Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

reactor

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About reactor

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 2.0 16V 136KM - sedan 99'

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. Odkopie troszkę temat.. Właśnie chce kupić kompletny zestaw z poniższego linka: http://allegro.pl/poliuretan-opel-vectra-b-tuleja-tuleje-wahaczy-kpl-i7275540633.html Czytając cały temat wcześniej, wychodzi na to, że warto w to zainwestować, bo autkiem chcę jeszcze długo jeździć, mimo iż ruda go zjada i nie ma na to rady Jak wspomniałem, przeczytałem cały temat, ale nigdzie nie znalazłem informacji odnoście tulei stabilizatora przód i tył. W przypadku gumowych, dobierało się o 2 rozmiary mniejsze dla usztywnienia. A jak z poliuretanem? Jak dobrać?
  2. Nie wykluczam żadnej możliwości... Myślę już nad wyciąganiem MC persona jutro, aby zobaczyć chociaż te łożysko i jakoś sam amortyzator, tylko nie wiem za bardzo jak... Co do sprężyn może i tak być, tylko jak to sprawdzić? Smarowanie coś da? Co do samej jakości to myślę, że jest raczej ok, bo to identycznie brzmi na żywo tylko trochę głośniej (Nagrywane telefonem Samsung Note 3). Skrzypi jak jakiś stary tapczan
  3. Tak jest różnica w zależności od dnia. Jak jest deszcz i mokro to jest cisza, a jak sucho to mam koncert skrzypcowy :/ Dzięki Panowie za rady. Zobaczę te łożysko. Zaraz polecę do garażu wezmę wiadro i chłosnę wodą w górę MC Persona Panowie dalej nie wiem co to jest z tym zawieszeniem Przyszło mi na myśl, że może nagram to telefonem i ktoś po tym dźwięku coś rozpozna... Prosze o szybką pomoc, gdyż wyjeżdżam na urlop za tydzień, a ja do dziś od tygodnia nie wiem co się dzieje i co mam wymieniać :/ https://youtu.be/WPAjiUXsrHc
  4. Panowie skrzypi mi zawieszenie z przodu i nie wiem co może być tego powodem... Skrzypi bardzo głośno przy każdej nierówności. To co sprawdziłem i w jaki sposób.... 1. wyciągnąłem gumy stabilizatora i przesmarowałem je grubo smarem do przekładni zębatych (ŁT43) z każdej możliwie strony i założyłem ponownie, 2. 4 tuleje po 2 z każdej strony zostały obwicie zalane rzadkim olejem 10W ze strzykawki (bez igły). Około 10mll na każdą z tuleii, 3. wstrzyknąłem po około 5ml oleju 10W do każdego ze sworzni, do momentu aż spod igły wyciekało, 4. wstrzyknąłem po około 5ml oleju 10W do każdej końcówki drążka, do momentu aż spod igły wyciekało, 5. wstrzyknąłem po około 5ml oleju 10W do każdej końcówki łącznika stabilizatora, do momentu aż spod igły wyciekało, ...i dalej skrzypi... Bylem na stacji diagnostycznej na trzepaku... Jak na złość... Nic nie było słychać, a amory stwierdził, że są dobre. Po wyjechaniu ze stacji znowu skrzypiało... Brak mi pomysłów... Co może tak bardzo skrzypieć, że aż głowa mnie boli....? Bujając auto w miejscu słychać jedynie prace amortyzatora...
  5. Niestety jednak dla mnie jest to problem... Wchodzę na Twój profil i zakładki Twoje tematy oraz posty, ale tam jest dosłownie kilka tematów i postów. Nie mogę tam niczego znaleźć o czym wyżej pisałeś :/ Jak będziesz miał chwile czasu to prosił bym o podanie linku, bo zaciekawiłeś mnie tym, a nie umiem tego odnaleźć
  6. Mierzone przy aku, ale jutro może jakoś się dostane do altka A co do tematu to bardzo ciekawe, tylko poprosiłbym o jakiś link I jeszcze jedno.. Można wsadzić te 120A altek? (Zakładam że tej samej firym bym zakupił czyli BOSH)
  7. Panowie mam do was takie pytanko. Mam obecnie alternator Bosch 0 123 505 002 - 100A. Obecnie daje on napiecie 13,6V bez obciążenia, a z obciążenieme spada do 13,2V Wieć pasowało by już wymienić regulator napięcia. Zastanawiam się jednak czy nie lepiej już wymienić cały alternator na 120A? Czy będzie z tym jakiś problem? Mówimy o silniku X20XEV i wersji CDX nafaszerowaną elektroniką + car audio
