Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Hypnotic

Forumowicz
  • Zawartość

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

Hypnotic wygrał w ostatnim dniu 3 Maj 2018

Hypnotic ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

15 Neutral

O Hypnotic

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1990.03.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kędzierzyn-Koźle

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

579 wyświetleń profilu
  1. Hypnotic

    Nie odpala :(

    Układ paliwowy odpowietrza się raz po wymianie pompy i powinno być od razu ok jeśli jest szczelny. Ja po wymianie pompy, dokładnym uszczelnieniu całego układu paliwowego i odpowietrzeniu układu nie miałem żadnego problemu. Samochód od razu odpalał i jeździł bez problemu. Pytanie zasadnicze u kogo pompa była robiona. Była regenerowana Twoja pompa elektronicznie oraz mechanicznie? Czy może została włożona inna używka? Zostały wymienione przelewy, uszczelki podkładki wtrysków, trawersów? Jeśli pompa była zatarta został oczyszczony cały układ paliwowy łącznie ze zbiornikiem paliwa? Jest mnóstwo elementów które mogą mieć wpływ na Twoje objawy więc trzeba sobie zadać pytanie czy zostało to wszystko fachowo zrobione zgodnie ze sztuką czy na odwal tylko żeby auto odpalało. Niestety mało jest fachowców którzy potrafią poprawnie diagnozować i naprawiać układy oraz pompy wtryskowe w silnikach DTI.
  2. Hypnotic

    kat pochylenia

    Jak dla mnie tylko i wyłącznie Sachs. Mam przód i tył (amory + sprężyny) na Sachsie i jest bajka.
  3. Hypnotic

    kat pochylenia

    Nie kupować. Sprężyny KYB na przód w VC/Signum mają wadę i powodują ściąganie.
  4. Hypnotic

    kat pochylenia

    Jakieś minimalne korekty można zrobić, ale tak jak koledzy wyżej piszą teoretycznie z przodu nie ma regulacji kątów. I nawet jeśli coś się uda poruszyć i zmienić nie ma to żadnego wpływu na prowadzenie samochodu - przerabiałem temat mocno swego czasu jak walczyłem rok czasu ze ściąganiem auta.
  5. Nie pozostaje nic innego jak reklamować problem u tego kto programował sterownik, niech poprawia. Miałem parę dni temu wymienianą pompę wtryskową wraz ze sterownikiem i po montażu od razu wszystko działa jak należy. Sterownik u mnie był programowany "na stole" bez samochodu. Może u Ciebie jest problem z samym sterownikiem skoro to część używana.
  6. Hypnotic

    Nieszczelność chłodnicy

    Ja bym się nie bawił w uszczelnianie. Chłodnica już swoje zrobiła i tylko wymiana. U mnie też się rozszczelniła na łączeniu z plastikiem, ale o jeździe można było zapomnieć bo wystarczyło, że otworzył się termostat i momentalnie płynu nie miałem. Jak będziesz kupował to celuj w wyższą półkę, NRF, Nissens, Valeo.
  7. Hypnotic

    [Zamknięty]Zerowanie 'Range' w BC?

    Jak pojedziesz oszczędniej to może trochę wzrosnąć. Komputer sobie liczy wg. średniego i aktualnego spalania. Jednak wiadomo, że z upływem kilometrów będzie odpowiednio się zmniejszał.
  8. Hypnotic

    [Zamknięty]Zerowanie 'Range' w BC?

    Range wyzerujesz jak wyjeździsz paliwo do zera :) To zasięg km przeliczony przez komputer, który możesz przejechać na obecnej ilości paliwa.
  9. Hypnotic

    Vectra c sciaga na prawo

    Poczytaj: Wymieniałeś ostatnio jakieś elementy zawieszenia? Amortyzatory, sprężyny?
  10. Przy takim ustawieniu kątów jak masz teraz nic Ci nie pościna więc nie kombinuj z druciarstwem. Najważniejsza jest prawidłowa zbieżność, bo to ona ma największy wpływ na prawidłowe zużywanie się opon. Kątów nie masz idealnych i powiem Ci, że ja jeździłem dobre dwa lata na jeszcze większym minusie jeśli chodzi o PK tylnych kół i nic się z oponami nie działo. Tak jak pisałem wyżej jeśli chcesz mieć wartości kątów pochylenia idealne to na starych sprężynach tego nie osiągniesz.
  11. SACHS 998 027 (długość 357 mm) nr podwozia. od : 61000001 SACHS 998 028 (długość 366 mm) nr podwozia. do : 51999999, 48999999 Po VINIE Z katalogu SACHSA wynika, że będą 998 027.
  12. Hypnotic

    SPREZYNY

    SACHS 998 024 - wujek google i jazda. Z tego co widzę są dostępne wysyłkowo. Zawsze możesz dopytać na forum czy ktoś z osób handlujących nie ma. Możesz założyć 345mm tylko pytanie jak to będzie wyglądało względem tyłu. Jak założysz to może być ciężko oddać jak nie przypasują. W KYB nawet się nie pchaj jak chcesz żeby auto jeździło Ci prosto.
  13. Hypnotic

    Pływający tył samochodu.

    A reszta zawieszenia sprawdzona? Wahacze krótkie poprzeczne? tuleje wzdłużne ? Skoro pływa musi być gdzieś luz.
  14. Wrzuć wynik geometrii. Jeśli skończyła się regulacja na wahaczach i nie da się ustawić dobrze kątów tylnej osi to problem może leżeć w zużytych sprężynach.
  15. Będę miał chwilę to do nich podjadę, tylko proszę podpowiedz na co im zwrócić uwagę? Albo inaczej, jakie wartości kątów i zbieżności są idealne? Zbieżność z tyłu faktycznie do poprawy. Kąty nie zawsze z tyłu da się ustawić dobrze - na starych sprężynach u mnie skończyła się regulacja i miałem na każdym kole o pół stopnia za dużo na minusie. Dopiero po wymianie sprężyn kąty dało się ustawić książkowo. W każdym razie jedź, niech poprawiają.
×