Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Łukasz ETM

Forumowicz
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Łukasz ETM

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/11/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC caravan z20net

Recent Profile Visitors

658 profile views
  1. @Sizon ta wtyczka znajduje się w tylnej części siedziska? Tuż przy "ośce skrętnej" oparcia? Tak to rozumuje ja patrze na to foto.
  2. @yamakasi rozwiązałeś ten problem jakoś? U mnie ciągle trzyma 850/900 obrotów @Klosiu które sekcje sprawdzać w opcomie?
  3. Śruby jeszcze nie ruszyłem ale chyba rozwierce to przed zdjeciem pokrywy. Albo po zdjęciu pokrywy może czyms ją zlape i odkrece. Nie wiem jeszcze jak sie za to zabrac. Z jakiegoś gównolitu te śruby są ze tak łatwo puściło. Smrod sie zmniejszył po dokreceniu pokrywy i wymyciu wszystkiego co bylem w stanie wymyc dookoła pokrywy z tylu. Przed umyciem na zimnym silniku podczas rozgrzewania unosił sie dymek miedzy turbo a blokiem. Ściągnąłem oslone termiczna turbo i nie udalo mi sie znaleźć zrodla dymku od gory. Musze zajrzeć od spodu bo gdzieś od dołu to lecialo. Przy turbo wszystko suche bylo etc. Dzis na rozgrzanym dymku nie widzialem i tylko lekko smierdzialo wąchajac bezposrednio przy turbo.
  4. Skoro Christof napisał że mu zalewa 4 świece a u mnie 3 i 4 była tak zalana że nie było ich widać to powinienem podejrzewać uszczelkę pod pokrywą? Dodatkowo na zewnątrz od strony turbo wszystko uwalone olejem. Dokrecilem wszystkie sruby z momentem "siła razy ramie" i ukrecilem jedna srube przy cewkach. Przejechalem 200km i po inspekcji świec zauwazylem ze jeszcze poci sie wewnatrz "tuleji" jednej swiecy, w miejscu gdzie jest taki rowek po srodku. Świece które były wcześniej zalane totalnie olejem dziś byly suche, choć cewki były lekko zapocone. Na zdjęciach smolaka jednak widze ze pokrywa od spodu jest "płaska" wiec nie wiem jak wysoko sięgają obudowy świec. Czy to juz początek końca mojego z20net czy tylko wystarczy wymienić tą uszczelke? 315kkm przelotu z czego 200kkm na lpg. Oleju dolalem teraz jakies 400ml na 12kkm ale nie jestem pewny czy tyle nie wyciekło przez ta uszczelke. Na postoju przez nawiewy wkrada się smród palonego oleju, mam nadzieje ze to te resztki które zlecialy po bloku. I jeszcze jedno. Czy ta nieszczelność uszczelki może mieć wpływ na pomiar kompresji? Jak dwie swiece plywaly w oleju tzn. że gdzieś ciśnienie moglo uciekać podczas pomiaru.
  5. Jak to jest ze spryskiwaczami lamp w poliftach? Przegladam ogloszenia na zagranicznych portalach i 97% poliftow ma spryskiwacze lamp i jednocześnie regulacje wysokości świateł. To znaczy że lampa to zwykle żarówki a nie ksenon? Dla przykladu vc ze szwecji https://mobil.blocket.se/annons/skane/opel_vectra/79599823
  6. ile cdc plus sport+ asr pstryczki  webasto??????

  7. Jest gdzies jakis poradnik jak zdemontowac/zamontowac krzyzak z kolumny? Dojscie z kanału w z20net to żenada.
  8. Sprawdziłem wiązki. Lewa jak i prawa lampa ma przejście. Po wypieciu wtyczki z modułu okazało sie że jest cała wilgotna. Zarówno wtyczka jak i cała wiązka były zalane wodą. Nie wiem jak to możliwe że wszystko w tym miejscu jest mokre. Wysuszylem, popsikałem kontaktem, wejscia w kostce przepchałem cienkim drucikiem. Błąd skasowany, kalibracja zrobiona. Ciekawe na jak długo. Dzięki pirat za podpowiedź.
  9. Ok. Ale dojscie do pinow w module bedzie po wypieciu wtyczki czyli na kostce spraedzac przejscie?
  10. Xpirat, o których pinach i modułach piszesz? Piny w kostce przy lampie i moduł przypiety do lampy? I teraz najlepsze pytanie: jesli opcom mówi prawa lampa to która to jest dla niego prawa? Przy filtrze czy przy aku?
  11. Wszyscy pisząc o braku ładowania wspominają o zapalonej kontrolce na desce. Ja straciłem ładowanie nawet o tym nie wiedząc. Po prostu zgasilem i juz nie odpaliłem. Po odpaleniu z kabli monitorowalem ładowanie w ukrytym menu i 10.5v to max. Oczywiście pod samym domem zdechło wszystko. Teraz go doladujee i pójdę sprawdzić błędy. Nasuwa się tylko jedno pytanie. Dlaczego na desce nie miałem żadnej informacji o braku ładowania?
  12. Normalnie sie ze strachu skitralem w gacie jak zobaczylem tekst: uszczelka pod glowica Teraz sprawdzilem ze przy zakreconym korku podnosi sie ze 2cm. To ze podniósł sie tak wysoko to bylo podczas odpowiettzania z odkreconym korkiem. Plyn na zimnym mam do zgrzewu Korek i ten odpowietrznik w korku chyba ok. chyba bo wciskam malym śrubokrętem i sie przesuwa takze sprezynka ok. Ciekawe jak bedzie sie zachowywac jak temp zewntrz spadnie duzo ponizej zera. Chyba kupie ori termostat i porównamy z wahlerem
  13. U mnie przelew w zbiorniczku pojawia się dopiero po otwarciu zalapaniu temp i otwarciu termostatu na jalowym. Pi odkreceniu korka uwalnia sie ciśnienie i poziom plynu sie podnosi. Czasem chce sie wylać nawet. Dlaczego więc jadąc jednostajnie temp trzyma 80/82? Dodam jeszcze ze poziom po nagrzaniu przy zamknietym korku podnosi sie znacznie wyzej niz u kolegów co wkleili filmiki. Poziom zakrywa pierwszy wężyk i dochodzi czasem prawie do tego najwyzszego.
×
×
  • Create New...