Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

emx

Forumowicz
  • Ilość treści

    234
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

emx wygrał w ostatnim dniu 31 Grudzień 2011

emx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

O emx

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kołobrzeg

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 1,9 CDTI 120KM AH Z16XEP 105KM

Ostatnio na profilu byli

766 wyświetleń profilu
  1. Cisnienie paliwa i masa powietrza - OK ale zobacz jak pracuje twoje turbo ... twoje wrażenia mają odzwierciedlenie na wykresie http://przeklej.org/file/W3jeXE/Turbo.jpg Czerwone - ciśnienie turbo Niebieskie - wymagane ciśnienie
  2. A może długa śruba z drobnym gwintem. Gwint lekko opiłowany na końcu i spróbuj wkręcić w miedzianą uszczelkę chociaż 1 zwój ?! i do góry ?!
  3. Witam, miałem "zaślepkę" z 3 otworami i takie objawy jak Ty ....... obecnie emulator i pełna zaślepka i narazie OK
  4. pod warunkiem że zawór w EGR jest szczelny i nie przepuszcza spalin do kolektora ssącego.... dlatego po założeniu emulatora zamieniłem blaszkę z 3 otworami na blaszkę pełną. Z wcześniej zbieranych logów i eksperymentów z emulatorem wynika, że egr jest zamknięty gdy: - obroty silnika powyżej 3050 obr/min - pedał gazu wciśnięty do "dechy" - na obrotach jałowych ( ale czasami bywało że nie ? ! ) a kto jeździ ciągle z pedałem gazu w podłodze i powyżej 3000 obr ? ...spaliny praktycznie ciągle są w kolektorze ssącym
  5. Na kabelki połączone z wtyczką egr-a założyłem peszelka i dolutowałem wtyczkę (2-piny) a gniazdo do przewodów zasilających wtyczkę egr-a. Cały emulator i kolorowe przewody zostały owinięte czarną samochodową taśmą izolacyjną. Po podniesieniu maski nie widać prowizorki A jak będzie dalej to zobaczymy Ostatnie 3 lata jeździłęm z 3-otworową blaszką...było lepiej niż bez.....ale teraz .... sprawdzałem czujnik ciśnienia w kolektrze ssącym .... jest nadal ...żółty .... hehheheh
  6. Witam Ja testuję od miesiąca tę wersję z 4 pinami Na wylocie egr-a zamiast blaszki z 3 otworami założona pełna zaślepka. Porównywałem pracę oryginalnego egr-a i emulatora - obroty silnika i procent otwarcia EGR-a.. w zakresie 800-3200 obr/min. i wyszło praktycznie to samo Spalanie na jałowych obrotach to samo. Kilkakrotnie sprawdzone - średnia na trasie (DK6 do 3-miasta) o 0,4-0,5 l/100km miniej. Było 5,4 a obecne 4,9 - 5,0
  7. W środku była... INA ... a ja chciałem GM i ... mam
  8. Sprzęgło LUK a wysprzęglik ..... ? przerabiałem niedawno zakup kompletu i w końcu kupiłem wszystko osobno bo wysprzęglik w komplecie był nieznanej firmy ...a LUK czy też GM kosztuje trochę więcej niż oferowany w komplecie i wyszło kilka setek drożej
  9. Witam, a może emulator EGR-a do 1,9 CDTI ....
  10. h witam, tydzień temu miałem robioną zbieżność z przodu i tyłu. Przed regulacją mechanik wyrównał ciśnienie we wszystkich oponach ..... był chyba powód ale jeszcze nigdy nie robiłem zbieżności przy wymianie opon lato - zima -lato....
  11. zamienione prawe koło z lewym ... a strzałka na boku opony jaki kierunek obrotu koła pokazuje ?
×
×
  • Utwórz nowe...