  8. Czytałem o febi kiedyś, ale czy wszyscy są zgodni co do jakości tego produktu tej marki? Produkt wart uwagi?
  9. Jak już mam tam wsadzać łapy i się babrać z tym to już to zrobię tak jak ma być, tylko odłożę 150zł na oryginał GM tego zaworu.
  10. No nic, myślałem, że to nie będzie większy problem w okresie zimy - Tak na chłopski rozum, bo auto w tym czasie ledwo osiąga 80 stopni w drodze do i z pracy. W takim razie coś pomyśle w ten weeken i może jakoś wykombinuje sobie jakiś garaż z kanałem. Tak jak pisałem, wymieniałem już ten zawór, ale to dość dawno i jedynie co pamietam, że masakra była z tym, ale nie pamiętam, czy kanał jest do tego potrzebny, czy wszystko z góry da się bez problemu zrobić? PS: Ja się nie boje udać do mechanika tylko, że miesiąc temu padła maglownica i regeneracja z montażem kosztowała mnie 800zł. Zarabiam 2tyś, z czego 1500 mam samych opłat, których nie da się pominąć! Zostaje mi 500zł z czego 300idzie na paliwo... Po prostu nie mam ani grosza obecnie, a tak to bym uzbierał coś z przyszłych 2 miesięcy. Stąd też moje pytanie się pojawiło. Moja sytuacja finansowa jest tragiczna, a auto niezbędne do pracy, bo nie ma tam jak inaczej się dostać! Taka dziura....
  11. Panowie ostatnio mam problem z autem i podejrzewam, że jego przyczyna to zawór nagrzewnicy (wymieniałem go 1,5 roku temu, ale na jakiś świeciany firmy Topran), ale pewności nie mam, sprawdzić też nie mam gdzie (brak dostępu do kanału, garażu, a pod blokiem, to by mi ręce odpadły przy obecnych temperaturach). Płyn ucieka w ogromnych ilościach i zawsze mam plamę średnio o powierzchni 1m2 pod silnikiem codziennie i o połowę mniej płynu w zbiorniczku wyrównawczym. I tu moje pytanie się pojawia do was. Czy przez okres zimowy gdzie obecnie mamy już poniżej 0 stopni, mogę jeździć samochodem bez płynu chłodniczego? Mowa tu tylko i wyłącznie o krótkich dystansach 15-20km Do pracy i po 8-12h z pracy do domu?
  12. Ja nic w ten sposób nie sprawdzam przy nagrzanym silniku, tylko usłyszałem od gościa w sklepie, że jakiś zaworek jest w korku odpowiadający za regulację ciśnienia płynu, a jak jest ten zaworek zatkany, to duże ciśnienie, które nie ma regulacji może popuszczać na wężach płyn chłodniczy w małych ilościach, których to mi znika właśnie... Dlatego pytam czy to mit/ czy prawda? Bo korek tylko 10zł nowy...
  13. A ja też chyba mam z tym problem i przynajmniej z szybkiego pszeszukania allegro znalazłem też takie coś... Czy ktoś wie co to jest i czy warte ceny? Pytam, bo to metalowe i wydaje się być ciekawą propozycją... http://allegro.pl/zawor-nagrzewnicy-opel-omega-b-vectra-a-b-calibra-i4539945675.html Przy okazji, to gdzie mogę znaleźć zaworki firmy Meyle, Lemforder i inne dobre? Głównie w sprzedaży to są Hansa, toprana i febi, a inne to nie widziałem i coś nie mogę znaleźć... I jeszcze jedno... W układzie wcześniej bywało bardzo duże ciśnienie płynu chłodzącego, tak, że jak lekko odkręcałem korek to potrafił wylatywać, ja spod nakrętki coca coli mocno wstrząśniętej wcześniej Dowiedziałem się, że to może być wina korka jak i wyciek przez mocne cienienie. Podobno w tymże korku jest jakiś zaworek regulujący ciśnienie w układzie i mógł się zatkać. że warto to wymienić. To prawda?
  14. Problem rozwiązany Wyjąłem i włożyłem przekaźnik i wszystko już było ok, ale jeszcze wziąłem go do domu i zmierzyłem obwody pod napięciem 12v i bez niego. Przekaźnik sprawy i problem już rozwiązany Idę go wsadzić z powrotem na swoje miejsce.
×
×
  • Create New...