Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

suhy

Forumowicz
  • Zawartość

    317
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Neutral

O suhy

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1987.03.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żagań/Lubin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1,9 CDTI 150KM 2004r. z DPF

Ostatnio na profilu byli

600 wyświetleń profilu
  1. Kierownica z wykrzyknikiem to problem ze wspomaganiem. Możliwe że paliwo zalało kostki przy zbiorniczku od wspomagania bo znajdują się wprost pod filtrem paliwa. Powypinaj i przeczyść wtyczki to może usterka ustąpi. A skoro pojawił się błąd to napisz jaki.
  2. Jak w temacie. Czy ktoś przerabiał już u siebie coś takiego i mógłby napisać jakiego rozmiaru i kształtu frez jest potrzebny. Pytam bo mam przedmuch na 4 cylindrze i podkładka miedziana nie może uszczelnić tego bo jest mała bruzda w głowicy pod podkładką. Zostaje jedynie frezowanie i dobranie odpowiednio grubszej podkładki.
  3. Podzwoń jeszcze po skupach katalizatorów i dpfów u siebie w okolicy może akurat mają taki filtr i przewód. Ja byłem na takim skupie koło bolesławca akurat do vectry mieli ale już tylko połowe.
  4. Z wysyłką dałem 130 złoty za ten przewód. Niema jakiejś specjalnej nazwy ale jest to "przewód metalowy do czujnika różnicy ciśnień filtra cząstek stałych". Ogólnie znalazłem tylko trzy osoby co by mi to sprzedały. Pierwsza osoba oferowała za 100 z wysyłką ale uszkodziła się przy demontażu. Druga osoba to ta co od niej kupiłem. A trzecia osoba proponowała za 250 + kw. Pomijam serwis opla który proponował kupno nowego filtra z którym jest ten przewód. Podejrzewam że jakiś specjalista od tłumików ogarnąłby ten temat ale u mnie takich niema,
  5. Kolego Pyrkonte gdybym tyle czekał aż ktoś sie tu odezwie to pewnie już bym był po wycince zapchanego DPF-a. Rurke wymieniłem na oryginalną używaną która do najtańszych nie należała a ponadto jest niedostępna chyba że z nowym filtrem. Dziwne że u Ciebie czuć spaliny.. może lepiej przyjrzyj się plecionce. U mnie gdyby nie to że ta rurka stukała o filtr to dowiedziałbym się pewnie o tej usterce w momencie gdy filtr by się zapchał i auto by nie chciało odpalać. Ostatecznie tak jak napisałem kupiłem używkę i obyło się bez błędów w komputerze bo zmieściłem się z wymianą pomiędzy wypaleniami. Co do rzeźbienia z przewodu hamulcowego to nie wiem czy to by się sprawdziło ze względu na temperatury panujące tam przy wypalaniu. Oryginalna rurka jest stalowa.
  6. Witam. Pękła mi rurka przy DPF w miejscu zaznaczonym na zdjęciu na zielono. Czy mozna gdzieś kupić samą taką rurkę? Jeżeli tak to gdzie? ewentualnie jaki nr części? No i najważniejsze czy filtr będzie się wypalał normalnie? Póki co żaden błąd się nie świeci. Nie mam możliwości monitorowania nasycenia filtra a do awarii doszło jakieś dwa dni temu (około 300 km zrobiłem).
  7. Miałbyś może taśme lusterko foto do kombi? Jaka cena +kw.

  8. suhy

    Klapy wirowe

    Tak. Bedzie pasowal poliftowy do przedlifta.
  9. suhy

    Stan filtra DPF po wypaleniu

    A olej wymieniles odrazu po wypalaniu awaryjnym? Bo taka jest procedura w tym przypadku. Co do wypalania sie filtra to u mnie wypala sie co 1150-1250 ale niewiem przy jakim nasyceniu i do ilu wypala. Jezde raczej 50/50 miasto/trasa.
  10. suhy

    Po wrzuceniu wstecznego gaśnie auto

    Skoro pojawia sie auto z kluczem to pierwsze co to podpiecie pod komputer. Podaj blad jaki sie pojawia.
  11. Mam pytanko odnosnie czyszczenia kolektora.. Czym najlepiej go uszczelnic po rozlozeniu do czyszczenia? Wystarczy zwykly sylikon czy trzeba cos specjalnego zastosowac? A moze lepiej sie pomeczyc z czyszczeniem i nie rozpolawiac? Wzglednie mam mase uszczelniajaca do mis olejowych jaki stosuje sie oryginalnie w VW to czy taka moze byc?
  12. Dokladnie taki. Dzieki za pomoc. To nic tylko kupowac i brac sie do roboty.
  13. Ja mam z kolei pytanko czy kolektor z alfy o fabrycznie zaslepionych klapach pasuje bez zadnych przerobek do vectry. Na zdjeciach zauwazylem tylko roznice w tym ze jest jedno dodatkowe mocowanie pod map sensorem takie jak do rozdzielacza paliwa. Mam okazje taki kupic w dobrej cenie i nie wiem czy jest sens a musze sie za to zabrac bo jabolowy kolektor juz z kazdej strony przepuszcza.
  14. Niewiem jak to wyglądało od strony ogrzewania bo u mnie to sie dzialo w środku lata ale jak odpalałem zimne auto to wszystko było ok dopóki auto nie złapało temperatury roboczej. Wtedy zaczynał mi się wachlarz temperatury i jak jechałem spokojnie to temperatura w miare się utrzymywała ale jak tylko jakiś postój czy jazda po mieście to drastycznie rosła. Sprawdzałem czujnik ale był ok wiec za radą forum obserwowałem w zbiorniczku wyrównawczym ten węzyk na górze czyli powrót. I jak auto miało do 80 stopni to normalnie waliło płynem na powrocie a powyżej 80 to już była loteria raz leciał raz nie a powyżej 90 stopni wogóle nie leciał plyn na powrocie. Po wymianie na pompe hepu w pełnym zakresie temperatur było ok. Po wymianie obejrzałem pompę skf która była i niby wszystko ok ale jak zagotowałem ją w garnku to wirnik sobie a oska sobie.
  15. Z tego co napisałeś rozumie że to już druga pompa wody i problem jest ten sam. Zastanawiam się tylko dlaczego wymieniłeś znowu na SKF skoro mają taką przypadłość? Wymieniałeś sam czy komuś zleciłeś? Dodam że u mnie też tak było że raz był obieg raz nie... spowodowane to było różnicą temperatur płynu "kurczenie i rozszerzane materiału" w związku z czym wirnik raz się obracał raz nie.
×