Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

barmii

Forumowicz
  • Content Count

    952
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

barmii last won the day on February 2

barmii had the most liked content!

Community Reputation

48 Best

About barmii

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cosmo 120KM 2006/7

Recent Profile Visitors

944 profile views
  1. Też kiedyś miałem różne herezje w aucie po wymianie BCM z KD na NF. U mnie był problem z drzwiami i klapą bagażnika. NF był z angola i dopiero wgranie w BCMa nowego wsadu załatwiło wszystkie problemy. Wsad mi kiedyś przysłał Konrads z forum.
  2. Może czyszczenie i sprawdzenie ścieżek uratuje zamek. Nalot na płytce nawet jak robi zwarcie, to ma dużą rezystancje i temu niekoniecznie musiał uwalić całą elektronikę
  3. To masz łatwiznę. Trochę nerwów stracisz przy wyciąganiu i wkładaniu wiązki. Już nie pamiętam, ale chyba wyciągałem piny z kostki zamka.
  4. Wymiana wiązki od REC do zamka. Wymiana zamka. Wymiana rygla. Wymiana siłowników. Zmiana przegubów mocujących siłowniki w klapie lub wymiana klapy. Programowanie BCM i REC. Mi osobiście zajęło ok. 6 godzin.
  5. A dokładnie same stopki pod trzonkami żarówek. Robi się tam nagar. U mnie sprawę załatwiło przewiercenie otworu, zaklepanie miedzianego nita i ocynowanie tego miejsca.
  6. Kiedyś kupiłem za 120 zł, ale gość chyba nie do końca wiedział co sprzedawał. Natomiast jest tych zamków coraz mniej i dużo niesprawnych, trzeba uważać przy kupowaniu.
  7. Szukać można, ale ciężka sprawa i cena powala https://allegro.pl/oferta/zamek-klapy-elektrycznej-opel-vectra-c-24467824-8039303049. Ostatnio naprawiałem kilka różnych elektrycznych gadżetów samochodowych: zamki, elektryczne lusterka. Głównym problemem okazywały się zaśniedziałe piny, zawalone syfem (kurz, smar, pył ze szczotek) silniczki. Naprawy polegały na rozebraniu, czyszczeniu, smarowaniu i złożeniu. Dlatego zawsze warto rozebrać i sprawdzić.
  8. Poza tym przy montażu chińczyka, trzeba lekko zdemolować metalowy koszyk na radio. I jeszcze kilka różnych przeróbek trzeba zrobić, żeby wszystko działało. To nie jest tak szybka i prosta robota jak pokazują na youtube. Oczywiście jeśli chce się zrobić to solidnie.
  9. Na 100% ma dzióbek, i dolną krawędź wysuniętą. Widać na schematach z wymiarami. Dolną krawędź można na siłę naciągnąć. Może jutro zamieszczę na youtube filmik, jak to u mnie wygląda
  10. Szukałem, ale nie występują. Teoretycznie serwo jest nierozbieralne. Podejrzewam, że wystarczyłoby wymienić sprężynę powrotną.
  11. https://www.eco-torque.co.uk/single-post/2016/12/02/M32-GEARBOX-Everything-You-Need-To-Know-About-Uprated-Bearings-End-Casing
  12. Możesz mieć z mocniejszymi łożyskami. Taką pokrywę skrzyni można do stać w UK. Widziałem filmik z tuningu astry z mocniejszym silnikiem i z tą skrzynią. Rożnicę widać z zewnątrz gołym okiem.
  13. Ten zestaw na pewno się przyda w ogóle do ściągania łożysk, ale do bieżni z pokrywy to można zrobić przyrząd za jakieś 10 zł. Przyślij na PW maila to wyślę fotki.
  14. Po wprowadzeniu przez UE obowiązku montażu systemu w nowych autach jest szansa zarobić i uszczknąć potentatom w branży.
  15. Te są fajne, bo mają wymienne zaworki, ale cena nie zachęca do kupowania. Akurat od tego sprzedającego wyglądają jak oryginały, gdybym nie dostał przesyłki z Chin to bym myślał, że rzeczywiście oryginały. Nawet nalepki jak w oryginale. A brałem komplet 4 szt. i chodzą cały sezon idealnie.
×
×
  • Create New...