Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kemoth

Forumowicz
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

kemoth last won the day on July 19 2018

kemoth had the most liked content!

Community Reputation

31 Best

About kemoth

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mielec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C Kombi Z19DT (DPF+EGR) + CK9894 + M32

Kontakt

Recent Profile Visitors

800 profile views
  1. Sprawdź jaką masz różnicę ciśnień na filtrze. W moim przypadku najpierw padł czujnik z którym dość długo jeździłem po okolicy w konsekwencji czego zapchał się DPF który nie mógł się wypalić. Skończyło się na wymianie czujnika różnicy ciśnień i czyszczeniu chemicznym zdemontowanego filtra.
  2. Wymieniam jak robię coś pod autem i widzę, że się gumy sypią. Tak jak widać - 2x do tłumika + 2x do rury DPF wisi na innych swoich gumach ale one są z jakiegoś czerwonego tworzywa i wyglądają na niezniszczalne.
  3. Mikoda jest z Częstochowy. Rottinger ma zakład produkcyjny koło Dębicy http://rotinger.com/gdzie-kupic/
  4. Najlepsza będzie ta która się połączy z tym elmem którego masz. Jest ich milion i musisz sam sobie zobaczyći i wybrać, niektóre są tylko po angielsku, niektóre są kalego spolszczone, inne są w języku polskim. Torqe, Piston, Car Scanner, Odb Arny - te kilka miałem w użyciu.
  5. Ja miałem problem z odkręceniem kranika ale jak już ruszył to poleciało. Odkręciłeś korek ze zbiorniczka wyrównawczego?
  6. Jak masz stary płyn w układzie hamulcowym to przy wysokich temperaturach się to może zdarzyć. Sam tak miałem. Wymiana płynu hamulcowego + odpowietrzenie załatwiła problem.
  7. Trudno mi to jakoś wyjaśnić tak obrazowo ale ty Suchy jesteś majster więc jak wkręcisz całość w imadło i zaczniesz to rozbijać to zobaczysz, że łatwo wychodzi. Jak pukniesz z jednej strony w stary krzyżak to z drugiej zacznie się miseczka wysuwać i już wtedy idzie jak ta lala 🙂
  8. Wymieniasz sam krzyżak. Prosta operacja w imadle.
  9. okolice 4:14 szukaj go na przednim pasie z lewej strony auta w okolicy puszki akumulatora do poczytania:
  10. Tak jest szybciej i nie blokujesz podnośnika. Odsysanie to widziałem jak na placu robią przed warsztatem. A jak masz filtr oleju z dojściem od góry to już na pewno będą chcieli robić odsysanie 🙂
  11. Koledze amortyzator wyszedł górą i zatrzymał się na masce... Takie auto nie powinno być dopuszczone do ruchu drogowego.
  12. A dokręciłeś śruby jak składałeś? Raz tak miałem - nieszczelność, słabo dokręcona śruba się wykręciła i wypadła.
  13. Tutaj i to koło kupiłem: https://sklepmotonet.eu/partscatalogue/dpv1046-dayco-kolo-pasowe-wal-korbowy,11-DPV1046-0042-03213-000000001-DAYDPV1046.aspx chyba ma nabite symbole, wyglądało konkretnie tak, że nie budziło wątpliwości co do oryginalności. Przejechałem z nim około 20 kkm
  14. Tego numeru szukasz? https://allegro.pl/oferta/kolo-pasowe-walu-korbowego-insignia-2-0-tdci-gm-7451976008 Dlaczego akurat od insigni?
  15. 10 min i zderzak zdjęty, kable są dość długie wiec nie pourywasz.
×
×
  • Create New...