Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ac12

Forumowicz
  • Zawartość

    219
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

ac12 wygrał w ostatnim dniu 6 Lipiec 2014

ac12 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

25 Best

3 obserwujących

O ac12

  • Urodziny 1975.10.12

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    okol. Złotoryi

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B 2001 Z18XE Kombi

Ostatnio na profilu byli

1 291 wyświetleń profilu
  1. Zdejmij pasek napędu pompy i alternatora i wtedy posłuchaj. Jak się dźwięk zmienia przy skręcaniu kół to najpewniej pompa wspomagania się kończy.
  2. Na przewód wysprzęglika wchodzi taka uszczelka. Stara zazwyczaj zostaje w odpowietrzniku i trzeba ją wydłubać. Tutaj masz trochę zdjęć.
  3. Demontaż zegarów by dostć sie do Ti-da

    https://www.youtube.com/watch?v=_h8UDxRxyVo
  4. Tranzystor

    Najlepiej kup tu: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?string=MJ11015&us_id=7115530&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-3-0511
  5. Samodzielne programowanie MID'a

    Już od jakichś dwóch lat jest wersja 1.1.158. Doszła obsługa dodatkowych aut i trochę błędów pousuwałem. Mam jeszcze wersję z obsługą Astry F, ale nie miałem na kim testować więc na razie jej nie udostępniam. Aktualna wersja na PW. Pozdrawiam, Adam
  6. Samodzielne programowanie MID'a

    Program wysłany na PW. Pozdrawiam
  7. Wysokie chwilowe spalanie 2.0 DTI

    No to wygląda na to, że będziesz musiał zaprogramować mida jeszcze raz, przynajmniej żeby mieć pewność czy pokazuje dobrze czy nie. Przy okazji możesz sobie wyłączyć pokazywanie błędu poziomowania ksenonów.
  8. Wysokie chwilowe spalanie 2.0 DTI

    Wsad jest albo źle odczytany przez Opel Scannera albo rzeczywiście jest coś w nim namieszane. Linijki są zdublowane i w dodatku na zapłonie jest inaczej niż na odpalonym. Ale mimo to komórka odpowiedzialna za przeliczanie zużycia paliwa jest prawidłowa. Mid tak ogólnie działa dalej normalnie?
  9. Wysokie chwilowe spalanie 2.0 DTI

    Kolega sam napisał, że na pełnym baku przejeżdża teraz mniej kilometrów więc silnik jednak więcej pali. Ale może rzeczywiście wsad jeszcze raz załadować, przynajmniej będzie wiadomo czy z midem był jakiś problem. Opel Scannerem raczej wsadu nie załadujesz, chyba, że masz jakąś nowszą wersję. Jednak z tego co pamiętam to można wsad odczytać więc jeśli Ci się uda to podeślij do sprawdzenia. Zaprogramować możesz tak jak Dziadek pisał, przerobionym vagiem i moim programem.
  10. Sprawdź jeszcze przekaźnik K60 (w puszce przed akumulatorem) włączający sprzęgło sprężarki. Najlepiej sprawdź cały obwód sprężarki. Zajrzyj do tego tematu: https://forum.vectraklub.pl/topic/197489-problem-z-klimą-po-rozgrzaniu-silnika/
  11. Wysokie chwilowe spalanie 2.0 DTI

    Wg mnie nie ma co grzebać przy midzie. Widać, że spalanie jest rzeczywiście większe więc usterki musisz nadal szukać w silniku.
  12. Samodzielne programowanie MID'a

    Jakie masz spalanie chwilowe? Prędkość średnią dobrze pokazuje? Dobrze pokazuje prędkość chwilową (w programie)? Spalanie średnie zależy od spalania chwilowego i prędkości, przeliczenie tego to już kwestia wsadu. Wskazywany zasięg też potem zależy od tych ustawień. Najlepiej jakbyś przesłał wsad odczytany aktualnie z MIDa. Popatrzę może coś źle się wgrywa.
  13. Samodzielne programowanie MID'a

    Mid od Zafiry nie będzie przekłamywał, ale trzeba zmienić cały wsad. Jeśli zostaną dane kalibracyjne od zbiornika paliwa to będzie przekłamywać właśnie na zasięgu bo będzie inny odczyt poziomu paliwa. Mid od Zafiry można przeprogramować w 100% na Vectrę.
  14. Witam myslisz ze twoimi pierwszymi programami da sie zczytac zawartosc z webasta??????

     

  15. Schematy z TISa: Z22SE - 2.pdf Z22SE - 2 - opis.pdf Z22SE - 1.pdf Z22SE - 1 - opis.pdf
×