  3. O tego typu filtrach można poczytać np. tutaj https://www.ucando.pl/blog/sportowy-filtr-powietrza-dlaczego-chcesz-go-miec/https://www.ucando.pl/blog/sportowy-filtr-powietrza-dlaczego-chcesz-go-miec/ Ja osobiście chyba się nie zdecyduję na tego typu rozwiązanie, bo trzeba zrobić spore przemeblowanie pod maską, by instalacja takiego filtra miała jakikolwiek sens. Wiele osób nie ma pojęcia, że powinien on być dobrze odizolowany od źródła ciepła czyli bloku silnika.
  4. Dokładnie, może zwyczajnie aku masz już na wylocie. Zwłaszcza przy takich temperaturach jak teraz wszelkie problemy z nim mogą się ujawniać ze zdwojoną siłą. A sprawdzałeś ładowanie? Może to tu leży problem. Ogólnie spróbuj go odpalić na prostowniku, przejechać się trochę i sprawdzić co pokazuje wtedy. Ja też miałem trochę problemów przy odpalaniu, ale wiadomo jak to bywa z dieslem. Kupiłem sobie taki wygodny prostownik https://www.ucando.pl/k/prostowniki-i-urzadzenia-oraz-preparaty-rozruchowe/U251604 i jestem z niego mega zadowolony, polecam!
  5. Dość dziwna sprawa. Udało Ci się zdiagnozować przyczynę? Ja u siebie wrzucałem łożyska KRAFT takie jak tutaj https://www.iparts.pl/czesc/lozysko-kola-kraft-automotive-4101625,0-4546-4101625-960757.html#100579 i zrobiłem już na nich ponad 30kkm i jestem zadowolony, nie ma żadnych problemów, wszystko pracuje jak należy. Daj znać czy ogarnąłeś temat i jak zakończyła się ta sprawa.
  6. W tych okolicach nie znam nikogo sprawdzonego. Wywnioskowałem, że szukasz małej firmy/samodzielnego mechanika. Sugeruje, więc zakupić potrzebne części i z tym udać się do specjalisty. Z własnego doświadczenia mogę polecić sklep z chłodnicami - https://www.autochlodnice.com/ - kupowałem tam kilka razy. Części są oryginalne, a obsługa to profesjonaliści w swoim fachu.
  7. widzę że nikt ci nie chce doradzić to ja będę pierwszy ja uznaje tylko zestawy Cintiego albo INA, ale do Twojego auta znalazłem Contiego w dobrej cenie https://www.ucando.pl/p/pompa-wodna-%2B-zestaw-paska-rozrzadu-contitech-ct873wp4/N-U17C024D853-3096 i jeszcze masz pompę wody w zestawie, a jak byś chciał bez pompy to osobno Hepu sobie dokup
  8. Ja miałem podobnie, podczas jazdy nagle spadała wskazówka od temperatury, tak jakby przestał dopływać sygnał do zegarów. Musiałem zgasić auto, wyciągnąć kluczyk i od nowa zapalić. Niestety po chwili było to samo. Pojechałem do mechanika i okazało się, że jest gdzieś przerwa na kablu od czujnika. Od miesiąca problem nie występuje, może u Ciebie jest podobnie
  9. Ja używam od dłuższego czasu hamulce GIRLING. Myślę, że są to dobre hamulce, ponieważ dotychczas sprawują się bardzo fajnie. Taka klasa wyżej średnia i cenowo też nie najgorzej. Jeśli chcielibyście o nich poczytać, to zapraszam do artykułu: http://www.iparts.pl/artykuly/girling-najlepsze-hamulce-na-swiecie,237.html
  10. Właśnie tego rodzaju usterek nie lubię, bo coś stuka coś puka a ciężko jednoznacznie stwierdzić co jest winowajcą (a możliwości jest sporo). Jeśli miałbym jakoś pomóc to może tutaj znajdziesz jakieś rozwiązanie/wskazówki http://www.autoamortyzatory.
  11. No w tym sklepie też mają Nissensa za 70 zł i może faktycznie na to się zdecyduje
  12. Dokładnie, warto w takim przypadku wymienić osuszacz, a ja tak jeśli chodzi o producenta to polecę Valeo. Ja zamówiłem do siebie i muszę przyznać że bardzo dobra jakość, tutaj taka przykładowa oferta: http://www.autochlodnice.com/osuszacz,klimatyzacji-valeo-opel-vectra,b,36_,1995,09,2002,04-2,0,dti,16v,101km/p,84,1454,9009,100357,0,21,509563/ zresztą można też pytać w sklepach stacjonarnych o to
  13. Panowie i Panie, a co powiecie o NRF? Znalazłem sobie do Vectry siostry taki skraplacz http://www.iparts.pl/czesc/chlodnica-klimatyzacji-skraplacz,opel,vectra-c-od-2002-04,2-0-16v-turbo-175km,84-4865-17500-100355-0-205-35467.html ale jest droższa od polecanego tutaj przez Was Nissens i zastanawiam się czy ta różnica wynika z jakości czy tak po prostu jest droższa i tyle. Co prawda spodziewam się jaka będzie Wasza odpowiedź, ale mam jeszcze jedno pytanie. Regeneracji chłodnicy chyba nie za bardzo opłaca się wykonywać prawda? Lepiej będzie kupić nówkę sztukę i mieć spokój?
  14. co do klocków to chyba najlepsze są Boscha. Sam ma w swojej Vectrze B, znajomy na C i zamówił sobie ten komplet: http://www.nowe-hamulce.pl/klocki,hamulcowe,komplet-bosch-opel-vectra,c,od,2002,04-1,8,140km/p,84,4865,19281,100030,0,30,0986494044/#opis-produktu Cena może trochę wyższa niż inne ale myślę że nie ma co oszczędzać na takich częściach.
  15. żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj. chciałbym zapytać o wasze zdanie nt regeneracji amorków, w sumie większosć osób odradza, tutaj tez piszę ze raczej sie tego nie stosuje: http://www.autoamortyzatory.pl/artykuly/czy-warto-regenerowac-amortyzatory,33/ No ale może ktoś ma jakieś inne zdanie w tym temacie?
×
×
  • Create New...