Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Srebroo

Forumowicz
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Srebroo

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/11/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 05 z19dt + chip

Recent Profile Visitors

1944 profile views
  1. Myślę że musisz podać masę na jeden z kabelków który powinien iść do hamulca ręcznego. Powinno się to dać wyczytać z instrukcji do radia. Kabelek może być opisany handbrake. Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  2. W mojej opinii z tego co wymieniłeś to ATE lub Zimmerman Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  3. Koledzy czy ktoś z was testował juz coś takiego ? http://poliuretany.olkusz.pl/pl/tuleje-stabiliztora-przedniego-fi-24-lub-fi-25-mm-2szt-cadillac-fiat-saab-opel.html Już wyczytałem ze to raczej bez sensu. Czyli jedyna rada na wybite gumy to zakup nowych gum 2 częściowych po ponad 30 zł za sztukę
  4. Wyczytałem w "mądrych" artykułach , że odradza się nacinane i nawiercane tarcze. Polecają natomiast nacinane jako najlepiej odprowadzająca gazy z hamowania. A więc co jest na rynku nacinane ? ATE PD. I chyba jakieś zimmermann. Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  5. Co z autem może być nie tak ? To nie elektrownia jądrowa - tylko auto nic nad zwyczaj skomplikowanego. Każdy z kompletów tarcz po czasie się zwichrował. Najdłużej wytrzymały ATE. Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  6. Panowie , wydaje mi się że nie padło w tym temacie. Co mogę "upchnąć" w zimową "stalową" felge 15 ? Czy zaciski pod 302 z 2.0 T wejdą ? Na chwile obecną mam 285 jakąś tandeta z allegro na przodzie 2300 km i już się zwichrowało badziewie. Mam nówki zimówki i nie chce ich zmieniać na razie. Ewentualnie na co można zmienić serię aby to zaczęło hamować ? ATE i BOSCH odpada bo już miałem. Nie spełnia 30 000 a już 3 komplet tarcz i klocków na przodzie zmieniam. Fakt nie jeżdżę 50 km/h. Czy ktoś kto ma , może napisać szczerze coś na temat mikoda ? Nacinane i na wiercone ? Pozdrawiam. Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  7. Car pass jeśli nie masz w dokumentacji auta to pozostaje tylko ASO. Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  8. Auto kluczyk al. Wilanowska 228. Myślę że tam załatwisz sam grot i dorobienie Wysyłane z mojego SM-N9005 za pomocą Tapatalk 2
  9. DPF raczej nie powoduje takich problemów. Co nie zmienia faktu że przydało by się aby przyjrzeć mu się bliżej gdyż 1200 km i zapełnienie w 50 % to jakiś błąd. Obstawiam EGR - sposób na sprawdzenie EGR znajdziesz na forum. Jeśli dobrze pamiętam to odłącz go na chwile i pojeździć trochę trzeba. Jak będzie dobrze to winny EGR. Chekiem na desce się nie przejmuj. Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  10. Ja nie był bym pewien tych wtrysków. Dziś byłem w zaprzyjaźniony warsztacie gdzie 2 mechaników ma vectry z19dt. Obaj na coś narzekają. Jeden ma problem z opalaniem , drugi natomiast zmaga się ze spalaniem w okolicy 10 - 11 L / 100 Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  11. Panowie potrzebuje pomocy bo już zgłupiałem. Potrzebuje sprężyny na przód i tył. czy dobrze rozumuje że na przednią oś : RH2661 tylna oś : RJ6222 według mojego numer vin z końcówką 61040666 zawieszenie normalne nie obniżane. z19dt 2005 kombi
  12. W takim razie odpowiedz na twoje pytanie brzmi tak. Większość mocnych "dizli" ma turbo ze zmienną geometrią. Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  13. Panowie. Aby nie być goło słownym wygrzebałem oto takie fakty z profilu pewnej firmy która jest powszechnie uważana za nie na gorszą w świecie chipowania aut. http://m.facebook.com/media/set/?set=a.609558392437145.1073741869.366898146703172&type=1&__user=100000351757646 Proszę sobie obejrzeć wykres i zobaczyć co można uzyskać ze 105 hp. Myślę że nasze z19dt nie może być sporo gorsze. Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  14. Michał mam gotowca na 150 hp i jestem w niebo wzięty. Spalanie po 5000 km po chipie w mieście mam 7.7 . Seryjne turbo daje radę wydaje mi się że nie ma co się pchać na siłę w koszty. Chyba ze padło seryjne turbo to może jakaś hybryda od Coobcia do tego dobry fmic.pl + program i myślę że 190 - 200 km było by do ugrania. Ale w tedy o spalaniu 6.7 zapomnij Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  15. Wygląda jak miejsce na pestke starego immobilizera. Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Create New...