Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

emx

Forumowicz
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Posts posted by emx


  1. Cisnienie paliwa i masa powietrza - OK

    ale zobacz jak pracuje twoje turbo ... twoje wrażenia mają odzwierciedlenie na wykresie

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Please login or register to see this link.

    Czerwone - ciśnienie turbo

    Niebieskie - wymagane ciśnienie

    Please login or register to see this link.


  2. Please login or register to see this quote.

    Witam,

    miałem "zaślepkę" z 3 otworami i takie objawy jak Ty ....... obecnie emulator i pełna zaślepka i narazie OK

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  3. Please login or register to see this quote.

    pod warunkiem że zawór w EGR jest szczelny i nie przepuszcza spalin do kolektora ssącego....

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    dlatego po założeniu emulatora zamieniłem blaszkę z 3 otworami na blaszkę pełną.

    Z wcześniej zbieranych logów i eksperymentów z emulatorem wynika, że

    egr jest zamknięty gdy:

    - obroty silnika powyżej 3050 obr/min

    - pedał gazu wciśnięty do "dechy"

    - na obrotach jałowych ( ale czasami bywało że nie ? ! )

    a kto jeździ ciągle z pedałem gazu w podłodze i powyżej 3000 obr ?

    ...spaliny praktycznie ciągle są w kolektorze ssącym

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">


  4. Na kabelki połączone z wtyczką egr-a założyłem peszelka i dolutowałem wtyczkę (2-piny) a gniazdo do przewodów zasilających wtyczkę egr-a. Cały emulator i kolorowe przewody zostały owinięte czarną samochodową taśmą izolacyjną. Po podniesieniu maski nie widać prowizorki

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    A jak będzie dalej to zobaczymy

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Ostatnie 3 lata jeździłęm z 3-otworową blaszką...było lepiej niż bez.....ale teraz .... sprawdzałem czujnik ciśnienia w kolektrze ssącym .... jest nadal ...żółty .... hehheheh

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  5. Please login or register to see this quote.

    Witam

    Ja testuję od miesiąca tę wersję z 4 pinami

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Na wylocie egr-a zamiast blaszki z 3 otworami założona pełna zaślepka.

    Porównywałem pracę oryginalnego egr-a i emulatora - obroty silnika i procent otwarcia EGR-a.. w zakresie 800-3200 obr/min.

    i wyszło praktycznie to samo

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Spalanie na jałowych obrotach to samo.

    Kilkakrotnie sprawdzone - średnia na trasie (DK6 do 3-miasta) o 0,4-0,5 l/100km miniej. Było 5,4 a obecne 4,9 - 5,0


  6. Please login or register to see this quote.

    W środku była... INA ... a ja chciałem GM i ... mam

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  7. Sprzęgło LUK a wysprzęglik ..... ?

    przerabiałem niedawno zakup kompletu i w końcu kupiłem wszystko osobno bo wysprzęglik w komplecie był nieznanej firmy ...a LUK czy też GM kosztuje trochę więcej niż oferowany w komplecie i wyszło kilka setek drożej

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  8. Please login or register to see this quote.

    Witam,

    a może emulator EGR-a do 1,9 CDTI ....

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  9. h

    Please login or register to see this quote.

    witam, tydzień temu miałem robioną zbieżność z przodu i tyłu. Przed regulacją mechanik wyrównał ciśnienie we wszystkich oponach ..... był chyba powód

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    ale jeszcze nigdy nie robiłem zbieżności przy wymianie opon lato - zima -lato....

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  10. Witam

    Opony to są dobrze założone na felgi tylko koła są nie po tej stronie samochodu

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Jeżeli są wyząbkowane to po zamianie stron będzie ciszej.

    pozdrawiam


  11. Please login or register to see this quote.

    Gates ( ? ) - dałem 135 zł. Przed modernizacją wymiana 6 h ... możliwe... po modernizacji mocowania spokojne 30-40 minut

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


  12. Please login or register to see this quote.

    Witam,

    pisałem o tym w poście #669 strona 34

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    4 tygodnie temu znowu wymiana termostatu ... tym razem założyłem Gates (Vernet)


  13. nowa dysza wtryskowa

    mycie ultradźwiękowe

    ewntualana regulacja skoku kulki w zaworze sterującym

    uszczelki

    a koszt ..... zależy w jakiej firmie ... około 400 - 500 za sztukę ( a może trochę mniej

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> albo ... )


  14. Witam,

    w kwietniu tego roku zastosowałem do swojej skrzyni M32 własnie ten olej o którym piszesz.

    Fuchs ............................ - nadaje się również do skrzyń GL-4. Przed zalaniem kilkukrotne płukanie skrzyni.

    Jestem narazie bardzo zadowolony.

    pozdrawiam.

    poczytaj sobie .....

    Please login or register to see this link.


  15. Please login or register to see this quote.

    witam, dawki korekcyjne spisywałeś na karteczkę chyba z pamięci

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> użyj na klawiaturze klawisza PrintScr ...zapisz do schowka i podaj prawdziwe odczyty . W pierwszym pomiarze podałeś dane z błędem 0,99 ! a więc jak tu wnioski dobre wyciągać ..

    Please login or register to see this image.

    /emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

    Suma dawek powinna wynosić teoretycznie 0,00 do 0,02 (więcej nie spotkałem). Zobacz dla przykładu # 249

    Please login or register to see this link.

×
×
  • Create New...