Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Coobcio

Forumowicz
  • Zawartość

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

2 obserwujących

O Coobcio

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1983.12.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Grochów
  • Zainteresowania
    Modyfikacje i Tuning Aut :)

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SAAB 9-5 2,3T 296KM i 448Nm, Nissan 350Z...

Ostatnio na profilu byli

1 622 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Coobcio

  1. Witam

    Mam małe pytanie borykam się od kupna czyli od jakiś 5-ciu z wyłączająca się turbiną(z20net); poniżej naprawy jakie dokonałem

    Wymiana elektro zaworów;

    Wymiana gorącej strony turbo( przycinająca się dźwignia sterująca grzybkiem upustowym)

    i teraz moje pytanie po podpięciu op-com i odczytu doładowania na każdym biegu pompuje nawet do 210khp; wiem że to nie jest normalne ciśnienie pracy tego silnika, czy mogę mieć jakieś korekty porobione w sofcie przed wcześniejszych właścicieli? 

    nie mogę sobie z tym poradzić a sprzedaż auta uważam za ostateczność; i drogę na skróty.  

×