Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

barmii

Forumowicz
  • Zawartość

    889
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    6

barmii wygrał w ostatnim dniu 1 Wrzesień 2017

barmii ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

42 Best

O barmii

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cosmo 120KM 2006/7

Ostatnio na profilu byli

804 wyświetleń profilu
  1. Na 100% sterownik do poprawki. Z obserwacji piecyka na nowym sterowniku stwierdzam, że piecyk potrafi pracować nawet do 82° temperatury płynu, tylko na wolnych obrotach, może 2 cyknięcia pompki paliwowej na sekundę.
  2. I kolejny sterownik uratowany. Tym razem procesor już wcześniej był lutowany, więc diabeł tkwi w tych małych szczegółach. W sumie na jednej stronie prawie 200 pól lutowniczych i na drugiej prawie 240. Ponad 6 godzin roboty, ale jaka satysfakcja. Teraz jestem skłonny stwierdzić, ze 90% problemów ogrzewania postojowego to sterownik.
  3. Kolejny sterownik uratowany. Podejrzany okazał się m.in. procesor (kilka luźnych nóżek), ale nie wykluczam, że i inne elementy miały pęknięte lub zimne luty.
  4. Dzisiaj dalsze testy piecyka m.in. z pilota. Wszystko bez zarzutu.
  5. Mam jeszcze swoje dwa do zrobienia i trzeci nie mój. Ale sposób jest na te wredne sterowniki
  6. A mnie się udało postawić przedwczoraj na nogi jeden sterownik, ponad 4 godziny lutowania i poprawka lutów procesora, sprawdzenie pod mikroskopem. Dzisiaj testuję, chodzi idealnie.
  7. Masz może nr GM tego mocowania
  8. Musisz w TIS znaleźć schemat, odczytać nr linii i prześledzić do końca linię.
  9. 1- red (+12) 2- brown (masa) 3-blue-white (can) 6-yelow (pompka paliwa) Chyba tak, ale na 100% nie jestem pewien.
  10. niebiesko biały, a nie dwa zielone
  11. barmii

    Naprawa linki zmiany biegów

    Puściłem opis na maila Cezariusz11, może się podzielić.
  12. Też tak samo myślę. Rzuć fotkę komory silnika. Może coś się wymyśli.
  13. Poszukaj w googlach. Ja znalazłem kompletną instrukcja eberspachera do 1.9 cdti po angielsku i niemiecku.
×