Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Devil_Peter

Forumowicz
  • Content Count

    377
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Devil_Peter

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/01/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żary

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Signum Z22YH

Kontakt

  • GG
    1758866

Recent Profile Visitors

786 profile views
  1. Tuleje sztywne są o wiele wytrzymalsze od wahliwych więc banan nie musi być niewiadomą jak dobry. Niestety Opel wycofał te sztywne tuleje które były solidne i można kupić banany tylko z wahliwa tuleja. Najlepiej poszukać używki banana na tuleje39mm i zmienić samą tuleje.
  2. Najlepiej kupić cały banan z tuleja 39
  3. Lemforder nie robi tulei do wahacza poprzecznego aluminiowego. Tuleje w wahaczu to każdy kto ma ściągacz do tuleji lub prasę może zrobić. Daj linka do zakładu, jestem ciekaw czy regenerują sworznie wahacza. 160zl za banan trochę drogo.
  4. W sensie F5r nie sprzeda pompy jak nie kupisz od nich regulatora ciśnienia? U mnie wystarczyło że miałem ten nowszy regulator po akcji serwisowej. Kalafior, podaj kontakt do Tomasza, też jestem zadowolony z jego zestawu i mogę polecić.
  5. Rok na razie. Tak jak piszą inni, to jest cześć która w zasadzie się nie zużywa. Problem jest z zapiekajacymi się śrubami do ustawiania zbieżności.
  6. Ja kupiłem wahacze proste maxgear że śrubami w zestawie i są spoko, polecam. Do tego aluminiowe wahacze że szrotu i Tuleje do bananów i mam tył zrobiony
  7. Potwierdzam. Wymiana tuleji w aluminiowym wahaczu jest kłopotliwa więc lepiej cały wahacz wymienić.
  8. Gdzie szukać loga GM na wahaczu?
  9. Jak poznać wahacz przedni GM? Podobno taki nie ma oznaczenia GM
  10. Da, ale trzeba rozkręcić pompę a tym samym rozszczelnic ją. Składając pompę trzeba mieć ją znużona w specjalnym oleju hydraulicznym.
  11. Jaką pompę Bosh miałeś wcześniej? Fabrycznie były Siemens lub Continental. Ten oring uszczelnia pompę żeby jej olej nie zmieszal się z olejem silnikowym, a w pompie jest zupełnie inny olej. Jeżeli wycieknie to pompa przestanie wytwarzać ciśnienie.
  12. Mi dodatkowy filtr paliwa, przewody i złączki dali w zestawie z pompą. Zadzwoń i zapytaj co oni dają w zestawie i jak się to montuje, która pompa lepsza. Mi Tomasz kazał filtr zamontować koło filtra. Nie wiem czy są pewni bo ja od nich nie brałem ale sprawiają wrażenie professionalnych.
  13. Wg mnie nie warto się bawić w regenerowanie pompy. Ja mam Rextroth i sprzedawca zapewniał, że 150tys spokojnie przejedzie. Jestem w stanie w to wierzyć bo tam nie ma żadnych gumowych membran. Grunt to lać dobre paliwo. Dodatkowy filtr paliwa jeszcze bardziej czyści benzyne. Na stronie f5r jest jeszcze rada żeby do benzyny dolewac mixoil, ale ja tego nie robię i jest dobrze. W tym silniku oprócz pompy mogą też paść klapy wirowe jakby co. Jak bierze Ci olej to zalej mu Motul x-cess 5w40. Myślę że 100tys autostradowe spokojnie zrobi.
  14. Przeróbka jest bajecznie prosta. Zmiana przewodów paliwowych w komorze silnika, dołożenia filtra paliwa, przykręcenie pompy. Można kupić gotowe zestawy z pompą przerobioną pod Z22YH, przewodami, złączkami, filtrem itp. Ja swój zestaw kupowałem bodajże od Tomasza Staroń (nick sm0kus) ale nie mam kontaktu do niego a jego strona już nie działa. Warto go znaleźć i zapytać, czy prowadzi jeszcze ten interes. Drugą firmą, która oferuje modyfikacje jest F5R http://www.sklep.f5r.co.uk/?en_opel-22-direct,20 .Widzę, że poszerzyli ofertę i do Z22YH oferują 2 rodzaje pomp: Rextroth i Bosch. Ja mam chyba tą pierwszą. Kiedyś nie miałem takiego wyboru, Bosch wydaje się lepszy bo nie trzeba dodatkowego filtra, chociaż ja i tak bym dał, nawet do Continentala czy Siemensa bym dołożył. Ja dawałem na swój zestaw w 2016r 1600zł to tyle co nowa Continentala. Osobiście polecam bo montaż prosty a rozwiązanie w postaci gumowych membran jest dla mnie idiotyzmem, przecież to pracuje w bardzo niekorzystnych warunkach to jak ta guma ma wytrzymać. Tylko zamiana na pompę bez gum.
×
×
  • Create New...