Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Devil_Peter

Forumowicz
  • Zawartość

    344
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Devil_Peter

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1990.01.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żary

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Signum Z22YH

Kontakt

  • GG
    1758866

Ostatnio na profilu byli

617 wyświetleń profilu
  1. Devil_Peter

    wahacz przedni

    Prośba o wstępną diagnozę zanim pojadę na szarpanie. Objawy: - Luźna kierownica, trzeba ją trzymać bo sama skręca na niewielkich nierównościach - przy skręcaniu w prawo na nierównościach słychać dudnienie (pomimo wymienionych drążków kierowniczych, gum stabilizatora, amortyzatorów) - ściąga na prawo pomimo prawidłowej geometrii Czy to będzie wahacz do wymiany, czy 2 wahacze, czy tylko WSZ do ustawienia?
  2. Devil_Peter

    Podwójny wydech

    Cześć wszystkim. Mam dylemat gdyż w swoim Signumie 2.2 Direct mam końcowy podwójny wydech do wymiany ale nie chce za dużo pieniędzy tracić. Stąd pytanie, - czy do takiego silnika można założyć pojedynczy końcowy? - Czy pojedynczy nie będzie go dławił i czy nie będzie głośniej? Stare mam schowane więc wizualnie nie będzie różnicy.
  3. Devil_Peter

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Ja też polecam nową lub zmodyfikowaną z silnika Renault, żadna regeneracja i żadne używki.
  4. Devil_Peter

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    W ciemno mogę powiedzieć że pompa wysokiego ciśnienia do wymiany.
  5. Skąd wiesz że pompa wysokiego ciśnienia jest ok?
  6. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Która generacja gazu? Druga Gen nie powinna być trudna w przełożeniu do 8V. Te 2 silniki - nie licząc głowicy z 2 wałkami i wtryskiem wielopunktowym - są bardzo podobne do siebie. Wiem bo mam Vectre z X16XEL i Astre z X16SZ i nie raz wiele rzeczy przekładałem z jednego do drugiego na podmianę (np. Sonda Lambda, EGR, Krokowy, cewka, Map Sensor, czujnik temp.).
  7. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Myślę, że sens jest, bo silnik 8V więcej zniesie więc teoretycznie łatwiej znaleźć, 8V który jeszcze pojeździ. Ale mimo wszystko trzeba się trochę naszukać dobrego silnika, najlepiej zamontowanego w samochodzie. Wymiana auta tylko wtedy kiedy nie wpakowało się w nie kupę kasy na remonty.
  8. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Był jeszcze poliftowy X16XEL, przez niektórych nazywanych przejściówką, montowany w 1998-1999. Niestety do starszego X16XEL mu dalej niż do Z16XE, który też Tobie nie podejdzie. Dla pocieszenia dopowiem, że Astra F też miała silniki X16XEL przedliftowe czyli takie jak potrzebujesz. Możesz również teoretycznie włożyć X16SZR tylko musisz kupić razem z ECU i wiązką. Wadą tego silnika jest mała moc ale zaletą wielka trwałość (nie do zajechania). Przy szukaniu tego silnika najlepiej kierować się wyglądem żeby był taki sam
  9. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Jeżeli twój stary wygląda tak, jak ten z pierwszego postu, to ten nie podejdzie.
  10. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Jeśli możesz to zmierz ciśnienie w tym drugim. Jak będzie dobre to bierz drugi.
  11. Devil_Peter

    bierze olej

    Pomyliłeś wadliwy napinacz z wadliwa dysza smarujaca. Napinacze nawet po 2003 były wadliwe, i pietscienie też. Jezeli z22se/yh bierze olej to albo przez wadliwe pierscienie albo przez to że ma nalatane więcej niż na liczniku.
  12. Devil_Peter

    bierze olej

    Lepiej zalej 5w40, mniej oleju zje. Rozrząd słychać ale to nie jest hałas, po rozgrzaniu w ogóle nie słyszę go. Sprawdź czy masz napinacz wymieniany bo też były wadliwe.
  13. Devil_Peter

    bierze olej

    Ja też mam ten rok i mam wadliwe pierscienie. Nie jestem przekonany czy warto uszelniacze zmieniać.
  14. Devil_Peter

    bierze olej

    Z ktorego roku masz ten silnik. Poczatkowe wersje mialy fabrycznie wadliwe pierscienie.
  15. Devil_Peter

    Pompa wysokiego ciśnienia Z22YH-naprawa.

    Nie znam się na naprawie tych pomp ale simmerring może przepuszczać płyn z pompy oraz inne uszczelnienia które są w pompie trudno dostępne mogą powodować uciekanie płynu.
×