Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wyntek

Forumowicz
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About wyntek

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C GTS 1.9 cdti 120KM
  1. Pierwszy punkt wygląda mi na duże nasycenie filtra DPF (jeżeli w ogóle jest) jeśli nie to niestety ale mechanicy mogą mieć racje. Sprawdź na słupku od pasażera jaka jest wartość 0,50 czy 1,4. Ale najważniejsze jest sczytanie błędów
  2. Sam zacznij od czyszczenia egr i przepustnicy instrukcje są na forum
  3. Jeśli to dobry zakład to powinni to zrobić, ale nie wiesz co dokładnie zrobili. Na początek odkręć sobie ten gruby waż co idzie do przepustnicy i zobacz jak tam wygląda
  4. Też tak miałem w 1.9dCi że podnosił sobie obroty z 850 na 950 i za cholere nie doszedłem do tego co to było. Paliwo wątpie, bo wlewałem wtedy na różnych stacjach (markowych) do tego jakiś środek czasami i to samo
  5. To nienormalne! mówiłeś że jezdziłeś z niesprawną turbiną i z tyłu kupa czernego dymu, a przed wstawieniem regenerowanej turbiny wyczyściłeś wszystkie wężę, intercooler i być może nawet kolektor? o przepustnicy i egr nie wspomne. Zakładająć że turbina po tej regeneracji jest sprawna
  6. Sorki moja wina, nie widziałem tego: *Edit ostatnio gdy jechałem na chwile włączyła mi się kontrolka samochodu z kluczem i zgasła
  7. -25 st dobrze że wogóle odpalił. Z moim stanem aku przy -15 był by problem
  8. no i dobrze znalazłeś, na 99% winny jest EGR, komputer nie zawsze wywala błąd. Idzi na razie po najniższej lini oporu i zaślep go, DPF-a nie masz to sie nic nie stanie nawet jak byś jeżdził tydzień
  9. Nie odpowiem ci na pytanie, ale powiem ci jedno ,,starsze samochody były lepsze'' fakt te nowsze może lepiej jeżdżą ,mają większą moc, spalanie: nie koniecznie mniejsze. Awaryjność tych nowych diesli każdy wie jaka jest, po prostu dużo elektroniki i ekologia. Dlatego większość szuka teraz benzynki, ale tam też wkradał sie bezpośredni wtrysk , turbo itp
  10. ojjj już nie przesadzaj ;-) ja mam c330 i wcale tak mocno nie dymi, widziałem naprawde wiele samochodów co kopciły gorzej
  11. oki dzieki bede miał na przyszłość ;-)
  12. A propo regeneracji, gdzie robią to najuczciwiej i dobrze???
  13. Wymiarów nie znam ale zawsze jak we warsztacie mi wymieniali to brali ta sarą na rozmiar i dopasowywali
  14. Jeśli wiesz że tą starą śrube odkrecisz na następną wymianę i ma dobry gwint to czemu nie. Uszczelka miedziana zawsze nowa
  15. Dobra dzisiaj pojade do mechanika żeby sprawdził mi to złącze, chociaż jak ostatnio jechałem i zaczął wypalać mi sie DPF to podczas jazdy wszystko było ok a jak stamąłem na światłach to silnik sie cały telepał, a wcześniej tego nie było po prostu spalanie 4.5h Byłem dzisiaj u mechanika i umówiłem się na jutro. Po mojej opowieści z tym klekotaniem i syczeniem nie widząć samochodu powiedział że to pewnie TDI ;-) he he On twierdzi że najprawdopodobniej intercooler albo jakiś waż ale to jutro będzie sie temu przyglądał. Dziwi mnie to troche bo silnik ma pełną moc
×
×
  • Create New...