Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Hypnotic

Forumowicz
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Hypnotic last won the day on May 3 2018

Hypnotic had the most liked content!

Community Reputation

15 Neutral

About Hypnotic

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/09/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

639 profile views
  1. Obstawiam, że czujnik ciśnienia doładowania czarny jak murzynek i dlatego wchodzi w tryb awaryjny.
  2. Przede wszystkim do sprawdzenia układ paliwowy i wtryskowy czy nie jest zapowietrzony. Jeśli odpala tylko na plaka to prawdopodobnie łapie powietrze. Swoją drogą błędy pompy lada chwila się pojawią skoro od miesiąca odpalasz go dziennie na plaka - niestety zapowietrzony układ i odpalanie auta w taki sposób zabija pompę PSG 16.
  3. Sprawdź czy nie ruszyłeś jakiegoś przewodu od świecy żarowej - są w pobliżu więc przy zmianie opaski mogłeś zahaczyć. Wąż pewnie do wymiany, swoje lata ma i będzie się pocił. Kosztuje parę złotych więc po wymianie problem zniknie.
  4. Czujnik zaznaczony na czerwono to czujnik ciśnienia atmosferycznego. Proszę nie mylić z czujnikiem ciśnienia doładowania lub czujnikiem ciśnienia w kolektorze. Powinien być zamocowany do obudowy filtra powietrza - są specjalne prowadnice na boku obudowy filtra (od strony kielicha) gdzie się go nasuwa na tym metalowym stelażu do którego jest przykręcony.
  5. Układ paliwowy odpowietrza się raz po wymianie pompy i powinno być od razu ok jeśli jest szczelny. Ja po wymianie pompy, dokładnym uszczelnieniu całego układu paliwowego i odpowietrzeniu układu nie miałem żadnego problemu. Samochód od razu odpalał i jeździł bez problemu. Pytanie zasadnicze u kogo pompa była robiona. Była regenerowana Twoja pompa elektronicznie oraz mechanicznie? Czy może została włożona inna używka? Zostały wymienione przelewy, uszczelki podkładki wtrysków, trawersów? Jeśli pompa była zatarta został oczyszczony cały układ paliwowy łącznie ze zbiornikiem paliwa? Jest mnóstwo elementów które mogą mieć wpływ na Twoje objawy więc trzeba sobie zadać pytanie czy zostało to wszystko fachowo zrobione zgodnie ze sztuką czy na odwal tylko żeby auto odpalało. Niestety mało jest fachowców którzy potrafią poprawnie diagnozować i naprawiać układy oraz pompy wtryskowe w silnikach DTI.
  6. Jak dla mnie tylko i wyłącznie Sachs. Mam przód i tył (amory + sprężyny) na Sachsie i jest bajka.
  7. Nie kupować. Sprężyny KYB na przód w VC/Signum mają wadę i powodują ściąganie.
  8. Jakieś minimalne korekty można zrobić, ale tak jak koledzy wyżej piszą teoretycznie z przodu nie ma regulacji kątów. I nawet jeśli coś się uda poruszyć i zmienić nie ma to żadnego wpływu na prowadzenie samochodu - przerabiałem temat mocno swego czasu jak walczyłem rok czasu ze ściąganiem auta.
  9. Nie pozostaje nic innego jak reklamować problem u tego kto programował sterownik, niech poprawia. Miałem parę dni temu wymienianą pompę wtryskową wraz ze sterownikiem i po montażu od razu wszystko działa jak należy. Sterownik u mnie był programowany "na stole" bez samochodu. Może u Ciebie jest problem z samym sterownikiem skoro to część używana.
  10. Ja bym się nie bawił w uszczelnianie. Chłodnica już swoje zrobiła i tylko wymiana. U mnie też się rozszczelniła na łączeniu z plastikiem, ale o jeździe można było zapomnieć bo wystarczyło, że otworzył się termostat i momentalnie płynu nie miałem. Jak będziesz kupował to celuj w wyższą półkę, NRF, Nissens, Valeo.
  11. Jak pojedziesz oszczędniej to może trochę wzrosnąć. Komputer sobie liczy wg. średniego i aktualnego spalania. Jednak wiadomo, że z upływem kilometrów będzie odpowiednio się zmniejszał.
  12. Range wyzerujesz jak wyjeździsz paliwo do zera :) To zasięg km przeliczony przez komputer, który możesz przejechać na obecnej ilości paliwa.
  13. Poczytaj: Wymieniałeś ostatnio jakieś elementy zawieszenia? Amortyzatory, sprężyny?
  14. Przy takim ustawieniu kątów jak masz teraz nic Ci nie pościna więc nie kombinuj z druciarstwem. Najważniejsza jest prawidłowa zbieżność, bo to ona ma największy wpływ na prawidłowe zużywanie się opon. Kątów nie masz idealnych i powiem Ci, że ja jeździłem dobre dwa lata na jeszcze większym minusie jeśli chodzi o PK tylnych kół i nic się z oponami nie działo. Tak jak pisałem wyżej jeśli chcesz mieć wartości kątów pochylenia idealne to na starych sprężynach tego nie osiągniesz.
  15. SACHS 998 027 (długość 357 mm) nr podwozia. od : 61000001 SACHS 998 028 (długość 366 mm) nr podwozia. do : 51999999, 48999999 Po VINIE Z katalogu SACHSA wynika, że będą 998 027.
×
×
  • Create New...