Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kemoth

Forumowicz
  • Content Count

    780
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

kemoth last won the day on July 19 2018

kemoth had the most liked content!

Community Reputation

35 Best

About kemoth

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EPD

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C Kombi Z19DT (DPF+EGR) + CK9894 + M32

Recent Profile Visitors

986 profile views
  1. Wyciąłem plastyk od tyłu górnej kratki w zderzaku, tej z logo OPEL.
  2. Tam nie ma "materiału ciernego" Elektromagnes skleja stalowe powierzchnie. Odpowiednia szczelina jest konieczna do pracy przy wyłączonym kompresorze. Musi być "odpowiednia" (nie za duża) żeby też się to dobrze skleiło podczas załączenia.
  3. Oddaj do regeneracji koło i tarcze, wyszlifować, wypiaskować. Zobaczysz co z tego wyjdzie. Moim zdaniem była ustawiona zbyt duża szczelina i powierzchnie nie dolegały właściwie. Stąd korozja na elementach i właśnie możliwość lekkiego pokrzywienia tarczy.
  4. Zdemontuj zderzak, wyjmij reflektor. Zrób zdjęcia i pokaż co tam masz. Żeby zrobić "obejście na stałe" to musiał tam jakieś druciarstwo zastosować...
  5. Musisz wyjąć oprawkę żarówki kierunkowskazu i zobaczyć "co tam jest popalone" - blaszki w oprawce czy styki oprawki w lampie.
  6. Do sprawdzenie jest wiązka idąca do czujnika różnicy ciśnień oraz on sam. Ktoś kiedyś pisał o oporniku który się wpina we wtyczkę i można oszukać komputer, że jest prawidłowa różnica ciśnień. Jednak nie wiem o jakiej wartości ma być ten rezystor. Raz też wracałem z komputerem kasując co chwilę błąd aż się filtr wypalił.
  7. Koledzy - jak jest różnica między Ferodo FDB1931 a FDB1766? Zamówiłem FDB1931 Textary na tyle się kończą... ale 45kkm to i tak bardzo dobry wynik
  8. A jak na postoju zaczyna dymić na biało to chwilowe zużycie paliwa zwiększa się? Jeżeli tak, to wygląda jak źle wyprogramowany DPF który ma ochotę się wypalać...
  9. Rozwiązanie tematu - górna rolka prowadząca, SKF wytrzymała około dwa lata. Na krótkim pasku bez kompresora nie była chyba zbyt obciążona albo te siły się inaczej układały i nie piszczała. Ostatnio coś zaczęło popiskiwać więc zdecydowałem się na jej wymianę. Pasek 6PK założony i wszystko działa ekstra. Przez ostatnia wiosnę zdoktoryzowałem się z wymiany łożyska sprzęgła kompresora klimatyzacji. Przy pomocy przyrządów które mam zrobione robię to z zamkniętymi oczami na aucie
  10. DPF jest już stary i zasyfiony. Trzeba go wyczyścić mechanicznie przy użyciu chemii. Nie wiem dlaczego ubywa oleju ale nie ma to raczej związku z zapychaniem DPFa Masz mokry silnik gdzieś? A może spala olej...
  11. A czy tego typu rozwiązanie: nie jest wystarczające? Zastanawia mnie konieczność zastosowania tej konstrukcji...
  12. Nie ma pierścienie zabezpieczającego, nie jest potrzebny, mniejsza średnica i mniejsze siły tutaj działają niż w napędzie 4x4. Miseczki trzymają się na wcisk.
×
×
  • Create New...