Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ZOHAN

Forumowicz
  • Zawartość

    269
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

ZOHAN wygrał w ostatnim dniu 11 Grudzień 2013

ZOHAN ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

21 Neutral

1 obserwujący

O ZOHAN

  • Urodziny 1982.07.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kępno
  • Zainteresowania
    motoryzacja, praca Inter Cars, drobna mechanika

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC Kombi '06 1.9 150 +

Kontakt

  • GG
    780087

Ostatnio na profilu byli

1 957 wyświetleń profilu
  1. co mam ci powiedzieć.... udało Ci się
  2. na stronie intercars e-katalog lub u nich lauber Słupsk gwarancja to nie wszystko - nie znam ŻADNEGO DOBREGO producenta który regeneruje dobrze przekładnie, warunki gwarancji często skryte lub niezrozumiałe, nieczytelne
  3. Problem z czujnikami parkowania

    błędy?? druga sprawa przejrzeć każdy czujnik.. nawet głośniczek będzie spalony to nie będzie działać
  4. zwracam honor. Z 19 DT nie ma klap (8V) Z 19 DTJ ma klapy jest to 16V (ale występuje on w Astra H, Zafira....)
  5. Ja sam zaślepiam kolektory zobaczysz na OL isk na początku zwiększyłem moc (rwie się skubana że BeeMki nie dają rady ) potem wywaliłem EGR i DPF potem miałem problem z kolektorem wydechowym. sam robiłem wszystko i urwały się 2 szpilki, czyli planowanie kolektora wszystkie szpilki nowe... jak miałem spuszczony płyn to zrobiłem kolektor wydechowy wymieniłem płyn i zmieniłem kolektor ssący na zaślepiony nie ma się co wypalać nie mam problemów spalanie... średnia prędkość 74km trasa 364km spalanie 6,7L/100km większość prędkości było ponad 100km/h wyprzedzanie gwałtowne jak lubie trasa Chorwacja 3500km wyszło spalanie 6,2L/100km raz zszedłem tylko na 5,7L/100km gdy prędkości były 80-100km/h i głaskanie pedału gazu
  6. 120km 16v jak najbardziej ma klapy takie same jak w 1.9 150 km
  7. Wadliwy termostat, zapowietrzenie się układu chłodzenia, mało danych.... Wymieniałeś płyn, spuszczałeś? a wcześniej się coś działo..? wiesz.. na odległość Ci nikt nie pomoże nie naprawi samo się też nie zrobi ale żeby podpowiedzieć musi być szerszy opis co dokładnie robiłeś co wymieniałeś itd.
  8. Po co sprzedałeś Beemke? VC o wiele cichsza od AH w sam odpowiedziałeś sobie że VC stoi wyżej klase od AH ale VC jest dłuższa i bardziej komfortowa. Ostatnio jechałem z kumplem po S8 i stwierdził że mu coś szumi przy 200km/h i stwierdził że to lusterka. nic więcej mu nie przeszkadzało.
  9. Intensywnie prosisz się żeby klapy dalej żłobiły kolektor aż powpadają klapy. Dostałem na dniach kolektor jak jakiś magik tak długo jeździł że klapa była przechylona bo co spadała mu listwa to ją zakładał jak się wytarła to kupił listwe kolejną, aż klapa ustawiła się pod kątem i zablokowała się (przestała się obracać a przedmuch jak stąd do Chin) Teraz dostałem kolektor co klapy były uszczelnione jakimś klejem, silikonem....... nic nie będę więcej mówił.. Ktoś go rozebrał i wyczyścił ale takich jap dziur przewiewów na kolektorze narobił bo nie wyciągnął uszczelki, a na nią położył warstwę jakiegoś silikonu.
  10. Święta racja!! A dałeś po spawaniu do wygrzania do pieca? Jak nie to zrobiłeś goowno a nie porządną robote A mu tu właśnie o takich porządnych robótkach rozmawiamy.
  11. nie, ja robie na innych podzespołach są pewniejsze
  12. racja..... sam sobie odpowiadasz na pytania
  13. Panowie.. nie trzeba wymieniać na nowy bo to nic nie da (chyba że ci zginie). Nie ma tam jakiś uszczelek dziwnych, a ta część się nie popsuje - jedynie można zerwać gwint, a ten prędzej wykruszy się z obudowy aluminiowej czyli z kolektora. Jeśli doszłoby do tego to wkleisz na poxiline, poxipol czy coś podobnego może do metali. Wykręcaj to nasadką i pokrętłem w kształcie litery T, równo zaprzyj się i ciągnij za oba końce i nic się nie stanie! Będzie szło ciężko ale gładko bo jest tam stary uszczelniający klej.
  14. bez obaw może się zamulić i przestać ciec. jeżeli cię to mocno drażni musisz: 1. wyposażyć się w klej do śrub (obojętnie jaka zrywalność) 2. upuścić płynu na tyle żeby nie stał w tym miejscu 3. bierzesz klucz nasad 13mm wykręć to 4. wyczyść ten króciec na gwincie z kleju i to samo w kolektorze (musi być sucho bez płynu) 5. nałóż klej do gwintów na króciec (powiedzmy na 2 pierwsze zwoje u dołu) 6. wkręć i dolej płynu
  15. Przyjacielu to nie tulejka, a króciec wodny płynu chłodniczego odpowietrzenia głowicy.
×