Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrz74

Forumowicz
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About piotrz74

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okolice Wyszkowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VECTRA C KOMBI 1.9 CDTI 120 KM

Recent Profile Visitors

509 profile views
  1. rozwiązałeś problem z tym ładowaniem
  2. Witam U mnie również od jakiegoś czasu pojawia się błąd p0621 **********************ECU ID STARTS********************** Source Address: ECM Source Address: 0x000007E0 Identifier: 0x1311 System name: Z19DT Hardware number:81012868 Part Number:55566277 Software version number: HNPMS220_S Hardware manufacturer number: 0281014450 System description: 1037389371P485_O27 System description: BOSCH0100 Type approval number: B07012 Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ Programming Date: FFFFFFFF System description: 0x000070A0 Alpha code: HB Software version: HO27JDB2 ECU variant coding: 0x0000F9C0 Number of stored fault codes: 1 P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction (02) - Not present przeczytałem kilka tematów na forum i mam pytanie czy winny jest za to wyłącznie regulator napięcia (diody ok) . Wymieniłem alternator na używany i ten błąd nadal się pojawia. Zauważyłem w ukrytym memu że rano przy pierwszym uruchomieniu ładowanie wynosi 11-11,5v po kilkudziesięciu przejechanych metrach pojawia się na desce kontrolka braku ładowania gaszę i uruchamiam silnik ładowanie 14,4v. i tak mogę jeździć cały dzień bez błędu. Alternator to bosch 140A w nim siedzi regulator FOOM144109 obecnie w handlu występuje jako FOOM144160. Problem w tym że obecnie ten regulator jest nie do kupienia na forum piszą że włożenie zamiennika powoduje również wyświetlanie tego błędu. Jeżeli ktoś miał taki problem jak ja to proszę o informację co mogę jeszcze sprawdzić a może zamontował u siebie nieoryginalny regulator i problemu nie ma. Z góry dzięki za jakieś wskazówki.
  3. syrena bynajmniej w kombi jest za skrzynką z bezpiecznikami w bagażniku
  4. Witam Przeskoczyła mi iskra z ładowarki laptopa i opcom przestał działać. Może mi ktoś napisać co muszę ewentualnie kupić do naprawy i jak zdiagnozować uszkodzone elementy.
  5. Napiszę ci jak było u mnie. Zamykać mogłem otwierać już nie gdzieś wyczytałem że trzeba zaprogramować coś w modułach drzwiowych żeby to działało. Op-com nie wchodzi we wszystkie te moduły tylko tech (chyba że coś się zmieniło). Pojechałem do KonradS i on coś tam techem zaprogramował i działa. Napisz do niego może ci pomoże .
  6. można tu sobie poczytaj http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/128891-najnowsze-mapy-do-cd70/page-41
  7. w polifcie różnicy odcienia nie ma
  8. tu http://sklep.dixi-car.pl/przelacznik-vectra-p-6415.html
  9. Widać tą kostkę z góry niedaleko świec , dostęp jak to w DT marny ale wszystko robisz z góry
  10. Jeżeli masz błąd P0380 i masz nowe świece to sprawdź moduł grzania i fajki na świecach. U mnie winna była fajka sprawdzałem plusem po świecach i ok, wymieniłem moduł błąd jest dopiero po rozłączeniu kostki przed świecami i podaniu plusa na każdy pin wyszło że na jednym nie iskrzy. Wiązkę z fajkami wyciągnąłem podgiąłem blaszki w fajce i błędu brak.
  11. 100zł kosztuje nowy w ASO na forum ktoś sprzedawał też nowe po 80 czy 90 zł
×
×
  • Create New...