Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Coobcio

Forumowicz
  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

3 Followers

About Coobcio

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/16/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa-Grochów
  • Zainteresowania
    Modyfikacje i Tuning Aut :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    SAAB 9-5 2,3T 296KM i 448Nm, Nissan 350Z...

Kontakt

Recent Profile Visitors

1785 profile views
  1. Witam

    Mam małe pytanie borykam się od kupna czyli od jakiś 5-ciu z wyłączająca się turbiną(z20net); poniżej naprawy jakie dokonałem

    Wymiana elektro zaworów;

    Wymiana gorącej strony turbo( przycinająca się dźwignia sterująca grzybkiem upustowym)

    i teraz moje pytanie po podpięciu op-com i odczytu doładowania na każdym biegu pompuje nawet do 210khp; wiem że to nie jest normalne ciśnienie pracy tego silnika, czy mogę mieć jakieś korekty porobione w sofcie przed wcześniejszych właścicieli? 

    nie mogę sobie z tym poradzić a sprzedaż auta uważam za ostateczność; i drogę na skróty.  

  2. Było wcześniej dać znać że masz problem z wydechem od forumowych przyjaciół pewno za pół ceny nowego zamiennika ogarnęło by się używeczkę z GTS-a !! Ps. Dopiero na przykładzie twojego auta się dowiedziałem że są dwa rodzaje układów wydechowych w Vectrze C 2.0 Turbo... Na wydechu z GTS-a cyferki na hamowni wyszły by na pewno lepsze i Ja bym był wtedy bardziej zadowolony - zawsze staram się wycisnąć co się da, żeby było to zrobionoe z głową, w pełni bezpiecznie, bez stuku i na optymalnym składzie AFR po prostu inne Vectry lepiej wychodziły i teraz wiemy już czemu tak było... Choć i tak źle nie jest, momentu wyszło tyle co ofetuje MAPTUNE dopiero w stwoim STAGE 5 a mocy trochę więcej jak w STAGE 2 http://www.maptun.com/tuningGuide.php?kategori=786&produkt=4740&model=4156&listorder=5
  3. Turbinka TD04HL-19T z żeliwkiem 6cm2 w starej generacji Saaba tak wstawała i na 1,4 bara tyle gnerowała: U Ciebie pewno ze 400obr.min szybciej wstanie
  4. Można wrzucić wirnik wydechowy HL i żeliwo z Saaba 5 albo 6cm2 ale wówczas trzeba je albo na stałe przyspawać do kolektora wydechowego albo zrobić jakąś redukcje... Ew. żeliwo z Volvo 7cm2 - wówczas do ok 365KM jest do osiagniecia Dwa dni nawet był
  5. Kat, seryjna puszka - jakby to zmodować to pewno ze 315KM by było jak w pewnym Saabie znad morza Ps. Turbina to najwęższe ogniwo w tej chwili, a co ciekawe do tych silników w stanach robią tuningowane wałki rozrządu No ale do 430-450KM myślę że seria wyda przy turbosprężarce klasy GT3071r...
  6. Rekordowo było 308KM: No ale dla bezpieczeństwa trzeba było cofnąć nieco zapłonu i tak to wyszło, na naszej hamowni z kiepskim nawiewem Aaaa można było jeszcze moda puszki powietrza zrobić polegającego na nawierceniu paru dziurek w seryjnej puszcze no i ciekawe bez katalizatora ile mocy by było
  7. Akuma do bagarnzika i w jej meisjce turbo - lepszego miejsca nie ma na to wiaderko, tak jak to jest w 2,8 V6 T
  8. Ludziska nie wrzucajcie takich kiepskich zamienników układu wydechowego: Bo mało mocy i niuta będziecie mieli za karę:
  9. 1) Na jakim paliwie śmigasz ? 2) Możesz mieć nie sprawny elektrozaworek od Turbiny (Aktoatora) 3) Możesz mieć nie sprawny elektrozaworek od baypasa Turbiny
  10. Nie kombinuj... Ja bym jedynie zapodał turbinę z EVO X i tyle 350KM i 480Nm z niej zrobił i gęba by się cieszyła i cieszyła Będzie Ci mało to wrzucisz kute tłoki no i się dmuchnie by było pod 400KM no i moment jakiś znośny by sprzęgło przeniosło, powiedzmy 520-530Nm...
  11. Sprawdzę u siebie na półce oznaczenie tych turbin hehe Jak się pomyliłem to pardą Ps. Stare saaby miały wirniki HL - jeszcze większe
  12. L - ma mniejszy wirnik wydechowy, nie bierz jej, Lki były tylko w poliftowych modelach 175KM i oznaczenie pełne to TD04L-11T Natomiast 14T (TD04H-14T) występowały we wszystkich wersjach 210KM - i tego poszukujemy
  13. U Verdego moc maks jest bardzo nisko przy 4900 a powyżej tych obr zdycha... Kolektor wydechowy poliftowy zrobił by tu robotę oj zrobił... Może maks moc by nie wzrosła ale miejscami od tych 5000obr.min do odcinki doszło by po 15-20KM tym samym prostując przebieg momentu i mocy... Tak to u niego wygląda:
×
×
  • Create New...