Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

emx

Forumowicz
  • Ilość treści

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez emx


  1. Cisnienie paliwa i masa powietrza - OK

    ale zobacz jak pracuje twoje turbo ... twoje wrażenia mają odzwierciedlenie na wykresie

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

    Czerwone - ciśnienie turbo

    Niebieskie - wymagane ciśnienie

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


  2. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    Witam,

    miałem "zaślepkę" z 3 otworami i takie objawy jak Ty ....... obecnie emulator i pełna zaślepka i narazie OK

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  3. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    pod warunkiem że zawór w EGR jest szczelny i nie przepuszcza spalin do kolektora ssącego....

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    dlatego po założeniu emulatora zamieniłem blaszkę z 3 otworami na blaszkę pełną.

    Z wcześniej zbieranych logów i eksperymentów z emulatorem wynika, że

    egr jest zamknięty gdy:

    - obroty silnika powyżej 3050 obr/min

    - pedał gazu wciśnięty do "dechy"

    - na obrotach jałowych ( ale czasami bywało że nie ? ! )

    a kto jeździ ciągle z pedałem gazu w podłodze i powyżej 3000 obr ?

    ...spaliny praktycznie ciągle są w kolektorze ssącym

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">


  4. Na kabelki połączone z wtyczką egr-a założyłem peszelka i dolutowałem wtyczkę (2-piny) a gniazdo do przewodów zasilających wtyczkę egr-a. Cały emulator i kolorowe przewody zostały owinięte czarną samochodową taśmą izolacyjną. Po podniesieniu maski nie widać prowizorki

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    A jak będzie dalej to zobaczymy

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Ostatnie 3 lata jeździłęm z 3-otworową blaszką...było lepiej niż bez.....ale teraz .... sprawdzałem czujnik ciśnienia w kolektrze ssącym .... jest nadal ...żółty .... hehheheh

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  5. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    Witam

    Ja testuję od miesiąca tę wersję z 4 pinami

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Na wylocie egr-a zamiast blaszki z 3 otworami założona pełna zaślepka.

    Porównywałem pracę oryginalnego egr-a i emulatora - obroty silnika i procent otwarcia EGR-a.. w zakresie 800-3200 obr/min.

    i wyszło praktycznie to samo

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Spalanie na jałowych obrotach to samo.

    Kilkakrotnie sprawdzone - średnia na trasie (DK6 do 3-miasta) o 0,4-0,5 l/100km miniej. Było 5,4 a obecne 4,9 - 5,0


  6. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    W środku była... INA ... a ja chciałem GM i ... mam

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  7. Sprzęgło LUK a wysprzęglik ..... ?

    przerabiałem niedawno zakup kompletu i w końcu kupiłem wszystko osobno bo wysprzęglik w komplecie był nieznanej firmy ...a LUK czy też GM kosztuje trochę więcej niż oferowany w komplecie i wyszło kilka setek drożej

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  8. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    Witam,

    a może emulator EGR-a do 1,9 CDTI ....

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  9. h

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    witam, tydzień temu miałem robioną zbieżność z przodu i tyłu. Przed regulacją mechanik wyrównał ciśnienie we wszystkich oponach ..... był chyba powód

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    ale jeszcze nigdy nie robiłem zbieżności przy wymianie opon lato - zima -lato....

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  10. Witam

    Opony to są dobrze założone na felgi tylko koła są nie po tej stronie samochodu

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Jeżeli są wyząbkowane to po zamianie stron będzie ciszej.

    pozdrawiam


  11. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    Gates ( ? ) - dałem 135 zł. Przed modernizacją wymiana 6 h ... możliwe... po modernizacji mocowania spokojne 30-40 minut

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  12. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    Witam,

    pisałem o tym w poście #669 strona 34

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    4 tygodnie temu znowu wymiana termostatu ... tym razem założyłem Gates (Vernet)


  13. nowa dysza wtryskowa

    mycie ultradźwiękowe

    ewntualana regulacja skoku kulki w zaworze sterującym

    uszczelki

    a koszt ..... zależy w jakiej firmie ... około 400 - 500 za sztukę ( a może trochę mniej

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> albo ... )


  14. Witam,

    w kwietniu tego roku zastosowałem do swojej skrzyni M32 własnie ten olej o którym piszesz.

    Fuchs ............................ - nadaje się również do skrzyń GL-4. Przed zalaniem kilkukrotne płukanie skrzyni.

    Jestem narazie bardzo zadowolony.

    pozdrawiam.

    poczytaj sobie .....

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


  15. Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

    witam, dawki korekcyjne spisywałeś na karteczkę chyba z pamięci

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> użyj na klawiaturze klawisza PrintScr ...zapisz do schowka i podaj prawdziwe odczyty . W pierwszym pomiarze podałeś dane z błędem 0,99 ! a więc jak tu wnioski dobre wyciągać ..

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Suma dawek powinna wynosić teoretycznie 0,00 do 0,02 (więcej nie spotkałem). Zobacz dla przykładu # 249

    Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

×
×
  • Utwórz nowe...