Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

itom

Forumowicz
  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

itom last won the day on June 29 2017

itom had the most liked content!

Community Reputation

32 Best

About itom

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday March 29

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    NDZ

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    vectra b caravan 2.6 Y26SE

Kontakt

  • GG
    39438181

Recent Profile Visitors

1832 profile views
  1. Na 7 mi smigaja bez problemu na innych nie sprawdzalem ale pewnie tez
  2. Kup sobie opcoma lub opel scanner i bedziesz mial swoje,za ta kase co wydales juz bys mial dawno 😜
  3. Odczytaj teraz ile masz kg na przeplywce na goracym
  4. Tak przy zwarciach kabli powinien byc check Kup sprawna ory boscha przeplywke i bedzie ok 😜
  5. Te psikadlo to kup sobie tak czy tak do regularnego czyszczenia dzieki czemu posmiga Ci dlugo Mozesz kupic uzywke byle bosch i 100℅ sprawny Kup na forum od pewnej osoby badz gdzies na grupach na fb Zwroc uwage na ksztalt wtyczki owal lub prostokat Przeplyw powinien byc 9-11 max 13 na rozgrzanym moze ciut wiecej ale to przy modzonych silnikach Krokowy ory jak masz to moge kupic jak Ci zbedny To co wymieniles to teraz masz pewne na lata 😜 a na przyszlosc to zawsze zaczyna sie od odczytow bledow i parametrow 😜
  6. Tps masz ok Czujnik jest pod srodkowym kolektorem ale mozna dojsc do niego bez zwalania ssaka Troche gimnastyki ale sie da Z prawej strony od strony pompy abs przyswiec sobie czyms pod ssaka i patrz od strony korka oleju,za niego, powinienes go zobaczyc
  7. Z pompa nie Odczytaj ta przeplywke, moze byc cos nie teges, odczytuje za duzy przelot,przepustnica nie jest wtedy z nia zgrana i gasnie Moze byc tez czujnik temp ten co wysyla info na ecu Rozumiem ze nie kreciles nic przy przepustnicy? Tak miernikiem przy aku bedzie ok
  8. Sprawdz jakie masz ladowanie po tym jak sie wlacza wentyle i ile kg/h powietrza zasysanego w przeplywce na jalowych przy okolo 90° To gasniecie masz przy jakiej temp?
  9. To ze chodzil normalnie nie znaczy ze nie mogles zrobic pomiarow Reset blokow uczacych robisz w odpowiedniej zakladce Tps i innych tez Push by Xperia Z
  10. Odczytaj temperature jaka masz przy tych objawach, zresetuj tps, bloki uczace i na rozgrzanym sprawdz jaki masz przeplyw na przeplywce i temp powietrza zasysanego Push by Xperia Z
  11. Jest zrobione bardzo kijowo bez pojecia i tyle Push by Xperia Z
  12. Zrobiles taki kibel ze slow brakuje Co ta rura Ci daje? Przeciez powierzchnia w otworze w ktorym siedzi rura jest przynajmniej 15x mniejsza od powierzchni zewnetrznej filtra ktora w tej chwili ciagnie gorace powietrze z silnika jak smok wawelski Najwieksza glupota na zamontowanie stozka w takiej pozycji jaka mogles zrobic To samo z moca ktora przybyla, bo ona jest ale w Twojej podswiadomosci Wez zrob to dobrze jesli juz chcesz miec stozek bo teraz to wiocha po calosci Push by Xperia Z
  13. Mam laczniki na sale, pw poszlo ;-) Push by Xperia Z
×
×
  • Create New...