Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kemoth

Forumowicz
  • Content Count

    815
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

kemoth last won the day on July 29

kemoth had the most liked content!

Community Reputation

39 Best

About kemoth

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    EPD

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C Kombi Z19DT (DPF+EGR) + CK9894 + M32

Recent Profile Visitors

1176 profile views
  1. Jaki pasek kupiłeś? Albo na nowym kole zębatym wału jest źle znak (wątpię) albo na pasku ta dolna kreska jest w niewłaściwym miejscu. Sam widzisz, że mając blokadę wału ten rozrząd jest bardzo łatwy do złożenia.
  2. Ok, dzięki Koledzy. Wiem, że powinno się dodawać się tyle oleju ile zostało odessane. Ten olej powinien być nowy bo na pewno przez lata traci swoje właściwości. Czy te maszyny do obsługi klimatyzacji ładują ten stary olej który odessały? Sorki za takie głupie pytania ale jestem zupełnym lajkonikiem jeżeli chodzi o serwisowanie klimatyzacji - nigdy się w to ni zagłębiałem zbytnio więc pora nadrobić zaległości w tym temacie.
  3. Cześć Koledzy. Wg informacji które udało mi się uzyskać to do sprężaki GM Harrison Delphi V5 powinno się aplikować olej PAG 150 (120 ml) oraz czynnik R134a (730 ml czy też gramów) Czy teraz wszyscy nabijają tym nowym czynnikiem R1234yf ? Do tego czynnika powinien być dodawany olej PAG 46 ND12. Czy ten olej można dodawać do sprężarki V5? Pytam się bo gdy zapytałem jednego "gościa od klimy" jaki daje olej odpowiedział, że "uniwersalny"... więc nie kontynuowałem dalej rozmowy. Nie chciałbym zatrzeć kompresora po dobiciu czynnika u jakiegoś "fachowca"
  4. Zap%$&#dalsz 180 na 7 letniej oponie.... miała prawo pęknąć mimo niewielkiego przebiegu rocznego jaki pokonujesz. Nawet stojąc na słońcu mieszanka gumowa się degraduje. Mam Ventus Prime 3 w identycznym rozmiarze 3 sezon, bez zastrzeżeń poza głośnością. Moim zdaniem są głośniejsze od dobrych zimówek. Mimo to je polecam i założył bym ten model ponownie nawet do droższego i mocniejszego auta. Nie przekraczam 150 km/h
  5. Nie wiem czy komuś to pomoże ale zastosowałem taki patent z wężem paliwowym fi 6 U mnie temat rozwiązany permanentnie.
  6. Koledzy, odgrzeję trochę temat. Czy tylna poduszka np.: LEMFÖRDER 30445 01 CORTECO 80000899 MEYLE 614 030 0019 jest identyczna dla skrzyni F40 oraz M32 dla silnika 1.9?
  7. Rozdzielacza nie polecę bo nie testowałem ale używam takiej ładowarki i siedzi pewnie w gnieździe: A z tyłu zamiast gniazda zapalniczki założyłem takie coś: To chyba definitywnie rozwiązało problemy z zasilaniem różnych urządzeń w aucie podczas wielogodzinnej trasy.
  8. Sorki za odkopanie ale chciałem zapytać czy @Dziadek vec próbowałeś coś w temacie EGR-a w silniku Z19DTH? Czy można zastosować "dość podobny" układ z przekaźnikiem?
  9. Podłóż kawałek drewna między sanki (nie wiem jak to jest zamontowane w 2.2) a ten fragment sprzęgła. Chodzi o miękkie podparcie, żeby nie pokrzywić. Jak wyjmiesz to sobie możesz na stole dorobić z blachy/płaskownika jakiś trzymacz który ułatwi zmontowanie całości do kupy.
  10. Cześć Koledzy. Zaczął mi się pocić na zgrzewie zbiorniczek wyrównawczy. Czy lepiej kupić używkę OE czy nowy zamiennik? Np. za stówkę mam Febi. Korek jest OK.
  11. Poszukaj po numerach OEM 0302569 (tylna) 0302568 (przednia) to wyskoczy jeszcze jakiś Swagi Febi w sklepie u Niemca.
  12. Dokładnie - na korku jest pewnie taki skos, pseudo gwint który, nazwijmy to "wypycha korek" co umożliwia jego przekręcenie o więcej niż 90 stopni. Lekkie pociągnięcie ułatwia obrót korka. Nie wyjmowałem go całego ale ktoś ogarnięty w mechanice wie o co chodzi.
  13. Mam w garażu takie soczewki z uszkodzonych mechanicznie reflektorów KIA Sportage. Jedną wyjętą, druga wciąż czeka na sekcję zwłok. Mogę pomierzyć wymiary jak ktoś chętny.
×
×
  • Create New...
UP