Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Devil_Peter

Forumowicz
  • Zawartość

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O Devil_Peter

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1990.01.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żary

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Signum Z22YH

Kontakt

  • GG
    1758866

Ostatnio na profilu byli

634 wyświetleń profilu
  1. Devil_Peter

    Poradnik do OP-COM

    Panowie mam taki problem. Mam opcom v6 z fw 1.45. Op-com 08/2010 działa dobrze lecz nie mogę aktywować tempomat w ECU. Próbuję Vaux-com, fejsa widzi lecz nie laczy się z niczym po can. Macie sprawdzoną wersje i stery pod v6 1.45?
  2. Ja myślę że czystość benzyny ma znaczenie dla tych pomp. U nas w Polsce to z ta jakością paliw różnie bywa dlatego pewnie polecają 98 bo jest czysciejsza.
  3. Ja mam inny patent. Mam drugi filtr paliwa, pod maską, wpiety przed listwą wstryskowa.
  4. Continentale też padają ale mniej niz Siemens. Najwytrzymalsza w porownaniu do Oplowskich pomp jest podobno pompa z Renault 2.0 IDE mimo że też uchodzi za awaryjna.
  5. Devil_Peter

    Samodzielne programowanie MID'a

    Ja również prosiłbym program AC12 oraz oryginalny wsad do MIDa z silnikiem X16XEL 1996r, opony standard 185/70 R14. MID z żółtą wtyczką. wolumin1@o2.pl
  6. Devil_Peter

    Oplowskie głośniki

    Proszę o pomoc bo nie znalazłem informacji, czy do VB z przodu podejdą woofery z VC na plug and play lub jakieś inne oplowskie (z Omegi B? Astry G? VB polift?) lepsze niż przedliftowe VB. Stare mi się rozpadły, budżet bardzo mały a jakość chce delikatnie zwiększyć.
  7. Devil_Peter

    wahacz przedni

    Prośba o wstępną diagnozę zanim pojadę na szarpanie. Objawy: - Luźna kierownica, trzeba ją trzymać bo sama skręca na niewielkich nierównościach - przy skręcaniu w prawo na nierównościach słychać dudnienie (pomimo wymienionych drążków kierowniczych, gum stabilizatora, amortyzatorów) - ściąga na prawo pomimo prawidłowej geometrii Czy to będzie wahacz do wymiany, czy 2 wahacze, czy tylko WSZ do ustawienia?
  8. Devil_Peter

    Podwójny wydech

    Cześć wszystkim. Mam dylemat gdyż w swoim Signumie 2.2 Direct mam końcowy podwójny wydech do wymiany ale nie chce za dużo pieniędzy tracić. Stąd pytanie, - czy do takiego silnika można założyć pojedynczy końcowy? - Czy pojedynczy nie będzie go dławił i czy nie będzie głośniej? Stare mam schowane więc wizualnie nie będzie różnicy.
  9. Devil_Peter

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Ja też polecam nową lub zmodyfikowaną z silnika Renault, żadna regeneracja i żadne używki.
  10. Devil_Peter

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    W ciemno mogę powiedzieć że pompa wysokiego ciśnienia do wymiany.
  11. Skąd wiesz że pompa wysokiego ciśnienia jest ok?
  12. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Która generacja gazu? Druga Gen nie powinna być trudna w przełożeniu do 8V. Te 2 silniki - nie licząc głowicy z 2 wałkami i wtryskiem wielopunktowym - są bardzo podobne do siebie. Wiem bo mam Vectre z X16XEL i Astre z X16SZ i nie raz wiele rzeczy przekładałem z jednego do drugiego na podmianę (np. Sonda Lambda, EGR, Krokowy, cewka, Map Sensor, czujnik temp.).
  13. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Myślę, że sens jest, bo silnik 8V więcej zniesie więc teoretycznie łatwiej znaleźć, 8V który jeszcze pojeździ. Ale mimo wszystko trzeba się trochę naszukać dobrego silnika, najlepiej zamontowanego w samochodzie. Wymiana auta tylko wtedy kiedy nie wpakowało się w nie kupę kasy na remonty.
  14. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Był jeszcze poliftowy X16XEL, przez niektórych nazywanych przejściówką, montowany w 1998-1999. Niestety do starszego X16XEL mu dalej niż do Z16XE, który też Tobie nie podejdzie. Dla pocieszenia dopowiem, że Astra F też miała silniki X16XEL przedliftowe czyli takie jak potrzebujesz. Możesz również teoretycznie włożyć X16SZR tylko musisz kupić razem z ECU i wiązką. Wadą tego silnika jest mała moc ale zaletą wielka trwałość (nie do zajechania). Przy szukaniu tego silnika najlepiej kierować się wyglądem żeby był taki sam
  15. Devil_Peter

    Potrzebna ocena silnika - PILNE

    Jeżeli twój stary wygląda tak, jak ten z pierwszego postu, to ten nie podejdzie.
×