Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

barmii

Forumowicz
  • Ilość treści

    939
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

barmii wygrał w ostatnim dniu 2 Luty

barmii ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

47 Best

O barmii

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cosmo 120KM 2006/7

Ostatnio na profilu byli

880 wyświetleń profilu
  1. Po wprowadzeniu przez UE obowiązku montażu systemu w nowych autach jest szansa zarobić i uszczknąć potentatom w branży.
  2. Te są fajne, bo mają wymienne zaworki, ale cena nie zachęca do kupowania. Akurat od tego sprzedającego wyglądają jak oryginały, gdybym nie dostał przesyłki z Chin to bym myślał, że rzeczywiście oryginały. Nawet nalepki jak w oryginale. A brałem komplet 4 szt. i chodzą cały sezon idealnie.
  3. Wiem, że temat jest obszerny, ale przejrzyj błędy z wcześniejszych postów. Twoje nie bardzo mi pasują do awarii CIMa. Ja miałem takie https://forum.vectraklub.pl/topic/74106-naprawa-cim/?page=77 Tu więcej błędów https://forum.vectraklub.pl/topic/212549-gasnące-zegary-kolejny-przypadek/ Przelutowanie procesora i praktycznie całej płytki temat załatwiło, ale u Ciebie raczej to nie cim. Takie jest moje zdanie
  4. O to jak testowałem naprawiony sterownik (w sumie cały piecyk). Może filmik komuś się przyda https://photos.app.goo.gl/GFMCayV4u7Jfbd4A7
  5. Nie oburzaj się. Gdy człowiek szuka pomocy, a Ty stwierdzasz, że próbuje wciskać swoje mądrości. Pyta jak ma być bo po prostu tego nie wie. Więcej zrozumienia.
  6. Dokładnie, tak jak Tomaszek pisze, zrób diagnostykę techem. Jeśli będzie pokazywało błędy, to pół biedy, będzie wiadomo gdzie szukać. Gorzej jak nie pokaże żadnych błędów, a temperatury czujników będą znacznie odbiegać od temperatury płynu chłodniczego, to na 99% sterownik walnięty i to nie złącze, ale gdzieś głębiej.
  7. Chłop kupił techa, kupił oryginalne przewody, rozebrał pół auta, siedzi za granicą, chce zrobić jak w oryginale. Temu tyle walczy i takie rady to mu nie pomagają.
  8. Racja. A może są przesunięcia na wałku przez złe ustawienia wybieraka. Biegi normalnie wchodzą.
  9. U mnie były oryginalnie timkena, jak w innych trudno powiedzieć. Gdzieś wyczytałem, że były dwie wytwórnie tych skrzyń, więc możliwe, że różne stosowali łożyska. Tylko zauważ, że wałek sprzęgłowy jest najdłuższy, najcieńszy i podparty w trzech miejscach. Tam łożysko zamykające zużywa się najmniej. Jeśli huczy to może mieć uszkodzone jakieś koło zębate.
  10. Jak dla mnie klasyczne objawy zużytych łożysk zamykających wałków atakujących. Pewnie i na wałku sprzęgłowym łożysko lekko rozwalone. Co do łożysk to polecam sieć hurtowni PREMA, a łożyska tylko timkena z metalowym wiankiem. Nie kupuj zestawów naprawczych bo mają plastikowe wianki i wychodzą drożej. Poczytaj temat od początku i zajrzyj na stronę https://www.skrzynie.com.pl/skrzynie-biegow-opel-typ-m20.html
  11. Bez techa lub boscha, to szukanie na ślepo. Trzeba posprawdzać wskazania temperatur na zimnym silniku i tuż przed zatrzymaniem piecyka. Jeśli odbiegają znacznie od temperatury otoczenia na plus lub minus i to w zakresie ok. 100°, to z reguły winny jest sterownik. Temperatura czujnika przegrzania jest drugorzędna. Może się różnić na plus ok. 30-50°.
  12. To chyba nie jest taki wielki problem. Ale nie wiadomo, czy czegoś w międzyczasie małe rączki nie poprawiły. Po dwóch użytkowania latach moje spostrzeżenia co do tego sprzętu, są takie, że jest sporo niedoróbek w przypadku radyjek dedykowanych do vectry. M.in. nie spasowane czoło ramki pod odpowiednim kątem, górny pasek narzędzi niewidoczny w normalnej pozycji za kierownicą. Brakuje mi logiki zapłonu, tzn. załączenia radia bez kluczyka i rozłączania po jakimś czasie. Jako nawigacja to wyświetlacz jest za nisko, co odwraca uwagę od drogi. Jakość dźwięku nie powala. Ale na razie nie demontuję, bo przyzwyczaiłem się do kamery parkowania.
  13. Nie wiem jak konkretnie w przypadku Twego modelu radia, ale w przedliftach Chińczycy uwzględnili działanie przycisków kierownicy do obsługi radia. Nawet we wiązce są odpowiednie przewody do zmostkowania. Dlatego też dają w zestawie dwie różne wiązki, tj. do przedlifta i polifta.
  14. Faktycznie tak było. Ale to nie pierwszy taki przypadek z forum.
×
×
  • Utwórz nowe...