Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Coobcio

Forumowicz
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

4 Followers

About Coobcio

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/16/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Grochów
  • Zainteresowania
    Modyfikacje i Tuning Aut :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SAAB 9-5 2,3T 296KM i 448Nm, Nissan 350Z...

Kontakt

Recent Profile Visitors

2432 profile views

Single Status Update

See all updates by Coobcio

  1. Witam

    Mam małe pytanie borykam się od kupna czyli od jakiś 5-ciu z wyłączająca się turbiną(z20net); poniżej naprawy jakie dokonałem

    Wymiana elektro zaworów;

    Wymiana gorącej strony turbo( przycinająca się dźwignia sterująca grzybkiem upustowym)

    i teraz moje pytanie po podpięciu op-com i odczytu doładowania na każdym biegu pompuje nawet do 210khp; wiem że to nie jest normalne ciśnienie pracy tego silnika, czy mogę mieć jakieś korekty porobione w sofcie przed wcześniejszych właścicieli? 

    nie mogę sobie z tym poradzić a sprzedaż auta uważam za ostateczność; i drogę na skróty.  

×
×
  • Create New...
UP