Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cipher

Forumowicz
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About cipher

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/21/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łomża

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Peugeot 406 2.0 HDi, Opel Signum 2.0 T `06

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. Zadzwoń do coobcia Google coobcio garage lub mava78 powinni mieć to w lepszej cenie. Nie polecam dorabiać. Skator który kupił ode mnie auto mówił ze puszczaly olej i zmieniał na oryginalne. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Mojemu znajomemu patencil radzikowski do audi 80 competition z przekładką silnka na 1.9 tdi 250 hp i 490 Nm. Zrobił mu kompletne sprzęgło sprężyna kevlar za 600 zł plus koszty nowych części.może tam uderzyć a może coś podpowie.
  3. Może być zawór pierburg przy turbo walniety jak po odpieciu aku wszystko wraca do normy.
  4. Moja membrana akurat była nowa i nie było potrzeby klejenia. Z tego co mówili to spokojnie 2 lata taka klejona wytrzyma. A nawet jakby to rok wytrzymało to i tak myślę że warto.
  5. W jednej z firm naprawiajcych turbo widziałem jak naklejali na klej odporny na temperaturę gumę trochę grubsza od gumy w balonie. Może warto pójść w tym kierunku
  6. U mnie Hana niebieska po programie na 270 hp nie dawała rady powyżej 4500 obrotów. Teraz mam Napoleony i przez rok padły mi 4 sztuki. Co prawda wymienili na nowe od reki i stwierdzili ze miałem egzemplarze testowe a te które dostałem na wymianę tych wad nie posiadają. Generalnie gaz strojony na hamowni 5 hp więcej niż na Pb z shella nitro plus.
  7. u mnie po zmianie jedynie turbiny na turbo z saaba wyszło 200 koni i jakieś 20 Nm więcej. ale ciężko powiedzieć czy była to zdrowa seria czy zasługa turbiny.
  8. Telepie całą budą przy dodawaniu gazu, od razu auto gaśnie bez gazu. Po przełączeniu na benzynę w dalszym ciągu są problemy bo wtryskiwacz jest otwarty i musi się cały gaz od reduktora do wtryskiwacza wypalić. Może to nawet doprowadzić do uszkodzenia kolektora. Jeździć się tak nie da. Błędy na kompie - wypadanie zapłonu Można dmuchać przez wtrysk ustami.
  9. dzisiaj padł mi 3 napoleon, na szczęście miałem 1 zapasowy, znowu to samo ciągle był otwarty. okazuje się że wszystkie z początku wypustu są wadliwe. ja załatwiłem je jeszcze jak nie miały homologacji i dostałem takie z napisem egzemplarz testowy. jutro wymieniam ten 3 na nowy.
  10. mi po 30 tyś padła jeden potem zaraz 2. zadzowniłem do białegostoku do producenta, umówiłem się i na 2 dzień wymienili do ręki oba bez paragonu. każdy wtryskiwacz ma numer partii ( produkcji) wybity i po nim ustalają gwarancję. proponuję zadzwonić i się dogadać. u mnie oba się przestały domykać - cały czas przepuszczały gaz.
  11. Dodam od siebie że w krymarze jak nie mieli membrany nowej to oklejali membranę balonem z grubej gumy. Podobno zadaje to egzamin.
  12. obroty falowały, silnik drżał na wolnych obrotach. Ja miałem hanę niebieską, jest już kilka lat na rynku, więc może jest coś jeszcze nowszego. Zadbaj o to aby wyciągnęli kolektor ssący do nawiercania dysz bo to podstawa.
  13. jeśli nie planujesz wymieniać turbiny i podnosić mocy to jeśli chce ci wtryski Hana niebieskie wstawić to będzie ok. proponowałbym wrzucić napoleony tylko są trochę droższe bo po około 140 zł za sztukę. u mnie po zmianie na nie znacząco poprawiły się wolne obroty.
  14. Dwumas luk 415 0319 10 sprzęgło luk 624 3270 19 lub kpl z wysprzeglikiem 624 3270 33. obejrzyj dokładnie wysprzeglik bo mi się dwa razy trafił uszkodzony i skrzynie musiałem 3 razy zrzucać.
  15. Oczywiście, że w ramach gwarancji.
×
×
  • Create New...