Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

nikersik

Forumowicz
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About nikersik

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/19/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łomża
  • Zainteresowania
    Elektronika, komputery

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C 2007 Z18XER

Recent Profile Visitors

283 profile views
  1. Jesli zastanawiacie się nad VALEO to uważajcie. Teraźniejsze Valeo to nie te VALEo co idzie na pierwszy montaż. Moja przygoda z lampą prawą: Lewa też nie jest idealna. Ma tez cienie tylko bardziej rozproszone. Złożyłem odwołanie do odrzuconej reklamacji. Zobaczymy co będzie dalej. Mam nadzieję że reklamacja zostanie uznana a ta wada to tylko przypadek.
  2. Nie mówię o tym poziomym załamaniu. Chodzi mi o tą pionową szarą "łezkę" na środku. te zdjęcia to widok świecenia na jednolitej ścianie z jednego reflektora.
  3. Witam panowie. W styczniu tego roku kupiłem w sklepie nowe reflektory firmy VALEO do Vectry C Lift. Jeden z reflektorów (prawy) ma według mnie nieprawidłowy snop światła, pewnego rodzaju załamanie światła. Wkładałem różne żarówki i na każdej jest dokładnie tak samo. W styczniu też zareklamowałem reflektor. Reklamacja trwała do 18 marca. Niestety została odrzucona. W uzasadnieniu stwierdzono że reflektor jest sprawny Co sądzicie na podstawie zdjęcia. Jak wymusić na sklepie wymianę reflektora.
  4. Witajcie. Jakie sprężyny na przód do mojej vectry W0L0ZCF6871087818
  5. witam W0L0ZCF6871087818 jakie amorki przód i tył
  6. Ja miałem zamiennik. Wytrzymał niecały rok. Puścił na spawie/zgrzewie. Kupiłem oryginalny używany i na razie OK
  7. Ok. Dzięki. To raczej jest dobrze.Latem czasami mi wskakiwało na 0,8 l/h więc chyba dobrze mam
  8. Witam. Mam może troche głupie pytanie ale jakie powinno być w silniku Z18XER spalanie według komputera na postoju i wolnych obrotach? Wszystkie dodatkowe odbiorniki wyłączone (światła, ogrzewanie szyby i lusterek, klimatyzacja), silnik rozgrzany do normalnej temperatury. U mnie pokazuje 1l/godz, czasami spadnie do 0,9. Wydaje mi się że to trochę dużo. Jeśli to troche za dużo to co na to ma wpływ?
  9. https://www.google.pl/search?q=55567050&biw=1400&bih=764&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjowr7zi47KAhXk_HIKHb85D-oQsAQIGg 11 zdjęcie
  10. Na kompie zero błędów, koła zmienione jakieś 10 tyś temu, zaworki wymienione na używane ale te nowego typu. Drgania były przed wymiana powyższych elementów i są teraz. Z rzeczy do wymiany to mam nieduży luz na kole klimatyzacji i na kole pompy wody.
  11. Witam. Mój silnik na wolnych obrotach ma dość mocne wibracje. Drgania widac nawet na kole kierownicy. Poduszki silnika sprawdzone poza poduszką skrzyni tą pod akumulatorem. Czy te wibracje mogą pochodzić od sprzęgła?
  12. W klimie manualnej a nawet jeśli nie ma klimy to regulacja obrotów wentylatora dmuchawy jest skokowa wybierana przełącznikiem 0-4 czy 5. Wystarczy więc przełączać opór w postaci rezystorów drutowych. Stąd ten zielony to tylko drut oporowy z odczepami do wyboru wartości rezystancji w zależności ustawionych obrotów przełącznikiem. Przy klimatroniku regulacja obrotów wentylatora jest płynna i regulowana przez układ elektroniczny który dostosowuje prędkość wentylatora w zależności od zadanej temperatury i aktualnej temperatury w środku (oraz kilka jeszcze innych parametrów)Elektronika nie ma "ręki" która by przełączała pokrętło więc regulacja musi być elektroniczna. W tym drugim regulatorze masz w środku kilka tranzystorów osadzonych na radiatorze (aluminiowy element), układy scalone, kondensatory i oporniki. Regulacja obrotów prawdopodobnie odbywa się na zasadzie sygnału PWM (elektronicy pewnie wiedzą o czym piszę). Najczęściej w tym elektronicznym regulatorze przepalają sie tranzystory i pewnie da się je wymienić.
  13. Różnie? To znaczy może się dać lub nie - tak? Od czego to zależy?
×
×
  • Create New...