Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

barmii

Forumowicz
  • Content Count

    997
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

barmii last won the day on February 2 2019

barmii had the most liked content!

Community Reputation

54 Excellent

1 Follower

About barmii

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 1.9 cosmo 120KM 2006/7

Recent Profile Visitors

1117 profile views
  1. Dziś czwarty dzień robót przy Vectrze. Między innymi zdemontowałem sanki, wypiaskowałem i pomalowałem. Wymieniłem uszczelnienia na wale korbowym, wałku sprzęgłowym, półosiach. Dałem nowy wysprzęglik. Było trochę pod górkę, bo zblokowała się skrzynia przy wkładaniu wybieraka, więc musiałem ją rozbierać. Ale jestem na prostej
  2. Czasem tyle może nie wystarczyć. U mnie jedna partia zaadoptowała się gdzieś po 40 km w ciągu i jazdy ze średnią 80
  3. Wisiało ze trzy tygodnie, sam miałem zamiar kupić, ale po co mi piąty piecyk.
  4. https://allegro.pl/oferta/opel-vectra-c-webasto-24422560-b5ws-9131085275 Masz alternatywę. Kupuj zanim ktoś Cię wyprzedzi. Taniej nie będzie.
  5. Na szrocie ta kostka jest bardzo popularna w marce Volkswagena, klasyczna dwupinowa nie tylko od wtrysków ale i innych złączy w komorze silnika, znajdziesz bez problemu. A na Allegro jest sprzedający Gelson Mandela, to u niego na pewno znajdziesz nówki razem z pinami do zarobienia.
  6. Wiem, że PIOTREK29 ma piecyk w VC 2.0T GTS i Rycerz;-) w Signum 2.0T, bo robiłem im sterowniki, napisz do nich na PW. Z tego co wiem, to piecyki zasadniczo z zewnątrz niczym się nie różnią. Główne różnice są króćcu podającym paliwo ( benzyna ma okrągły otworek ok. 1,5 mm, ON ma poprzeczny rowek) i w sitku ( benzyna nie ma kołnierza). PIOTREK29 mówił, że inny jest palnik w komorze spalania https://forum.vectraklub.pl/uploads/monthly_2020_01/20181106_171505(resized).jpg.b8f73d05356c36856a0b4285b17cdefd.jpg. Co do sterowników to płytki w nich są identyczne i mają takie same wersje oprogramowania. Gdzieś w tym temacie wklejałem tabelkę z zestawieniem. Możliwe, że soft na procesorze czymś się różni, ale tego nie wiem. Dieslowskie piecyki chodzą w silnikach benzynowych bez problemu, ale zabijają się nagarem. PIOTREK29 może więcej powiedzieć na ten temat bo jeździłem na obu rodzajach.
  7. Tak można, ale nie od razu zacznie prawidłowo pokazywać. Mi raz pokazywało po kilku kilometrach, a innym razem po 30km.
  8. Myślałeś o łożysku. Może też coś jest z mechanizmem od ręcznego.
  9. Podmiana samego piecyka teoretycznie zadziała, pod warunkiem, że zostawisz swój sterownik D5WZ, ponieważ elementy składowe piecyka tj. czujniki, sztyft, wentylator prawie identyczne. Główne pytanie, tylko po co to robić? Ale jeśli chcesz D3WS wsadzić z oryginalnym sterownikiem, to nie ma szans żeby zadziałało, bo po prostu nie zepniesz złączy.
  10. Od kilkudziesięciu groszy do 320 zł. I ta tania naprawa może być solidniejsza od tej drogiej. Żeby dobrze zrobić sterownik trzeba co najmniej poświęcić 6 godzin, nie licząc czasu na testy.
  11. Jak przystawić miernik do tego cienkiego zielonego tj. do can, i do masy to w stanie spoczynku powinno pokazywać jakiś 2,2 v, wystarczy że otworzysz drzwi samochodu albo włączysz panel klimy to będzie ci napięcie skakało od minusów do bodajże 6 plus, także bez oscyloskopu to nic nie zmierzysz, ale jak masz taki sygnał to znaczy że padnięty sterownik.
×
×
  • Create New...