Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gizzy

Forumowicz
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Gizzy

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Audi A5 4x4 2.0 TFSI
  1. http://hajmig.pl/?page=search&s_mark=all&s_model=vectra&s_year_min=&s_year_max=&s_price_min=&s_price_max=&x=0&y=0 rzuć okiem
  2. J@recki, jaki typ czujki zamontowałeś, jakiś link np do strony z czujkami? Opisz pierwsze wrażenia z użytkowania tego modelu.
  3. brzydkie... ale o gustach się nie dyskutuje
  4. Yanic, pls wrzuć ten szablon, albo na PW. Druga sprawa - gdzieś wyczytałem, że nie wszystkie szklarnie VC mają otwory montażowe do siatki? Czy to prawda?
  5. http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=21872 poczytaj tu o pagid'ach
  6. faktycznie, ostatnie najlepsze, teraz tylko czekać na LEDy do szklarni
  7. Poszukaj na forum wątków poświęconych termostatom. Jest on po prawej stronie w komorze silnika. Na trasie powinieneś mieć temp ok. 83-87 stopni C. Jak będziesz uruchamiał kompa TECHem, to od razu tak, aby odpalić ukryte menu BC --> jest możliwy odczyt temp. silnika.
  8. Odczyt kompa to tylko informacyjnie będziesz wiedział ile spalasz i do zweryfikowania z realem. Sprawdź tak: 1. zatankuj na full 2. przejedź dość długą trasę 3. zatankuj znowu na full na tej samej stacji i najlepiej z tego samego dystrybutora. Zakładam, że skoro dużo masz trasy, to filtr cząstek stałych nie jest zatkany (o ile go masz, a w tym roczniku już powinien być). W zimie, jak nie masz osłony pod silnikiem i dodatkowo przy sporych mrozach rozgrzanie klekota to spory wyczyn i miarodajne będzie bardziej badanie jak się ociepli
  9. Na pierwszy rzut oka trochę dużo, 7,7 miałem na trasie z trumną na dachu i ponad 150km... Wiele zależy od techniki jazdy i czy jedziesz na pusto czy pełny. 1. uruchom sobie TECHem kompa, to zobaczysz spalanie. 2. sprawdź termostat. 3. na trasie używaj tempomatu (jak masz).
  10. Gizzy

    CB Radio w Vectrze C

    Nie jaram, a szczególnie w aucie , ale od czasu do czasu jakiś papierek jest do wywalenia, i tak po dziadowsku przez okno...?? Miałem focusa, to tam popiołki fabrycznie nie było i zamiast niej stały tony kubeczków po kawie udające śmietniczki. Syf i dziadostwo...
  11. Gizzy

    CB Radio w Vectrze C

    pomysł przedni, lepszy niż montaż pod klimą, bo przynajmniej kabel od gruchy nie przeszkadza w otworzeniu popiołki. szkoda tylko, że do realizacji, jak nie masz firmowego radia
  12. Wprawdzie zanim tu dotarłem, to już na PW odpisałem, ale skoro jest takie zainteresowanie, to: Sprawa jest banalnie prosta : musisz mieć lewarek OPC (ja kupiłem na Alledrogo) tu jest wprawdzie do Astry http://allegro.pl/it..._2_0_turbo.html, ale już jak widziałem ktoś odpisał, że od Astry nie pasuje, ale może to tylko kwestia podstawy, która w Astrze może być mniejsza oraz obwodu ramki mieszkazdejmujesz ramkę naokoło mieszka.podnosisz mieszek go góry, bez ściągania z lewarka demontowanego.odkręcasz 4 szt małych śrub torxów; na Alledrogo masz całe mechanizmy z podstawą, ale podstawy nawet nie trzeba zakładać, na tej aukcji widać właśnie otwory do zamocowania podstawy i nimi się nie przejmuj http://allegro.pl/it..._6_biegow.html. Po prostu wkręcisz w podstawę zamontowaną fabrycznie.zdejmujesz/odpinasz linki sterujące skrzyniąwyciągasz lewarek do góry, z jabłkiemmontaż w druga stronę w odwrotnej kolejnościPo zamontowaniu, jak masz blokadę skrzyni biegów typu "jakiś-tam-lock", musisz się pobawić z zapinaniem linek, aby tak ustawić ich długość, by blokada nie haczyła przy wkładaniu o mechanizm.
  13. Okazuje się że można przód i tył. W tzw międzyczasie rodzinnie nabyliśmy kolejną VC i Viki trafiła pod kompa, którym można aktywować przednie i tylne. Szczegółów za bardzo nie znam jaki to komp itp, bo nie byłem osobiście na tej operacji.
  14. Nie wiem z jakigo powodu chcesz się męczyć ze zmiana samej gałki? Zmieniałem u siebie gałke standard na OPC i siłą rzeczy konieczna była wymiana całego mecahnizmu. Bardzo łatwa operacja. Ja bym na Twoim miejsu jednak zmienił całość i bawił się z mieszkiem, niż walczył z zapieczoną gałką...
×
×
  • Create New...