Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

barmii

Forumowicz
  • Posts

    1088
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

barmii last won the day on February 24

barmii had the most liked content!

1 Follower

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cosmo 120KM 2006/7

Recent Profile Visitors

1413 profile views

barmii's Achievements

Specjalista początkujacy

Specjalista początkujacy (4/7)

67

Reputation

  1. Mam pytanko, czy ktoś testował pompę wspomagania bez podłączania hydrauliki. Pytam bo planuję wymianę pompy wspomagania i pompę którą docelowo chcę założyć (używkę) rozebrałem do sprawdzenia. W części suchej tj. w obudowie stojana/wirnika tam gdzie jest elektronika było trochę wody na elektronice i elementach ruchomych. Elektronika nie miała przebarwień czy nalotów, połączenia lutownicze też w porządku. W części mokrej natomiast było dużo czarnego oleju z drobinami metalu. Przypominało to lakier metalik. Wszystko oczyściłem i przesmarowałem, koła zębate pompy chodzą bez oporów. Po podpięciu tej pompy do wtyczki zasilającej i sterującej opcom pokazuje obroty w zakresie 2254. Prawie identycznie jak w zamontowanej fabrycznie pompie. Natomiast pobór prądu w granicach 2,5A. Na fabrycznie zamontowanej 6,3A (oczywiście przy nieruchomej kierownicy). Co sądzicie o tych wynikach. Obie pompy nie pokazują żadnych błędów. Pompa na której jeżdżę kilka razy odmówiła posłuszeństwa i ma nadtopiony plastik w gnieździe zasilającym. Po wymianie kabla zasilającego na razie wszystko działa, ale nie wiem jak długo. Teraz mam zagwozdkę czy zmieniać, czy nie zmieniać.
  2. A gdzie kupowałeś? Piecyki w Vectrach raczej nie uszkadzają się od korozji, a sam z siebie też nie może się spalić.
  3. Podłączasz tylko paliwo i kostkę zasilającą bez wpinania w obieg wodny. Przez kilkadziesiąt sekund spokojnie piecyk wytrzyma temperaturę bez obiegu wodnego.
  4. Pewnie padł Ci sterownik i wymieniasz temu na inny piecyk. Ja żeby zaoszczędzić sobie czasu podłączyłbym ten nowo kupiony na sucho. Będziesz wiedział czy w tym nowo kupiony sterownik działa i zaoszczędzisz sobie pracy związanej z montażem.
  5. https://allegro.pl/oferta/dogrzewacz-webasto-opel-vectra-c-signum-1-9-cdti-11056748074 jak na tej aukcji
  6. Każda wersja silnika ma inny wydech. Ja musiałem przesunąć pompę wspomagania około 3 cm w stronę silnika i cały zestaw zmieścił się bez problemu. Do wersji 1.9 tłumik jest najdłuższy i idzie najpierw od piecyka prawie pionowo w dół, a w 3.0 od piecyka leci po skosie w kierunku pompy wspomagania.
  7. Jeździłem z takim piecykiem chyba ze trzy lata. Jedyny problem przy takiej kombinacji to montaż wydechu. Nawet stworzyłem z tego poradę.
  8. Dzięki. W sobotę przyjrzę się złączu.
  9. Złącze przy pompie ABS w stanie idealnym, już tam zaglądałem i robiąc jakieś modyfikacje, nie pamiętam już do czego, profilaktycznie przeczyściłem. Teraz chciałbym przeczyścić całe zasilanie i sterowanie pompy wspomagania, ale nie wiem gdzie jest najbliższe złącze, to znaczy gdzie wychodzi od pompy i jest jakiś duży bezpiecznik od tej pompy ale nie wiem gdzie umiejscowiony.
  10. Witam. Potrzebuję schematu jak przechodzi zasilanie pompy wspomagania (bezpieczniki, przekaźniki, złącza). Moim problemem jest błąd U2111 - brak komunikacji CAN z elektron. hydr. wspomag. kierown. (EHSP). Pojawił się kilka razy w odstępach kilkutygodniowych i brak jest wtedy wspomagania. Czyli coś się dzieje, ale nie wiem co.
  11. Na moim nr vin hurtownia GORDON pokazuje, że niby pasuje do wszystkich wersji silnikowych i jeszcze do fiata croma i saaba 9-3. Tylko brałbym poprawkę na te wskazania, bo np. w zestawach naprawczych tylnych zacisków pokazuje mi wersje 38 i 40 mm, jako alternatywne. Wszystkie nr GM które wklepałem z 7zap do GORDONA wskazują ten sam produkt Lucasa. Można wnioskować, że wszystkie serwa będą pasować. Osobiście szukałbym najmłodszego rocznika.
  12. Może dużo rzeczy nie pasować, np. otwór na pompę hamulcową, rozstaw otworów mocujących, skok tłoczka. Popatrz tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/z02/j/0/3-0/
  13. Jest dużo wersji. Szukaj po numerze na nalepce swego serwa. Zdarzały się przy takim samym silniku różne wersje zależnie od daty produkcji auta.
×
×
  • Create New...
UP